Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال بچه دوماهه
- سرفه
سلام پسرم ۱۶ماهشه ۴۰روز پیش سرما خورد بعد سینش به خزخز کردن افتاد البته پارسال هم اینجوری شد متخصص بردم چرک خشک کن و سالبوتامول داد خیلی هم سرفه میکرد با یه شربت سرفه خارجی خوب شد اما نه کاملا الانم که ۴۰روزه میگذره دوباره سرصبح خیلی سرفه میکنه در حدی که بالا میاره انگار که سینش خلط داره توروخدا راهنمایی کنید تو شهرمون دکتر خوب نیست اینقدر دکتر بردم خسته شدم توروخدا کمک کنید
- احتقان بینی و صدای خرخر از بینی
باسلام.نوزاد ۳ ماه و دو روزه که از حدود ۲۰ روز قبل تک سرفه و تک عطسه داشت بعدش پزشک تشخیص سرما خوردگی خفیف دادن.ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و شب ۲۰ قطره استفاده میکنه که انگاری بینی اش بسته میشه و صدای خرخر میده.تک سرفه ها خیلی بهتر شده اما این حالت بینی بیشتر اوقات هست.موقع خواب صدای خرخر بینی نداره.شیر خشک گیگوز ۱ میخوره.خانم من بخاطر زایمان دچار همورویید شدن و دارو مصرف میکنن.بخاطر چیه که بینی نوزادم اینجوره.لطفا راهنمایی کنید اقای دکتر .تشکر
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- مصرف اموکسی سیلین درختنه
سلام وقتتون بخیر فاصله زمانی اموکسی سیلین با شیر در نوزادان باید چقدر باشه؟! قبل شیردادن بهش بدم یا بعدش پسرم یک ماه و پنج روزشه. ختنه کردیم دکتر بهش آفاموکس ۱۲۵ داده هر هشت ساعت دو ونیم سی سی واینکه تا چند روز بهش این شربت رو بدم ک عوارض اینا نداشته باشه ایا دوز مصرفیش مناسبه برای نوزاد یه ماهه با وزن تقریبا پنج کیلوگرم.
- دستگاه بخور برای کودک
سلام و وقت بخیر, برای نوزاد و کودک آیا دستگاه بخور توصیه می شود یا خیر؟ چه نوعی ؟ سرد یا گرم . تشکر و ارادت
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد
- واکسن
سلام ۲۲ روز واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو دیر زدم شرایط مناسب نداشتم بنا ب دلایل مختلف عقب افتاد آیا اشکالی پیش میاد دراثر گذاری واکسن؟
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام من بچه ام الان پنج روزه ک سرما خورده و سرفه های خیلی شدید داره ک نمیتونه بخوابه و استفراغ میکنه بردمش پیش دکتر اطفال یه قطره بینی داد و یه شربت برا تقویت سیستم ایمنی بدنش و یه شربتی ک چرک خشک کن هست ولی اصلا فایده نداره باید چ کنم
- شیشه شیر
سلام خسته نباشید وممنون بابت اینکه همیشه به سوالام جواب میدید و منو از نگرانی در میارید خیلی دعوتتون میکنم .میخواستم بپرسم بچم ۲ ماه و ۱۹ روزشه شیر خشک میخوره ببلاک ۱ میخواستم بپرسم بهترین مارک شیشه شیر چیه که راحت تر بخوره و موقع خوردن صدا نده شیشه شیر رو
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- بی قراری شبانه
باسلام کودک شش ما و نیمه دارم،شبها وقتی که خوابه توی خواب خیلی بیقراره و به خودش میپیچه میخواستم ببینم دلیلش چیه؟؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم ۲۱روزشه اول چشم راستش چرک سبز رنگ می کرد و الان چشم چپش چرک می کنه و و دور چشمش قرمزه و هر موقع از خواب بیدار می شه چشمش باز نمیشه و چند باری هم از پماد چشمی تتراسیکلین به چشم هاش زدم
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
پسرم ۵ ماهه هست و کمی سرفه میکرد ولی الان سرفه های اون زیاد شده و گاها انگار خلط داشته باشه و همش میخواد بیاره بالا و نمیتونه ،بسیار هم لثه های اون میخاره و آب دهان زیادی هم میریزه ،خیلی ها هم میگن آب دندونش ریخته توی سینش و سرفه میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- زدن پنیسیلین در شیر دهی
سلام وقت بخیر من یک نوزاد ۲۷ روزه دارم که شیر خودمو میدم بهش ،دندونم به شدت عفونت کرده با قرص برطرف نمیشه میتونم پنیسیلین استفاده کنم؟
- چشم
سلام دخترم دو ماهشه همش داخل چشماش یه چیزی شبیه مو و یا شبیهه عفونت چشم داره همش جلوی مردمک چشمشه خودش میاد خودش میره
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و تبریک به مناسبت سال نو میخواستم بدونم اگر نوزادی در سی روزگی تی اس اچ 9 داشته باشدو بعد از دوماه و نیم قرص خوردن یعنی در سه ماه و نیمگی تی اس اچ بشود 2 و تی 4 هم بشود 10 و از نظر قد و وزن و دور سر هم نرمال باشد میتوان به تدریج قرص قطع شود یا باید تا پایان سه سالگی قرص بخورد؟ با تشکر
- نوزاد
دخترم ۳ ماهش تلویزیون نگاه میکنه اشکال نداره برای بعدها

