Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
با سلام دخترم ۶ ماهشه حدود ۱۰ روزه که سرفه خشک و خز دار میکنه به خصوص صبح ها بعد از بیدار شدن ولی علایم دیگه ای نداره روز ها هم خوبه چه کار باید بکنم .در ضمن خودم هم چند وقتی بسیار سرفه میکنم که دکتر گفته حساسیت ایا ممکنه از من گرفته باشه.با تشکر
- کج شدن سر
سلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه یه مقدار خیلی کم سر سمت راستش بیرون زده چون از بچگی عادت داشت به چپ می خوابید و من به سختی گاهی به راست می خوابوندمش آیا اشکالی دارد؟ ؟؟خیلی ناراحتم از این پس اگر چند شب به راست بخوابونمش خوب میشه؟؟
- جوش زدن پای نوزاد
باسلام دختر پنج ماه داره تازه کمکی شروع کردم جند روز روی ناحیه تناسلیش جوش زده و قرمز چی بزنم روش پماد زینک زدم اصلا بهتر نشده
- گرانولوم
سلام هفته ی قبل نوزادم رو اوردم پیشتون نافشو سوزوندین گفتین اگه باز قرمز شد بیارینش چند روز قبل معاینه کردین گفتین خوب شده الان دوباره قرمز شده چیکار کنم؟
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- ادامه سوال قبلی
ممنون ازشما ک جواب میدین.گفتین ک شیرماجان برای پسرم ک۱۲ماهش تموم شد مشگلی نداره فقط ی سوال دیگ پرچرب باشه بهتره یاکم چرب؟
- واکسن
به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم دو روز انگار هنوز یادشپاشو صاف نگه نمیداره چکار کنم
- عطسه
سلام آقاي دکتر گرامي دخترم 10ماهشه سرش خيلي عرق ميکنه چون پر جنب و جوشه اوندفعه ازتون پرسيدم گفتيد مشکلي نيست و اينکه عطسه زياد ميکنه بينيش خشک و کيپ است تب و آبريزش بيني نداره آيا سرماخورده؟؟
- اسهال
سلام آقای دکتر ببخشید دوقلوهای من الان چند روز هست که اسهال شدن و هفت ماهه هستن من برای درمان آنها باید چه غذای بهشون بدم ویا چه دارویی
- اب میوه
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر به شیرخوار ۹ماهه تا چند سی سی در روز میشه آب سیب داد؟
- علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
علائم رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی چیست
- سرما
سلام آقای دکترپسرم ده ماهشه آبریزش داره و موقع شیر خوردن یکمی خرخر داره سرفه اصلا نداره.ممنون میشم بگید چی بگیرم براش بیمار خودتون هست
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- استفراغ همراه سرماخوردگی
سلام من پسرم چهار ماه و نیم سن داره الان سرماخوردگی گرفته دکتر بردمش میگه سینه پهلو کرده الان عکس سینه هم ازش گرفتیم مشکلی نداشت ولی بازم سرفه شدید وخس خس سینه داره استفراغ هم داره تازه شیر هم نمیخوره لطفاً کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم ؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- الرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر آقای دکتر شش ماه پسرم تمام شده و شیر خودم رو میخوره از روز اول که بهش قطره مولتی ویتامین وفرنی دادم دور لب و زیر گلو سینش پر از جوش شد احساس کردم به آرد برنج حساسیت داره بجای آرد برنج نشاسته ذرت استفاده کردم ولی تغییر نکرده تا قبل از شروع غذا مشکلی نداشت ممکنه از قطره مولتی باشه از قطره ویتو کبد استفاده میکنه
- علائم طبیعی نوزاد
سلام
دخترم زمان تولد زنش 3300و قد51،دورسر36دچار تنگی نفس شد،بعد هم تشخیص رفلاکس دادند وشربت راینتدین هر8ساعت تجویز کردن،خیلی بی قراری میکنه گفتن چون توی ماشین یاباصدای سشوار آروم میشه کولیکه،قطره کولیک اید بهش میدم تقریبا خوبه اما بازم روزی دوساعت گریه میکنه،الان دخترم63روزشه و وزنش 5100وقدش 57 دور سر40 دخترم طبیعیه؟مخصوصا اندازه سرش؟ ضمنا خیلی وقتها بغلش میکنیم آب دهنش میریزه،بعضی وقتها هم درازمیکشه از دهنش آب یا کف و حباب میزنه بیرون، چندروزه ب شدت بینی و چشماشم میماله حتی گاهی با این کار از خواب بیدار میشه،چندروزه گاهی موقع شیر خوردن چندبار سرفه میزنه،بعضی وقتا توی خواب هم تک سرفه میزنه،دست و پاهاش هم گاها سرده و دمای بدنشم با دماسنج دیجیتال زیر بغل بین،35/9_36/7هست و پاهاش بعضی وقتها همزمان ک سرده عرق هم داره.
همه ویژگی های دخترم طبیعیه ؟ خیلی نگرانشم - کندی رشد
پسرمن7ماهونیم. موقع تولدوزنش 2850 وقدش 48ودورسرش35 بودوالان.وزنش 7کیلو ودورسرش44وقدش68هست. رشدش نرمال هست یانه؟
- لرزش پای نوزاد
بعد واکسن دوماهگی هردوپا ولی همزمان نیست هرچند روزی یکی از پاها برای چند ثانیه شروع به لرزش میکنند وچند روز دیگه موعد واکسن 4ماهگیه چکار کنم میترسم بدتر شه ویا این حالت براش بمونه
- رفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید نوزادم از وقتی ب دنیا اومد همش زبونشو در میاورد و انگار ی چیزی همش تو دهنش داره مزه مزه میکنه و چند بارم جهشی بالا اورد البته الان ک ۴۶روزشه این کاراش کمتر شده بالا هم نمیاره ولی وقتی اروغ میزنه یا سکسکه میکنه بعضی وقتا حس میکنم شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره اگ زیر سرشم بالا نباشه سینش خس خس میکنه ایا نیاز هس درمان بشه؟

