Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرر ادرار
سلام نوزاد م قد ووزنش نرماله اما ادرارش زیاده بعد از هربار شیر خوردن حتما ادرار میکنه یا ممکنه در یک ساعت چند بار ادرار کنه .این طبیعیه؟
- تیرویدلب مرز
سلام پسرمن دوسال شش ماه داره آزمایش گرفتم میگن تیرویدلب مرز وکم خونی وکمبودویتامین دی داره بایدچکارکنم برای تیرویدش شربت ویتامین دادن نمیخوره چکارکنم
- تب نوزاد
سلام پسرم 7ماهشه تبش 39 دکتر شیاف استامینوفن داده چون قطره تلخ نمیخوره، شیاف میذارم پایین نمیاد تبش چیکار کنم ایبو پروفن بدم پایین میاد؟
- سوختگی پای کودک در اثر اسهال
سلام و خسته نباشید . باسن کودک ۲ و نیم سالم در اثر بیرون روی زیاد سوخته .. چه پمادی برای این موضع استفاده کنم . ایا وازلین ویتامینه و پماد موپیرسیون خوبه ؟
- رنگ سبزمدفوع
سلام پسرمن ۳ماهشه مدفوعش سبزه است علتش چیست؟؟؟
- گردو
باسلام وخسته نباشید من پسرم یک سال وپنج ماه داره گردو بهش میدم ولی وقتی میخوره لب دندونهاش رنگشون کبود میشه خواستم بدونم دلیلش چیه ممنون میشم زنده باشین
- گرانولوم ناف نوزاد
ناف بچم از ۴۰روزگی متوجه شدم گوشت اضافه داره .بردم دکتر ۳بار نمک ریختن خوب نشد .میگن باید با نیترات نقره بسوزنیم عوارض نداره ..جراحی بهتره یا نیترات نقره
- سیاهی زبان
پسرم ۲سال ونیمشه ته زبونش سیاه شده،به خاطر چی میتونه باشه؟
- تب
سلام وقت شما بخیر...پسر۶,ساله ای دارم که براثرتب تشنج کرد دکترمغزواعصاب بردم نوارمغزش سالمه...ارثی نداریم سابقه ای هم نداره...فقط یه قرص دیازپام ۵,دادتادوروز موقع تب بدم تاده سالگی خیلی نگران ومضطربم....میترسم یه موقع مدرسه باشه تب کنه وتشنج کنه چیکارکنم.
- سن خواب
باسلام اقای دکتر بهترین سن جدا کردن اتاق کودک چند ماهگی است باتشکر
- فارمنتین
سلام آقای دکتر ممنون که جواب بنده رو دادید خدا عمرتون بده.آقای دکتر برای گرفتگی بینی و گوش درد دخترم که ۳سال و ۷ماهشه با وزن ۱۴کیلو فرمودید فارمنتین ۶۴۳ هر۱۲ساعت ۳ سی سی میخواستم از حضورتون سوال بپرسم فارمنتین ۶۴۳ برای این سن و وزن مناسبه؟ببخشید وقتتون گرفتم
- مشکوک بودن به تشنج
دختر۷ساله ام تب داشت وخواب بود بیدارش کردم برای دادن دارو. در حالت خواب وبیداری بود کا شروع به خندیدن زیاد کرد البته بدون تب هم قبلا تو خواب این شکلی میخندید.وقتی بغلش کردم خودش رو خیس کرد بی اختیار.وبعدچیزی یادش نبود.فردای آنروز بردمش نوار مغز گرفت مشکلی نبود.گفت برا اطمینان بیشتر ۲ هفته دیگه بیا نرفتم.آیا تشنج بوده؟آیا نیاز به دارو داره؟
- قطره اهن
سلام خسته نباشيد پسرم يازده ماهشه قطره اهن ليپوزوفر روزي ٢ميل دكتربراش تجويز كرده بود اين قطره رو پيدانكردم به جاي اون قطره سان اكتين و قطره ليپيفر دادن اينهارو روزي چند ميل بهش بدم
- تب کودک
سلام دختر من 7سالشه13کیلو وزنشه همش تب میکنه دکتر سفیکسیم داده نمیدونم چه اندازه بدم بخوره و چند ساعتی بدم ممنون
- سرماخوردگی
- براش بگیرم واسه سرفه وسرماخوردگیش خوب باشه الان نزدیک به چهارروز هستش که که درست خواب نمیره وداخل خواب میخواد بالابیاره
- کوچک بودن دورسر
دور سر نرمال کودک ۱۶ماهه چه قدر هست؟و چه موقع باید نگران این رشد از دور سر باشیم؟
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم سه ماه و نیمشه آلرژی به پروتیین گاوی داره ایا فقط فراورده ههای گاوی نمیتونم بخورم گوسفندی چطوز؟؟
- استفراغ
با سلام ، آقای دکتر پسرم حدودا 5سالشه دیشب استفراغ کرد و نیمه شب هم مجددا دچار استفراغ شد کمی سر و سینه ش گرم میشد که استامینوفن دادم ممنون میشم در مورد دارو و خوراک راهنماییم کنید
- سرفه
سلام پسرم یک ماه شه چندروزی بودبینی بسته بودوآبریزش داشت الانم سرفه میکنه انگاری گلوَش عفونت داره واسه درمانش چی کارکنم

