Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای بچه چهار ماهه دوسی سی خیلی نیست
برای بچه چهار ماهه دو سی سی خیلی نیست
- سينه پهلو
سلام آقاي دکتر گرامي و مهربان امسال تمامي آدم ها آنفلانزا شديد و يا سرماخوردگي گرفتن من هم گرفتم که با رعايت بهداشت مواظب کودک يک ساله ي شيرخوار خودم بودم اما خودم هم سينه پهلو شدم دارم آنتي بيوتيک مصرف ميکنم و دخترم هم سرما شديد خورده که خيلي زياد خلط گلو و ترشح بيني داره بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 200 ميدم طبق گفته ي دکتر داروهاش رو ميدم براش نگرانم آيا با دادن آنتي بيتوتيک خوب ميشه عفونتش؟؟؟ترشحات بينيش خيلي خشک تر شده بهتر شده و سرفه هاش هم کم تر شده خداروشکر تازه 2روزه ميدم آيا اگر تا يک هفته آموسي بدهم بهش خوب خوب ميشود؟؟؟
- تغذیه نوزاد، شیرخوار و کودک
با سلام.نوزاد چهار ماهه ای دارم که از بدو تولد موقع شیر خوردن اول گریه میکند بعد که کمی خواب الود شد شیر میخورد.البته بهتر شده بود ولی باز همین طور شیر میخورد.در ضمن وزن گیری بهتری دارد و من هم در شیرم مشکلی ندارم.به نظر شما ایراد از کجاست.ممنون از راهنماییتون
- حذف آهن ومولتی ویتامین ودادن زینک سولفات وقطره پدی لاکت باشیرخشک
باسلام وخسته نباشید پسرم۸ ماهش است دکتر از چهار ماهگی براش زینک سولفات ۲سی سی و قطره پدی لاکت تا ۶ ماهگی دو بار در روز هربار ۵ قطره و از ۶ ماه به بعد سه بار در روز هربار ۵ قطره به علت مصرف شیر خشک آپتامیل اچ آ ۲ ببخشید می شه آهن ومولتی ویتامینش رو حذف کرد یا مقدارش رو کم کرد به خاطر مصرف شیرخشک و زینک سولفات وپدی لاکت ممنون اگر راهنماییم کنید
- دادن قطره استامينوفن با شیر خشک
سلام .نوزادم دو ماهشه دو شب پشت سر هم خیلی بی قراره میکرد بهش ۵ قطره شربت استامینوفن معمولی با شیر خشک دادم ولی خیلی دلپیچه گرفته و باد معدش زیاد شده ممکنه استامینوفن رو که با شیر خشک قاطی کردم اینجوری شده باشه؟ شیر خشکشم ابتامیل پپتی ۱ هست .
- سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
- خوردن عسل
حواسم نبود به خواهر زادم که ۱۰ ماهشه آبجوش عسل دادم با چایقاشق کلا ۱۰ ۱۵ قاشق شد فکردم مشکلی پیش میاد؟
- پای راست نوزاد ۳ ماه
سلام خدا قوت نوزاد دوقولو سه ماهه دارم چند روزی متوجه شدیم پای راستش رو سخت زمین میذاره یا تنبلی می کنه قل دوم مشکل همچین مشکلی رو نداره یک ماهگی هم سونوی لگن انجام دادن مشکلی نبود خداروشکر ممکنه بخاطر واکسن دوماهگی باشه به متخصص باید مراجعه کنیم یا طبیعیه؟
- کاغذخوردن نوراد
دخترم پنج ماهشه امرور داخل پی پی ش یه تیکه کاغذ بود.. خیلی ترسیدم بنظتون مشکلی پیش نمیاد براش؟
- بچمون 9روزشه زردی داره بعد هم فاویسمی چی نوع شیری استفاده کنه؟
- اعتصاب شیر
سلام دخترم از سه ماه و نیم که شد دیگه توی بیداری شیر نمیخوره .حتما باید بخوابه و توی خواب بهش شیر بدم.دکترش گفت اعتصاب شیر کرده .ایا درسته یا علت دیگه ای میتونه داشته باشه؟
- تماس
با سلام من امروز از مرکز بهداشت برلم تماس گرفتن ک باید بیایید ک مجدد ازمایش بدین کم کاری تروئید دیده شده دخترم19روزشه ابا دخترم عقب موندگی ذهنی میشه؟
- شربت هیدروکسی زین وآزیترومایسین راتاچه مدت استفاده کنم
سلام شربت آزیترومایسین۱۰۰وهیدروکسی زین رادکتر برادخترم تجویزکرده دخترم پنج ماهشه سوالم این بودکه ببخشیدمن چن روزازاین داروهااستفاده کنم دکتری که تجویزکردنگفت
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام بچه ام ۹ ماهش ۹ کیلو دکتر آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده میخواستم دوزشوبدونم
- سلام وقت بخیر پسرم هشت روزشه و زیر بیضش قرمزه داره پوستش نازک میشه بردمش دکتر گفت بازش بزارید و پماد داد میترسم چیزی باشه ؟هنو خوب نشده پماد کالاندولا مصرف میکنم
سوختگی بیضه
- اسهال
سلام اقای دکتر دختر ۸ماهه من امروز که بیدار شد از خواب این سومین باره که اسهال میکنه یعنی من میشورم پوشک میگیرم دوباره اسهال میکنه چی بدم بهش شاید ادامه دارم باشه
- نوزادم خوب شیر نمیخوره و مدفوع نمیکنه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من فرزند دوقلو دارم قل اول موقع به دنیااومدن وزنش دو کیلو سیصد بود قل دوم دوکیلو و پونصد تا ۴ماهگی خیلی بودن تازه وزنگیرشون کردم وزنشون ثابت مونده ترو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
- تأخیر در واکسن یکسالگی
باسلام عرض ادب و احترام و خسته نباشید تقریبا دو ماه و نیم واکسن یکسالگی دخترم عقب افتاده به دلایل مریضی و... میخوام فردا ببرم برای واکسن آیا مشکی بوجود میاد؟برای دوز بعدی چکار باید بکنم چه مدت زمان باید فاصله داشته باشه ؟ و اینکه چند وقتی هست که دور دهان بچه دونه های خیلی ریزی زده و کنار گوش هم دونه های کمی درشت تر در آمده با این وجود مشکلی برای واکسن هست بزنم؟ باتشکر.
- وزن نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم با وزن سه کیلو به دنیا اومد ولی روز بعد شد دو کیلو و نهصد الان هفت ماه و بیست و چهار روز هست وزنش هفت کیلو وصد شده متعادل هست یا کمبود وزن داره
- سرفه شدید نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر پرسم دونیم ماهشه چند روزه سرفه میکنه خیلی شدید صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم اما انگار نه انگار میشه راهنمایی کنید ممنون

