Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۱سالگی
دخترم آلرژی به لبنیات و تخم مرغ داره آیا زدن واکسن ۱سالگی براش مانعی ندارع در ضمن ۲۰روز هم از درگیری کروناش میگذره
- واژن ورم
- شربت هیدروکسی زین
سلام کودک ۳ ماهه الان سه هفتس شبا یک قطره چکان کامل میدم ضرری نداره؟
- غذانخوردن نوزادهفت ماهه
سلام دکتر بچه من هفت هفت ماهشه خیلی ضعیف شده و هربار که غذا میخوره بالا میاره طوری بالا میاره که از دهن و دماغش بیرون میزنن
- دیر به راه افتادن کودک
السلام علیکم. دختر دو و نیم ساله ای دارم که بعد از تولد با تشخیص دکتر مشخص شد که رگ اضافه ای از قلبش بازه و در 6 ماهگی فکر کنم عمل شد و خوب وزن نمیگرفت بعد از یکسال دوباره بردیم زاهدان برای چک کردن قلبش خوشبختانه خوب بود اما نه بخوبی چار دست و پا می رفت و نه راه میره الان که دو ونیم سالش هست هنوز راه نمیره خیلی نگرانیم لطفا راهنمایی کنید.
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- اگزماکودک
خواهشادرمورداگزما کودک توضیح بدین که چیکارکنیم خوب شه تکرارنشه پسرم ۱۰ماهشه کرم اگزاسین به صورت بچه زدم خوب شدالان گردنش هست گردن خوب میشه روی سینش بچه انقد میخارونه آدم گریش میگیره حتی داخل گوش روهم خارش میده بعد از خوب شدن هم حالت خشکی وتیرگی میمونه پوست بچه انگار رنگش تغییرمیکنه شادابی قبل رونداره
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- فاویسم ارثی
سلام خسته نباشید .پسر11ساله ام فاویسمی نیست ایا میتوان گفت دختر 10ماهه ام نیز فاویسم ندارد؟آیا خوردن باقالی مادر شیرده اشکالی دارد؟ممنون
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر ببخشید دوز اندانسترون برای پسرم که دو ساله و نیم هست و ۱۴ کیلو چقدر هست خیلی ممنون
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- 👦
سلام آقای دکتر یه پسر بچه ۴ ساله رم گوشی رو خورده حالا چ اتفاقی واسش میوفته؟ممکنه رم تو معدش باز شه خطری ایجاد کنه ؟
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سالشه یک ماه پیش سرما خورد دماغش خیلی ترشح سبز داشت تقریبابعد از ده روز خوب شد دکتر نبردم یعنی انتی بیوتیک استفاده نکردم گاهی هم هندزفری منو میذاره تو گوشش من عفونت قارچی داره گوشم پشت هر دو تا گوشش زیر دست لنف اندازه یه نخود کوچیک احساس میکنم نگرانم به نظر شما چکار کنم؟ لازمه دکتر ببرم؟ ممنون از لطفتون
- باد فتق
سلام من نوزادم ۴۲ روزشه و دچار باد فتق شده است به نظر شما باید عمل کنیم یا بعد از یکسالگی عملش انجام شود و نوزاد من داعما زور میزند در حدی که صورتش کبود میشود بعد از عمل این حالت رفع میشود
- گرفتگی بینی
سلام وقت بخیر سه ماه هست که هم دخترم همپسرم دخترم۵سال پسرم۹ سال داره مدام سرما میخورن تب وسرفه و گرفتگی بینی دارن میبرم دگتر انتی بیوتیک و انتی هیستامین با شربت سرفه میده بعتر میشن ولی گرفتگی بینی رفع نمیشه بعد از اتمام دوره درمان دوباره ابریزش وگرفتگی بینی با بقیه علایم شروع میشه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- سلام جناب دکتر پسرم سه سال و ده ماهشه
چند ذوز پیش نافش قرمز و ملتهب شده بود و کمی بیرون زده بود ولی بعد دو روز خوب شد منم چون استانبول هستم الان دسترسی به دارو دکتر نداشتم فقط چربش کردم ولی از دیشب تب کرده ایا به همون نافش مرتبط و اینکه دارو چی میتونم بهش بدم که اگه مال عفونت نافش از بین بره سفالکسین خوبه

