Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- توت فرنگی
باسلام وخسته نباشید خدمت شما،مصرف میوه توت فرنگی برای کودک 10ماهه مشکلی ایجاد میکند؟سلامت باشید
- مقدارمصرف شربت ازیترومابسین۲۰۰
سلام ،پسرم رو بردم پیش پزشک وگفتن روزی۷ccمنتهی وزن پسر من۱۹کیلوهست وفک میکنم این مقدار زیاد هست چون سری قبل گفتن روز اول ۵ccواز روز بعد ۳/۵cc
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- یبوست
با سلام و خسته نباشید پسری دوسال و 1 ماهه دارم. که تا دوسالگی که شیر خودمو میخورد هیچگونه مشکلی نداشت و روزی تا 3 بار هم دفع داشت. ولی از وقتی از شیر گرفتم شیر گاومیش جوشیده بهش دادم و یبوست شدید گرفت. شیر رو ولرم کردم بازهم تاثیری نداشت. بجاش شیر گاو دادم باز هم بی تاثیر بود. و چند روزی یکبار فقط با شیاف و درد شدید و گریه تا دفع میکرد. بعد از دفع هم یک لکه خون آبه میومد. تا اینکه همه شیر و فرآورده هاشو حذف کردم. ولی باز هم چند روزی یکبار با درد شدید وگریه تا دفع داره. شربت انجیر و انجیر خیسانده شده هم امتحان کردم تاثیری نداشته. تحرکشم بالاس ب طوری که اصلا یجا نمیشینه. غذا خوردنشم بد نیس ولی خیلی اذیته برا یبوست. بازم الان چند روزیه ک دفع نداشته، نفخ و درد شکم هم داره. مایعاتم زیاد میخوره. تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- ببخشید کسی که فاویسم داره میتونه واکسن کرونا بزنه؟
سلام اقای دکتر . اگه کرونا داشته باشم بچه 15 ماهه دارم میتونم با دوتا ماسک تو محیط خونه باشم یا حتما باید اتاقم رو جداکنم؟
- اگزماکودک
خواهشادرمورداگزما کودک توضیح بدین که چیکارکنیم خوب شه تکرارنشه پسرم ۱۰ماهشه کرم اگزاسین به صورت بچه زدم خوب شدالان گردنش هست گردن خوب میشه روی سینش بچه انقد میخارونه آدم گریش میگیره حتی داخل گوش روهم خارش میده بعد از خوب شدن هم حالت خشکی وتیرگی میمونه پوست بچه انگار رنگش تغییرمیکنه شادابی قبل رونداره
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- سلام دخترم ۱۰سالشه جدیدا کف پاهاش زرد شدن علت چیه
- سفید شدن روی ناخن
با سلام و احترام و خداقوت به نظر شما علت سفید شدن روی ناخن دخترم که یک ونیم سالشه چیه؟!
- اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- غش
کودک 15 ماهه من تا الان دو باره بخاطر درد اول گریه میکنه بعد حالت غش .چشاش بسته میشن و با جیغ خودم بازشون میکنه چند ثانیه است امروز بخاطر اینکه خواهرش دستشو پیچ داد از حال رفت
- فاویسم
سلام دخترم یکسال و چهارماهشه، فاویسمی هست، برای خشک شدن خلط سینه ،چه دارویی تجویز میکنید ؟؟؟
ممنون میشوم راهنمایی کنید ، - یبوست
سلام یک کودک ۳ساله دارم وتقریبا یک ساله یبوست داره مدام دکتر وازمایش ولی تعییری نکرده وقتی مدفوع داره از صبح اون روز شکم دردومقعد درد داره تاوقتی میره توالت مقعدش قرمز میشه وبه سختی مدفوع می کنه علتش چی می تونه باشه باسپاس
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- مصرف شربت سفیکسیم
سلام ودرود ..فرزند دوساله دارم دیشب حس کردم سینه اش خس خس میکنه یه شربت سفیکسیم 100داشتم بهش دادم حالا به نظر شما آیا بهش بدم خیلی بی قراری میکرد در طول روز هم خیلی سرفه کرد که شربت کتوتیفن دادم فرزندم دوسال سه ماهشه وزنش هم یازده وخورده ای
- صحبت کردن کودک
با سلام وخسته نباشید ممنون از تمام راهنماییهاتون سلامت باشید پسر من ۲۶ ماهه است همه چیز رو تشخیص می ده هر چی رو که می گم می ره می یاره اسم خیلی از وسایل رو بلده ولی دوتا کلمه روکنار هم نمی گه کلمه رو تنها می گه نگرانم که چرا صخبت نمی کنه می شه راهنماییم کنید که تا چند ماه دیگه می تونه دو کلمه رو باهم بگه مانند من اومدم
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه روزه سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط داره واحساس میکنم چرکیه چه شربتی بخوره خوب بشه
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جوشان ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- سرفه
سلام پسرم سرماخورده سرفه نداره شربت سرفه دکسترومتورفان رو از زمانی که سرفه هاش شروع میشه بدم یا از ادل سرماخوردگب بدم؟

