Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادراری
سلام دخترم دچار عفونت ادراری شده است دکتر شربت سفکسیم داده به مدت یک هفته مصرف کنه .پنج روزه دیگه نوبت واکسن دوماهگی دخترم هست میخواستم ببینم میتونیم واکسن دوماهگیش را بزنیم یا باید تا پایان درمان صبر کنیم و اینکه درصورتی که واکسن زدیم باید درمان را ادامه بدیم یا نه؟خیلی ممنون
- پزشکی
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچمون ۶ماهشه دوروزه که شربت آفاکسیم بهش میدیم ازامروز بدنش دونه های قرمز زده وخارش داره چیکارکنیم ممنون ازشما
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر.پسرم فردا نوبت واکسن شش ماهگیش هست.اما شنبه خیلی زیاد عطسه میکرد و یه مقدار آبریزش بینی داشت.یکشنبه بهتر شد.دیروز و امروز اصلا عطسه نکرد و فقط موقع گریه کردن آبریزش بینی داره.تب هم نداره فقط وقتی سیر میخوره انگار بینیش پره.واکسنشس ماهگی رو بزنم با این شرایط یا کنی صبر کنم.ممنون.
- سرفه
با سلام دخترم ۳ ماهشه و دو روزه که سرفه میکنه روز اول سرفه های خشک ولی روز دوم خشک نبوده و ۳ یا تا سرفه پشت هم میکنه تب و آبریزش نداره چیکار کنم؟
- بیدارشدن ازخواب باترس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۵ماه و۲۰روزشه الان۳بارپیش اومده باترس ازخواب بیدارمیشه یبارباجیغ دوبارم باگریه انگار ک خواب بد دیده طبیعی هست؟
- زردی زبان
پسر ۸ ماهم دو روز اسهال شدید داشت الان هن تعواد دفعات دفع مدفوی کمتر شده و کمی آبکی اس و به رنگ زرد وسط زبانش هن زرد شده این به خاطر ناراحتی گوارشی است؟
- ریزش موی نوزاد
موی نوزادم ریزش پیدا کرده؟ نوزادم یک ماهشه و پسره. علتش چیه؟ نگران کننده است؟ دست که می زنم میاد تو دستم یا می خوام آروغش رو بگیرم میچسبه به لباسم.بیشتر هم قسمت جلویی موهاشه
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- اب دهن
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه اب دهنش میاد از چیه
- تکرر ادرار
سلام. آقای دکتر علت زرد بودن و بد بو بودن ادرار نوزاد دختر شش ماهه چیست؟ و در روز چند بار باید ادرار کند؟
- قطه کوالی فول
قطره کوالی فول هر صبح باید چند قطره به نوزاد 20روزه بدهم وزن3کیلو
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟
- کم خونی نوزاد
باسلام ببخشید امروز رفتم آزمایش تیروئید پسرم بگیرند باورکن چندبار پای پسرم سوراخ کردندخون نداشت لطفا راهنماییم کنید چکارکنم کم خونی رفع بشه ایا خودم قرص اهن بخورم بهش شیربدم اونم تاثیر داره ؟؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر توی سوپ بچه که 8ماهش تموم شده میتونم کمی گوجه بریزم؟
- سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
- خلط
سلام آقای دکتر نوزاد یک ماه و نیم دارم احساس میکنم روی سینه اش خلط است و بینی اش اکثرا کیپ است و درست شیر نمی خورد آیا مشکل خاصی دارد و باید چه کنم ممنون
- نیازبه اب
من یه دختر۷ماهه دارم که وقتی ۷روزش شددکترگفت میتوانی به اون اب جوشیده بدهی چون بدن بچه هم به اب نیازداره درضمن کودک من ازشیرخشک استفاده میکنه خواستم بدونم آب میخوره مشکل داره یانه
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام ،دخترم۱۸روزشه صورتش وزیرگلوش روسینش جوش قرمززده هی روز ب روزبیشترمیشه شیرخشک نان۱شبانه روز۳بارمیدم کمکی سی تادرهروعده چیکارکنم خوب شه

