Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اندازه دور سر نوزاد
- با سلام...نوزاد یک ماهه داریم ..اندازه دور سرش 38.5 هست...در حالی که در بدو تولد و تو بیمارستان 34 بوده...درمانگاه گفته دو هفته دیگه ببریم .دوباره اندازه بگیرن...ممکنه مهم باشه...راهنمایی میکنید خیلی نگرانیم.ممنون
- قرمزی روی صورت
سلام من یه پسر 2ماهه دارم که روی صورتش قرمز وجوشهای ریز میزنه که باعث زبری وخشکی صورتش شده پماد آ د مصرف کردم اما هیچ تاثیری نداشت
- اسهال نوزاد چهار ماهه
سلام دخترم چهار ماهشه یک هفته اس که اسهال دکترش علاوه برشیر خودم گفت ایتامیل اچ آ بدم سه روز خورد تاثیری نداشت بردم دکتر دیگه گفتن ال اف بده الان نمیدونم ال اف بدم یا همون اچ آ رو ادامه بدم شیر خودمم بدم یا نه در ضمن ازمایش مدفوعش هم گفتن خوبه
- تیروی
- عوارض واکسن ۴ماهگی
باسلام من دیروز نوزاد ۴ماهم رو واکسن ۴ماهگیش روزدم تاشب خوب بود ولی نصف شب ناگهانی مقدار زیادی شیر بالا آورد حالا من میترسم بهش شیر بدم دوباره همون جوری بشه چیکار کنم ببرمش دکتر
- سرما خوردگی نوزاد یازده ماهه
سلام خسته نباشید پسرم یازده ماه و پانزده روزشه میتونم بهش شربت پلارژین بدم
- بیماری کودک
سلام.کودک هشت ماهه دارن که دچار شکاف کام هست.و کف دست وپای او خیلی قرمز هست وزمان گریه هم شدیدا قرمز میشود.دست وپای او هنگام اویزان شدن کبود میشود.آیا میتواند نشانه بیماری قلبی باشد؟؟؟
- گردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه یهو گردنش اومدجلو یکم گریه کرد ولی الان خوبه امکان داره آسیب دیده باشع
- سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه خلط داره توی گلوش چه شربتی باید بهش بدم در فاویسم هم دارد
- مو اطراف نيپل نوزاد دختر ده ماهخ
با سلام اطراف نيپل نوزاد ده ماهه موهاي کرکي و ريز زيادي رشد کرده...کل بدنش مو زياد داره..از ماه شسم به بعد کم کم رشد کرد،،خيلي نگرانم،،چيکار کنم..لطفا جواب بديد
- کتوتیفن و تئو فیلین
میشه هردو داروی کتوتیفن و تئو فیلین باهم استفاده کرد
- قطره آد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۵روزشه تا کی باید آدوکید بهش بدم ؟ دکتر گفته بود قبل شروع آهن باید کیدزپلاس بخوره ولی وقتی بهش دادم شکمش کار نمیکرد ۴روز قطع کردم دیگه ندادم دوباره الان خوب شده روزی یکبار دفع داره.گفت بجاش مولتی ویتامین پدیا بست بدم ولی میترسم بازم اینم بهش نسازه
- سن شیر مادر
سلام آقای دکتر بچه تا چند ماهگی باید شیر بخوره؟
- تب کودک
بچم8ماهشه دوروزه تب داره براش استامینوفن وشیاف استفاده کردم تبش اومدپایین ولی بی حال شدودست وپاش یخ زدن بردم بیمارستان سرم زدن خوب شدولی ازوقتی اوردمش درجه بدنش بین35تا36هست اشکال نداره؟
- دارو
سلام مکمل vanna pure شامل امگا 3و 6و 9 هستش میخوام هفته ای یه دونه به پسرم بدم چون ماهی اصلا نمیخوره و تخم مرغ هم خیلی کم استفاده میکنه ضرری نداره؟
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- آبریزش چشم
سلام.وقتتون بخیر. دخترم ۲ سالشه،چندروز پیش سرماخورده،الان از یکی از چشماش اشک میاد و کمی قرمز هم شده.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار باید انجام بدم.
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترمن ۱۴ماهشه و۱۰کیلو.دوزمصرفی ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر باشه؟
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - سلام من نوزاد دوماهه دارم که اگر یک روز شکمش کار نکنه همش گریه میکنه واینکه شب تا ۱۲ ایلا ۲ بیدار است چه کنم
بیخابی و یبوست نوزاد

