Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک همراه سرفه
سلام پسرم تب داره الان خوبه شب یکمی زیاذ میشه چکار کنم
- اسهال استفراغ
سلام پسرم چن روز پیش اسهال و استفراغ شدید داشت بعد چن روز تب کرد و دوباره اسهال و استفراغ داشت الان دو روز گذشته تبش قطع شده ولی دوباره بالا اورده چکار کنم؟
- سرما
سلام وقت بخیر شربت کوریزان با پلارژین فرق میکنه بچه ۵ ساله سرما میخوره کدوم رو بدم بهتره ؟
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- مقدار مصرف لیپوزوفر
سلام وقت بخیر ببخشید مقدار مصرف لیپوزوفر برای نوزاد ده ماهه چقدره؟ و اینکه ویتامین دی یک سی سی میخوره اینم جدا باید بخوره؟
- کمبود هورمون رشد کودکان
سلام دکتر دکتر برای دخترم آزمایش هورمون رشد نوشته جوابش رو گفت که هورمون رشدش کمه ولی قدش مثل بقیه بچه هاست ولی من نگرانم درصد هورمون رشدش رو تو آزمایشش نوشته 166آیا این درصد یعنی کمبود هورمون داره
- سرماخوردگی یاکرونا
سلام خسته نباشید من پسرم 5ساله روزقبل انگور وتخمه خورد شبش سرفه کرد مجدد صبح خوب بود بازیکم شب سرفه بعدشم تک تک سرفه میکنه یعنی کروناست
- شیر کودوک
سلام دخترم یکسال و هفت ماهش شیر نان ۳ استفاده میکرد اما به دلیل اسهال زیادی دکتر شیرش عوض کرد و شیر A110 و تامفورد براش تجۉیز کرد الان اسهالش کلا بند اومد و سوال من اینه که آیا شیر نان 3 استفاده کنیم مجدد یا همینایی که دکتر براش نوشت استفاده کنیم
- مقدارمصرف شربت اندامین
سلام کودک من 14ماهه است دیشب درهنگام خواب ناگهان شروع به استفراغ کرد میخواستم بدونم که شربت اندامین راچه مقداربه فرزندم بدم. ممنونم
- سیتریزین برای نوزاد ده ماهه
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید دخترم ده ماهش تموم شده حدود ۹ کیلو وزن داره امروز از صبح فقط ابریزش داره میتونم بهش سیتریزین بدم ؟ مقدارش چقدر باید باشه؟
- ارده و شیره ی خرما
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم یک سالشه میتونم بهش ی مقدار در روز ارده و شیره ی خرما بدم؟ چند وقتیه که دیگه میلی به خوردن تخم مرغ نداره. البته پنیر هم بهش میدم
- یبوست کودک 3 ساله
سلام دختر من 3 سالشه و متاسفانه حدود دو ماه هست که دچار یبوست شدید شده دکتر بردم پودر پیرولاکس داده و تا حدودی سفتی مدفعوش کم شده ولی رنگ مدفوعش همچنان سیاه هست.
- درد معده
سلام خسته نباشید یه دختر ۷ ساله دارم که اکثر اوقات غذایی را که میخوره بالا میاره یا حالت تهوع بهش دست پیدا میکنه چند بار متخصص اطفال بردم هر بار هم میگه که مشکلی نداره
- تیروئید
سلام آقای دکتر ببخشید سوالی داشتم دختر من 5 سالشه جواب آزمایش تیروئید Tsh:4/35هستش آیا این عدد نرماله در ضمن 6 ماه پیش هم دوبار به فاصله سه روز ازش آزمایش تیروئید در آزمایشگاه دیگری گرفته شده بود جوابش4/830 بود هی آزمایش ازش میگیریم میگن باید در آزمایشگاه دیگری دوباره تکرار بشه ماهم همین کارو کردیم وآخرین آزمایش الانش حدود 4/35 تکلیف چیه آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید
- پوسته پوسته شدن سر
سلام خسته نباشید دخترمن ۵سالشه یک طرف سرش پوسته پوسته شده و خیلی هم خارش داره خواستم ببینم درمانش چیه لطفاً راهنمایی کنید
- آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
- بی حالی وبی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم۲ونیم سال داره سرماخورده بود تب داشت الان تبش قطع شده ودارواستامینوفن هر ۶ ساعت میدم بخاطر بدن دردش ،الان خیلی بیحاله وکلا میخوابه هیچ چیزی نمیخوره به نظرتون طبیعی هست وبخاطر بیماری؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲ سال و هفت ماه با وزن 18کیلو
دو روز هستش ک دخترم تب ولرز داره همراه با گلو درد وتو خواب بد نفس میکشه
- زبون درمیاره مزمزمیکنه
سلام اقای دکترخسته نباشین .نوزادیه ماه و۷ روزه دارم ازامروزحی زبون درمیاره وعطسه میکنه لطفاراهنمایی کنین
- اسپری تنفسی
سلام وقت بخیر اسپری های کاتوسین ۲۵۰ و ونتلاکس برای بچه ۲۰ماهه میشه ؟ سزفه خلط دار داشت دکتر داده اما دیدم زیز ۲سال ممنوعن چی کار کنم ؟

