Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب وسرفه خلط دار
سلام خسته نباشید دخترمن ۲سال و۷ماهشه امروزصبح تب کرد وهمراه تب سرفه ای خلط دارداره میتونم بهش شربت آفاکسیم ۱۰۰بدم بهش
- دخترم ثسالش تموم شده تو چهار ساله دیروز تا حالا تب کردن داره سفکسیم چند باید بدم وزنش ۱۲کیلو
- خمیازه کشیدن زیاد کودک ۵ ساله
دکتر بردم قلبش رو و گلو ش معاینه کرد گفت مشکلی نداره ولی تند تند خمیازه میکشه البته دختر استرسی و عصبی هم هست علت چیست ممنونم پیش پزشک متخصص کودکان بردم در ضمن یک هفته است این طور شده
- خوردن جیوه تب سنج توسط کودک
تب سنج داخل دهان بچم شکست وکل جیوه رو خورد.جیوه نقره ای بودش.توروخدابگین چیکارکنم؟؟خطر داره؟
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- بخیه بالای چشم
سلام .۱۴خرداد تاب به بالای چشم دخترم برخورد کرد ۶تا بخیه خورد ۱دانه داخل و ۵تا بیرون یک هفته بعد بخیه ها را کشیدیم الان بعد از ۱۱رپز سر بخیه ای که داخل زد از پوست زده بیرون و به پوست چسبیده میخواستم بدونم این بخیه داخل گره است و اگر مقداری از آن داخل بماند مشکلی ایجاد میکند یا باید دوباره زخم را کمی باز کرد و بیرون کشید فقط میخواهم بدانم ماندن بخیه در داخل پوستش برای صورتش و سلامتیش مشکلی ایجاد میکند یا نه. با تشکر
- کم وزنی
سلام ببخشید دخترم خیلی وزنش پایینه و قدشم کوتاهه دو سالشه . اقای دکتر سانستول یا سندروس یا کیندر کدومش رو به دخترم بدم که تاثیرش زیاده . در ضمن میتونم بهش شربت کلسیم استوکر بدم خوبه ممنون از لطفتون
- فاویسم
باسلام ببخشید پسر من فاویسمه و خودم بهش شیر میدم یه سال و سه ماه داره میتونم بابونه گل گاو زبون یا اسطوقدوس واسه اعصابم بخورم؟
- حرارت بدن
سلام دخترم یک سالو نمیشه سه شب تب داشت و بعد از قطع تب بدنش حرارت ریخته دلیلش چی هست یبار دیگه هم اینطوری شد تو ۷ ماهگی بردم دکتر گفت ویروسه تا ۵ روز تو بدنشه بعد از اون حرارت میریزه بیرون نگران نشی برا همین دیگه نبردم دکتر آیا مشکی نبردم و چند روز طول میکشه پاک بشه هیچ علایمی هم نداره نه خارش و سوزش نه سرگیجه نه استفراغ نه تب
- تب کودک
سلام اقای دکتر من دخترم نزدیکه ۲سالشه و از دیشب تب داره و بعصی وقتا سرفه میکنه نمیدونم از دندون دراوردنه یا از من سرما خوردگیرو گرفته چ قطره یا شربتی باید بدم تا تبش بیاد پایین
- از شیر گرفتن کودک
سلام. وقت بخیر من یک پسر 23ماهه دارم که خیلی به شیر (شیر مادر) وابسته ست. حتی شب ها هم تا صبح میانگین 5بار شیر میخوره، در طی روز 3 ، 4 وعده غذا خیلی سبک میخوره و بقیه نیازش رو با شیر رفع میکنه، لبنیات هم اصلا خوشش نمیاد نمیخوره، قدش 85 و وزنش 12کیلو، البته تقریبا تا یکسالگی خیلی توپول و وزن گیری زیادی داشت ولی از یکسالگی به بعد افزایش وزن حداکثر نیم کیلویی داشته، دندونای آسیابش هم فقط جلوترین دندونش دراومده، عقب دندون نداره، حالا با این اوصاف میخواستم بدونم تا زمانی که کاملا با غذاها آشنا بشه و توانایی جویدن داشته باشه از لحاظ روحی و جسمی براش مشکلی پیش نمیاد دیرتر شیرشو بگیرم؟ البته مرکز بهداشت هم به من گفتن چون غذا خوب نمیخوره باید حتی زودتر از دوسال شیر رو ازش میگرفتی... ممنون میشم راهنماییم کنید
- یبوست
سلام پسرم ۳ سالشه میخواستم بپرسم الان نزدیک چهارماهه پودر پیدرولاکس میخوره اما بازم هفته ای یک بار اما با گریه اما مدفوع نرم تر میخواستم بپرسم تا کی میتونم این پودر و بدم وراه حل چیست ممنون ازمایش خونم داده wbc14350 Lga serum 57
- چگونگی استفاده از آموکسی سیلین ۱۲۵به کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ ماهه است به دلیل بی اشتهایی وتشخیص التهاب گلو دکتر آزیترومایسین و دیفن تجویز کردن داروش تموم شده فقط آبریزش چرکی بینی داره میتونم آموکسی سیلین ۱۲۵ بدم و مقدار هم لطف کنید بگید
- گاستروانتریت در کودک یازده ماهه
درمان اسهال بدبو و چرب و چه کنم کودک یازده ماهه ام اشتها به غذا داشته باشد ؟
- میزان مصرف دارو در 2 سالگی
با سلام دختر من 23 ماهشه که با وزن 1/850 (نارس) به دنیا اومد. الان وزن11/400 و قد 82 رو داره. میخواستم بدونم از نظر قدی و وزنی چطوره. 2- تا الان یک سی سی کیدز پلاس و یک سی سی قطره فروگلوبین میدادیم بهش. از دوسالگی به بعد برای مصرف ویتامین چه توصیه ای دارید. ممنون میشم بفرمایید.
- راه نرفتن
آقای دکترسلام دخترم 23ماهشه راه نمی ره چهاردست پاه ميره خیلی نگرانم
- تب
باسلام،پس ۱۸ ماهه ام، که دوهفته از زدن واکسنش میگذرد و یک شب تب خفیف کرد و خوب شد،حالا بعداز دوهفته مجدد تب دارد و الان ۳ روز است با ایبوپروفن و استامینوفن و پاشویه تبش قطع نشده است،در ضمن فقط تب دارد و علائم دیگری ندارد،لطفا راهنمایی بفرمایید
- چچین ما منظم در ران بچه یکساله
مدتی است که متوجه شدم بچه پایش را کج میگذارد آزمایش ویتامین دی وکلسیم واهن خوب است ولی چین بابایه زانو در ران سمت چپ با راست فرق دارد وهم سمت چپ عمیقاست
- ضعف بدن
باسلام وعرض ادب پسر بچه5 ساله ای دارم به وزن14کیلو از نوزادی بسیار ضعیف بود کوچکترین بادی که به آن می خورد تب کرده و مریض می شود تا بستان از حمام بیرون می آید بشدت می لرزد این درحالی است که شبها بدنبال یک چیز خنک می گردد و می گوید درون شکمم داغ است دلم می خواهد درون شکمم کولر باشد یک نوشیدنی خنک بدهید علت آن چیست؟
- التهاب لوزه
سلام،پسر من ۹ ساله است ۵۸ کیلو است،و التهاب لوزه دارد نه تب دارد نه سرفه،فقط بعضی وقتها حالت سردرد و تهوع خفیف دارد و کمی گلویش قرمز شده و بعضی وقتها با اینکه مسواک میزند از دهانش بوی بد می آید .چه دارویی و چه مقدار بدهم؟ از شما بخاطر راهنماییهای خوبتان تشکر میکنم.

