Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم بلدرچین
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن هرروزبه پسرم که سالو۵ماهشه دوتاتخم بلدرچین ناشتابدم ضررداره؟؟ هرروزبهش بدم اشکال داره آخه کوچیک بوداثلابهش ندادم میگن خیلی برای رشدوهمه چیز کودک خوبه ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید،بچه من الان ۲۳ ماه و ۸ روزشه الان ۱۰ روزه اسهاله همه نوع دارو هم دادم ولی فایده نداره ۱۴ ماهــگی تا ۱۶ ماهگی هم اینجوری شد ک دکتر بردیم گفتن شیر بدون لاکتوز بدین ک بد گیر میاد یا بدون نسخه نمیدن اون مدت ریسورس جونیور دکتر دادن یه ماه دادیم تا ک خوب شد الان باز همونجوریه شیرم گیر نمیاد از شیر گرفتمش غذا هم اصلا هیچی نمیخوره حتی مزه هم نمیکنه من چکارش کنم واقعا کم آوردم&ممنون از لطفتون
- دل پیچه نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزه هست شب ها کلا نمیتونه بخوابه و وقتی هم میخوابه از خواب میپره به زور خوابش میبره ولی روز هم خواب کامل نداره دائم میپره و بیدار میشه از طرفیم دل درد و دل پیچه داره دهنش هم به نظر برفک زده امکانش هس راهنمایی کنید باید چیکار کنم مدام گریه میکنه و زور میزنه احتمال داره دل پیچش از برفک باشه؟شیر مادر هم میخوره
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- کف دست و پا
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- آزیروسین۱۰۰
سلام دکترجان آزیروسین ۱۰۰ دارم ک اصلا بازنشده وپودره و تویخچچال بوده تقریبا دوماهی هست فاسد نشده؟؟میتونم آماده ی خوردنش کنم برا بچم؟برا فاویسم ضررنداره؟؟؟
- سرفه بعد از خندیدن
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند هفته پیش سرما خورد و بهتر شد ولی هنوز گاهی سرفه میکنه بیشتر وقتی هست میبرم حمام به بوی شامپو و بعد از خندیدن یا گریه کردن سرفه میگردش یا وقت های که بویی بهش میخوره در حالت عادی خوبه میشه راهنماییم کنید چه داروی بهش بدم ممنون از لطفتون
- من پسرم واکسن دو ماهگیشو چند روز زدم الان سرماخورده میتونم بهش دارو بدم بدجور سینه اش تنگ هست باید چیکار کنم
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
- باید چند سی سی به کودک۴ سال و ۹ ماهه داده شود
پسرم ۲ روز پیش نب شدید داشت بردم دکتر آززنرومایطین ۲۰۰داده و نش هم۱۵ کیلوخواستم ببینم چند سی سی باید بدم زده روش که ۷و نیم سی سی آیا زیاد نیست ؟
- مقدار قطره آهن و ویتامین
با سلام و خسته نباشید آقا دکتر دخترم دو سالش کامل شده می خواستم بدونم بعد دو سال قطره آهن و ویتامین بهش بدم.،و به چه مقدار باید باشه. با تشکر از شما
- شیر خشک
سلام جناب دکتر ،وقت بخیر .دوشنبه یعنی ۱۰ مهر دخترم رو برای چکاپ ۶ ماهگی اوردم خدمتتون و فرمودید سرلاک شروع کنم . در حال حاضر شیر خشک نان کامفورت میخوره متاسفانه یادم رفت بپرسم که همین شیر خشک روباید ادامه بدم یا نه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۰کیلو وسیصد وزنشه ویکسالو ده ماهشه از دیروز یه چشمش عفونت زده و کوچک شده،آیا قطره باکتی ماید ۱۰ هر ۸ ساعت بریزم بهتر میشه یا نه؟
- خارش دست وپا
الان ۲ هفته میشه شب و نصف شب دست پاش میخاره دونه ریز قرمزمیزنه پماد کالامین هم زدم فایده نداشته
- استفراغ کودک۸ماهه
با سلام دختر ۸ماهه دارم از صبح فقط استفراغ میکنه یعنی از صبح هر ساعت ۳تا۴بار پس میاره میتونم بهش شربت اندامین بدم ممنون میشم جواب بفرمایید
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- واکسن انفولانزا
با سلام من دو دختر ۱۹ ماهه و ۷ و نیم ساله دارم ایا لازم هست واکسن آنفولانزا بهشون بزنم با تشکر

