Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پشت سرنوزاد
سلام آقای دکتردختردوماهشه سرش گرد نیست تيزبه بالا داره ميره نگرانم بالاترنره چکارکتم
- سلام دخترم دوماهه است.دکتر گفت گوش راستش عفونت خفیف داره شربت آموکسی ۱۲۵ داده چقدر باید بهش بدیم
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- مدت زمان مصرف شربت
سلام خدمت شما آقای دکتر پسرم عفونت گوش داشت شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ بهش دادم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سه سالشه تا چندروز این شربت بهش بدم؟
- یبوس
سلام اقای دکترخسته نباشید الان حدود دوماه هسش نوزادم یازده ماهم همش یبوست میگیره خوب میشه دوباره میگیره اولش یه هفته گرفت با شیاف وشربت لاکتلوز کار کرد بعد پن روز بعد باز گرفت باز خوب میشه دوباره سه چهار روز یبوس میشه علت چی میتونه باشه؟؟.شما چ راهکاری پیشنهاد میکنید غذاش فیبر دار درس میکنم
- آلرژی
سلام آقای دکتر ببخشید فرق آلرژی به لاکتوز با کازیین چیه؟؟؟جفتش بااسهال واگزما همراه درهردو قندوگلبول سفید دفع میکنه؟؟؟یا اینکه قند فقط تو آلرژی لاکتوز دفع میشه؟؟؟؟؟
- دوز مصرف سفیکسیم100
سلام سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۸ماه باوزن ۹کیلوچند سی سی در روز است ؟
- کل بدن کودک نوزده ماهه را عفونت گرفته وسرمرزهست تاواردخونش بشود
- زانوی نوزاد
سلام آقای دکتر آیا زانو ی نوزادصدا بده بضی وقتا طبیعی هسش؟.دسمم میزارم رو زانوش صدای گزگز مانند میده ایا طبیعی هسش؟
- غذا
سلام آقای دکتر بچه 20 ماهه غذایی که توش پنیر پیتزا داشته باشه میتونه میخوره یا نباید بخوره؟
- سینوزیت
سلام خسته نباشید پسرم هفت سالشه سینوزیت داره دکتر بردم شربت فارمنتین نوشت براش چند روز طول دوره درمانشه.چهار روزه میخوره هنوز گوش دردداره ممنون از لطفتون.
- شیر
باسلام آیاازشیر گوسفندوپنیر میتونم استفاده کنم چون نوزادم آلرژی داره
- کمردرد وپادرد
سلام اقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم برادر زادم شش سالش هست بعصی اوقات میگه زانوهام درد میکنه بیشتر موقع خواب یا اینکه اگه یه مدت بشینه شروع میکنه بگه کمرم درد گرفته حتما باید به جای تکیه بده،باید چیکار کنین
- افتادن ازارتفاع ب سر
سلام دخترم ۴ ماه هستش امروز از تو گهواره ک ارتفاع ۸۰سانتی متر بود ب سر افاد روز زمین البته روز فرش اول ده دقیقه گریه کرد بعد آرومش کردم میخواست خواببره یهویی هرچه شیر خورده بود بالا آورد لباساش کلآ خیس شد لباساش عوض کردم الان خواب شده بنظر شما نیاز ب داکتر داره یا ن
- نوزادم چهارماهشه شربت سفیکسیم رو باید تا چندروزبدم
سلام. اقای دکتر شربت سفیکسیم رو باید تا چندروزبه نوزاد چهارماهه بدم؟سرماخورده سینش خس خس میکنه خلط داره
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- آزمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید آزمایش مدفوع پسرم مثبته؟یعنی عفونت داره یا چی ممنون میشم جواب بدید
- تعویض شیرخشک
باسلام نوزادم شیرخشک آپتامیلpdfاستفاده میکرد ب علت کمیاب شدن آپتامیل۱ب او ازامروز دادم آیامشکلی پیش نمیاد؟
- ضربه به قسمت فوقانی سر
سلام وقتتون بخیر..چن روز پیش یه گوشه از گوشیم به قسمت فوقانی سربچم خورد یه ذره استفراغ کردو سه چهاردقیقه گریه کرد بعدش اروم شد بنظرتون خطرناک نیست همش تو فکرم چیکار کنم خداروشکر مثله قبلشه حالو احوالش ولی خیلی تو فکرم چیکار کنم بنظرتون؟بچم پنج ماهونیمشه
- جوش صورت نوزاد
سلام نوزادم ۳۵ روز است از اول شیرخشک پره ببلاک میخوره الان دو سه روز جوش های ریز رو صورتش نمایان شده علتش چیه ?ایا خشکی پوسته یا حساسیت

