Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام برای بچه با وزن ۲۱ کیلو و سن سه سال و چهار ماه در موقع تب بالا از شیاف چند باید استفاده بشه؟
- مصرف شیاف لاکستور 2 گرمی
با سلام پسرم 9 ساله هست تب داشت به جای شیاف استامینوفن از شیاف لاکستور استفاده کردم براشون کمتر از ده دقیقه متوجه شدم فرستادم دفع کرد ولی میگه کمرم و شکمم درد میکنه لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
- پا
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 2سال وسه ماهشه چند ماهه گهگاهی دست از زانو وساق پاش میگیره میگه درد میکنه البته زیاد نیست به نظر شما میتونه به خاطر سن رشد باشه یا هنوز زوده؟یه بار از سرش سی تی گرفتم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون نداره؟
- ثابت ماندن وزن پسرم
سلام آقادکترپسرمن سه سال نیم هرباروزنش میکنم سیزده نیم. بعد خیلی بدغذاس استخوان بندی ضیعف داره اینم بگم پسرموقع تولدبه علت نرسیدن اکسیژن به مغزش چهارروز کما بود کلاده روز بستری بود خدا دوباره این پسربه ما داد. تندتندسرما میخوره کلافه شدم
- تب
سلام پسرم یکسال وسه هفته سن دارد ۵روز است تب دارد روز اول همراه با استفراغ بود دکتر اطفال تشخیص دادند ویروسی است بعداز سه روز تب قطع نشد ازمایش خون دادم سالم بود وفقط شیاف ۱۲۵ واستامینیفون پاراکید استفاده کردم بعداز ۵ روز تب قطع شده ولی بسیار بی حال است وچشمهایش خیره میماند البته توی چندروز غذای کافی نخورده لطفا راهنمایی کنید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ماهه هستش شربت پدیزان میدم بهش ۲ سی سی هر ۸ ساعت ولی احساس میکنم به جای اینکه خوب بشه بدتر میشه. دارو رو قطع کنم شما چی پیشنهادی میدید .
- کمردرد وپادرد
سلام اقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم برادر زادم شش سالش هست بعصی اوقات میگه زانوهام درد میکنه بیشتر موقع خواب یا اینکه اگه یه مدت بشینه شروع میکنه بگه کمرم درد گرفته حتما باید به جای تکیه بده،باید چیکار کنین
- دخترم ۲۸ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰مصرف کند؟
- استفراغ کودک دوساله
سلام پسرم دوروزه استفراغ داره اولش هرچی میخورد میآورد بالا بیمارستان رفتیم سرم زدن آمپول دمیترون ویتامین آوردیم خونه تغییری نکرد بی حال چیزی ام نمیخوره باید چکار کنم
- سرماخردگی
باسلام خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۶ماهشه بعدسه روز تب ابریزش ویکم صرفه شروع شده بهش سیتیرزین وپلارژین میدم اقای دکتر وقتی گریه میکنه صداش یکم خروسکی شده فعلا که یه روزه اینحوریه فقطم موقع گریه و وقتی خوابه صداش اینجوریه ممنون میشم بگید چیکار کنم و چی بهش یدم تا بدتر نشه خیلی ازتون ممنونم
- شربت تقویتی
سلام شرمنده از هر شربت چه مقدار باید بدم
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- زرد شدن کف پا دخترم
سلام اقای دکتر من دخترم ۵سالشه ۳یا۴روزه کف پاهاش زردشده چرا منو راهنمایی کنید لطفا اینم شماره تماس ۰۹۱۹۹۱۱۹۴۵۳
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- قرص خواب اور
سلام اقای دکتر دو روز قبل پیش شما پسرم ویزیت شده شما قرص ملاتونین پلاس تجویز کردین (به خاطرشیطونی وشرایط اپارتمان نشینی) حالا میتونم زمانیکه تو اپارتمان هستم بهش بدم؟؟ یعنی هرشب مصرف نشه ،،ممنونم
- سرماخوردگی وسرفه
باسلام آقای دکتر دخترم یک سال ونه ماهش هست شربت سفکسیم چندبراش بگیرم وچقدربهش بدم ممنون میشم به من بگید
- اسهال
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر

