Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قارچ کودک
باسلام دخترم یک سال و چهارماهشه تقریبا از دوماه پیش درناحیه تناسلیش یه تیکه کوچک بهحالت دانه ریز شد کلوتریمازول استفاده کردم هی خوب میشه همین که میخواد پوستش سفید شه دوباره بیرون میریزه الان تمام ناحیه تناسلی کشاله های ران و همگی گرفته ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- شیر
فرزند یک ساله دارم که در آزمایش داده کم خونی داشته آیا میتوانم به او کم کم شیر پاستوریز؟
- ورم لثه و کیست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم شش سالشه چند وقت پیش بهتون پیام دادم که دخترم همش تب میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره به علاوه جدیدا دندونش درد میکنه .امروز دیدم لثه ش اندازه یه نخود باد کرده .دکتر دندانپزشک نبود تا شنبه نمیاد. دکتر عمومی بردم براش شربت مترونیدازول و آموکسی سیلین هر کدام هر هشت ساعت ۵ سی سی تجویز کردن . لطفا بفرمایید این داروها رو بهش بدم ؟ و دستورش درسته ؟
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- رفلاكس و آلرژي
بإسلام دختر٤ماهه اي دارم كه رفلاكس و آلرژي به پروتين گاوي دارهً.شيرخشك اچ آ خورد خس خس سينه و استفراغ وناله در خواب داشت.شيرخشك اي آر دادم خوب شده ولي صورتش پر از جوش هاي قرمز هست كه دكترگفت بخاطرآلرژيه.شيرخشك چي بدم خوبه؟همين شيرخشك اي آر بدم مشكي نداره؟باوجود زياد شدن جوش ناي صورت؟
- سلام روزتون بخیر
- چهار دست وپا نرفتن
- شربت سرماخوردگی
با سلام و عرض ادب دختر من یکساله است و دکتر بخاطر سرماخوردگی براش شربت سرماخوردگی کودکان تجویز کرده اما اطرافیان میگن این شربت را بهش نده! میخواستم نظر شما را بدونم
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- سلام پسرم ۶ماهه گفتن شربت دیفن هیدارمین و اموکسی سلین بده خطرناک نیست
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- آبله مرغان
سلام پسرم روی بدنش یع دونه هایی و چیزهایی ک مث تاول های سفید هستش در اومده ولی هیچ خارشی ندارع تب هم نداره رو سینه دستاش و سرش ب طور پراکنده هست میتونع آبله مرغان باشه؟
- ثابت ماندن وزن پسرم
سلام آقادکترپسرمن سه سال نیم هرباروزنش میکنم سیزده نیم. بعد خیلی بدغذاس استخوان بندی ضیعف داره اینم بگم پسرموقع تولدبه علت نرسیدن اکسیژن به مغزش چهارروز کما بود کلاده روز بستری بود خدا دوباره این پسربه ما داد. تندتندسرما میخوره کلافه شدم
- سرلاک
بچه من از پایان ۴ ماهگی غذای کمکی میخوره الان ۵ ماهشه میتونم سرلاک بدم؟
- راه نرفتن
سلام من دختر ۱۷ ماهی دارم که هنوز به تنهای راه نمیره با کمک وسیله راه میره به تنهای خیلی کم وایمیسته ۱۲تا دندان درآورده وزنشم کم هست تا ماه پیش که وزنش کردم ۸کیلو بود تورا خدا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- استفراغ
سلام خسته نباشیددخترم سه ماهشه همش استفراغ پنیری میکنه روزی پانزده الی بیست بارآروغشوچه بگیرم چه نگیرم استفراغ میکنه درضمن تودوماهگیش بردم دکترداروی ریفلاکس نوشت خوب نشد
- متخصص اطفال
باسلام پسر من ۵۴ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ وزن الانش ۴۶۰۰ از روز اول بهش شیرخشک اپتامیل۱ میدم هر دو سه ساعت یک شیشه ۹۰ml، البته سینمم در بین میدم بهش، ولی خوب وزن نگرفته لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت گفتن ک کاهش وزن داره میتونم بهش شیر خشک نان بدم شنیدم ک وزن گیری شیرخشک نان بهتره؟ خودم شیرم ب شدت کمه قطره قطره ب زور درمیاد؟ چیکار کنم ک وزن گیریش خوب بشه
- اسهال
سلام .خسته نباشید آقای دکتر .دخترم شش ماه و دوروزه هستم. الان 16 روز هست که اسهال داره دکتر براش شربت کوتریموکسازول نوشته خوب نشد .آیا نوزادی که دندان در بیاورد دارو رو اسهال شدید تاثیر ندارد .ممنمنم
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو روز دیگه یکسالش میشه همیشه سرما میخوره خلط پشت گلو هم داره چندشب خرخر میکنه ببنیش انگار کیپ میشه نمیتونه خوب بخوابه نفس بکشه طرف راست گلوش غده اندازه ی بند انگشت هم پیدا کرده میترسم لوزه داشته باشه یا پیدا کنه ممنون میشم راهنمایی بفرماید چه دارویی میتونم بهش بدم .با وجود سرما خوردگی مشکلی نداره واکسن یکسالگیشو بزنم باتشکر از شما

