Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۸ساله کف پاهاش همش زرد هست علت چی هست
- شیرخشک
سلام دکتر یه شیر خشک خوب برای وزن گیری معرفی میکنید دخترم با نان یبوست میگرفت از چند ماهگی میشه فرنی و لعاب برنج رو شروع کرد دخترم خیلی نسبت به شیر بی میل شده سه ماه و یازده روزه ست
- ویروس سرخک
سلام دکتر یه سوال داشتم خواهر زاده من پیش مامانم زندگی میکنه ونه روز هستش که سرخک گرفته و من هم یه دختر یک سالو چهار ماه دارم که هنوز واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده و نه ما میریم خونه مامانم نه اونا میان بخاطر ویروس سرخک میخواستم بدونم آیا مادر من هم باعث انتقال ویروس میشه چون با خواهر زادم زندگی میکنه چون ویخوان بیان خونمون نگرانم آیا بعد از ۹ روز باز هم ریسکه ؟اصلا ویروس سرخک تو محیط زنده میمونه تا چند روز؟؟
- سلام حس میکنم ناخن نوزادم یکم پایین رنگ کبودی داره آیا مشکلی داره ؟
- انگل
سلام مدتیه که پسر بزرگم در ناحیه مقعد خارش گرفته ولی کم و بعضی شبها اذیت میشه. با قرص مشکلش حل میشه و یا راسته که میگن تمر هندی میتونه برطرفش کنه؟؟ممنون
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام خسته نباشید.پسرم ۱۵ ماهشه.۸/۵ کیلو وزن. میخواستم ببینم شربت سفیکسیم ۱۰۰ چقدر بدم بهش؟
- امیکرون
سلام دخترم سه سال وهشت ماه داره دوهفته کرونا گرفته 10روزاول باعطسه آبریزش وچرک بینی داشت الان4روزی سرفهای خلط دار داره ازدیشب تنفس باصدای خس خس است دکتر 3/4قرص کتوتیفن هر12ساعت روزی 1قرص مونته کاست هر12ساعت قرص پردنیدوزول نمی دانم داروهای تجویز شده خوب است یانه لطفا راهنمای کنید
- تخم مرغ
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا خوردن هرروز تخم مرغ ابپز به کودک اشکال داره؟ چون تخم مرغ خیلی دوست داره و از یکسالگی روزی یک عدد تخم مرغ ابپز میخوره
- بالااوردک شیر
سلام اقای دکترسال نوشمامبارک اقای دکترنوزاد۵ماهش تمام شدوارد۶ماه شدودخترم الان شیرمیخوردبالامیاوردوعاق میاورد به من دکترسیتریزین دادولی دوروزاستفاده میکنم وفرزندم انگارخوب نشده هنوز دکترگفت گلودردداره بایدچه کارکنم خوب بشه
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ازمایش تیرویید و مدفوع و و ادرار دکتر براش نوشته انجام دادم تیرویید باید نرمالش چن باشه و ویتامین دی باید چقد باشه نرمالش
- ویتامین E
سلام اقای دکتر ، نوزاد سی و سه روزه دارم. به علت نرفتن زردی تو ده روزگی دکتر ازمایش داد معلوم شد فاویسم داره . بعد دکتر براش قطره وبتامین e تجویز کرد. میخواستم بدونم این ویتامین رو تا کی باید به نوزاد بدم؟ و علت تجویزش چی بوده؟
- تداخل دارویی
سلام خدا قوت من اضطراب و آی بی اس دارم دکار روانپزشک و دکتر گوارش برام قرص نوشتن آیا قرص سیتالوپرام ۲۰ با کلیدینیوم سی و دایمتیکون ۴۰ جویدنی با هم تداخل دارند ؟
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- قطره پدی لاکت باعث بدتر شدن اسهال می شود
- خس خس سینه
سلام دختر من ۲ سال و ۵ ماهه هستش چند وقتی هست که بعضی وقت ها سینه اش قرچ قرچ صدا میاد در ضمن پسر من هم ۶ ماهه هستش همین مشکل رو داشت با سرفه که دکتر گفت رفلکس داره و دارو داد خوب شده از وقتی که دود سیگار بهشون خورده این جوری شده علائم سرماخوردگی هم ندارن و به خاطر کرونا هم هیچ جایی نمی رم که بگم با کسی هم در ارتباط بودن
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- نوزاد دوماهه یبوست دارد به مدت دو روز خیلی بی قراری میکند
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 20ماهشه و شیر خودم رو میخوره آیا در این دوران من قرص جوشان ویتامین C مصرف کنم اشکال داره؟
- رگه هاي سياه در مدفوع نوزاد

