Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس یا سرماخوردگی
با سلام، نوزادم 1 ماه و 1 هفته سن دارد. از ابتدای تولد عطسه میکرد، اما دوسه روزی است احساس میکنم بیشتر شده. دچار گرفتگی بینی (بینیش صدا میده اما میتونه نفس بکشه و شیر بخوره) هم شده و گهگاه سرفه هم میکنه اما روی سینش صدا نمیکنه. بعضی اوقات بین شیر خوردن سینه رو ول میکنه و باید آروغشو بگیرم که دوباره شیر بخوره. اکثر اوقاتم بعد شیرخوردن سکسکه میکنه. موقع خواب بودن یا بیداری گاهی شیر به گلوش میاد و بازم سرفه میکنه. گاهی هم بالا میاره پرفشار. میخواستم بدونم نوزادم ریفلاکس معده داره یا سرماخورده یا هردو؟ چکار باید بکنم؟ باتشکر
- خوابیدن مداوم نوزاد و بی حالی
سلام , نوازداد ۲۲ روزه ما حدود ۲ روزه هست به صورت مداوم خوابه به صورتی که برایشیر خوردن باید به زور بیدارش کرد و همش خماره نمیدونیم علتش چیه
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت بخیر برای پسرم واکسن یکسالگی رو زدن ولی هن دست زدن هم پا درسته؟
- واکسن ۶ماهگی
سلام آقای دکتر امروز دخترم واکسن ۶ ماهگی زد میتونم امشب کامل از شیاف آستامینوفن ۱۲۵ استفاده کنم.مشکلی به وجود نمیاد
- خوردن اشتباهی روغن بنفشه
سلام من اشتباهی روغن بنفشه به نوزاد 8 روزه ام دادم خورد خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید چه اتفاقی میوفته؟
- تاخیرحرکتی
سلام وقت بخیر دخترم۱۱ماهشه هنوز ۴دست وپا نمیره برای نشستن دستمو میگیره میشینه خودش تنها نمیتونه، موقع نشستن مستقله ولی خیلی قوز میکنه باید چیکارکنم واینکه ۹ماهگیش متوجه شدیم که تیروئید داره الان روزی ۱قرص میخوره ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم
- بیماری زگیل در نوزاد
چه دارویی برایش خوب است که سریع رفع بشه
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
سلام دخترم پنج ماهشه خیلی سرفه میکنه گلوش خلط داره، تب نیست آب ریزش هم نداره، چی بهش برم
- بعد از استفاده شربت آموکسی سیلین نوازاد من دچار اسحال شده
سلام عرض ادب نوزاد من 3ماهه است و بردیم پیش دکتر براش شربت آموکسی سیلین 125تجویز کرده و بعد از استفاده شربت اسحال شده است خطر داره برای نوزاد لطفا راهنمایی کنید اسحال شدید داره
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- نوزاد
سلام بانمک واوالک نوزاداحساس دردیاسوزش نمیکند
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
عرض ادب و احترام ، نوزاد ۱۴ روزه داریم ، پسر هست ، گروه خونی پدر و مادر هر دو A- ،ولی نوزاد O- ، روز چهارم تولد آزمایش زردی دادیم ۱۹ بود ،۲۴ ساعت بستری بود شد ۱۲ ، مرخص کردن، ۴۸ ساعت بعد رفتیم فوق تخصص دوباره گفت ۴۸ ساعت در منزل دستگاه بگیرین زیر نور باشه ، گذاشتیم زیر نور بهتر شد ، ولی دوباره الان زرد شده ، بهش شیرخشت هم میدیم ، مادر هم میخوره ،شیر مادر مرتب هر ۲ ساعت میخوره ، دفع مدفوع و ادرار هم خیلی خوب داره ، هیچ مشکلی نداره غیر زری ، پنجه دستاش سفیده ولی قفسه سینه و سفیدی چشماش یه کم زرده ، پاهاش هم یه کم گرفته ، چه کنیم ؟؟؟؟
- کرونا در نوزادان
سلام آقای دکتر من مبتلا به کرونا شدم الان روز دهم هست وهمسرم علائم بدن درد وسینه درد داره و دختر ۴ ماهه دارم که از شنبه تا دیروز تو بیمارستان بستری بود از تو بیمارستان اسهال داشت هنوز خوب نشده وما دیشب اشتباهی کیدی لاکت بهش دادیم از دیشب هیچ بیرون روی نداشته لطفا مارا راهنمائی کنید
- مصرف دارو در شیردهی
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید آقای دکتر من دندونم درد میکرد قرص بروفاژل 400 خوردم بعد خوردنش تو نت دیدم منع مصرف نوشته تو دوران شیردهی پسرم هفت ماهشه حالا نمیتونم بهش شیر بدم؟
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- حالت خفگی در سرماخوردگی نوزاد
درمان حالت خفکی در نوزاد ۵ ماه که دچار سرناخوردگی و خلط بینی می باشد

