Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهای کودک هفت ماهه
بچه ان هفت ماهشه اوایل غذای کمکی بهش میدادم خوب میخورد ولی الان نمیخوره چیکار کنم شربت اشتهاور چی خوبه بدم بهش؟
- قرمزی پهلو
سلام دختر هفت ماه ونیمه دارم امروز صبح که اومدم پوشکشو عوض کنم پهلو سمته چپش درست در قسمتی که چسب پوشک هست قرمز شده هنوزم خوب نشده از چی میتونه باشه و چیکار کنم نگرانم کرده
- سلام اقای دکتر.دخترم 58روزشه دورسرش به دنیااومد34بودولی الان 40هستش خیلی نگرانم.لطفا کمکم کنید
- استفاده ازشربت ستادین جی
سلام خسته نباشید نوزاد 11ماهه شربت ستادین جی میدم حدود یک هفته اس عوارض نداره
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- بینایی سنجی
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. سن معاینه ی چشم پزشکی چه سنی میباشد؟ پسرم مشکلی در بینایی ندارد. من و همسرم هم هیچکدام مشکل بینایی نداریم و عینکی نیستیم. اما دوس داشتم بدونم نیازی به چکاپ برای پسرم هست یا خیر اگر هست از چه سنی؟ متشکرم از شما
- دخترم چهار سالش ،امروز بهش ستادین دادم ۵ سی سی بعد تقریبا دوساعت پاشنه پا و کف پاهاش دون دون قرمز شد و خارش داره چیکار کنم آیا این عوارض ستادین هست
- واژن نوزاد
سلام وقت بخیر نوازد دختر دو ماه و نیمی دارم که واژنش شوره مانند و سفید داره هرچی تمیز میکنم بازم میزنه و بو میده آیا مشکلی داره یا طبیعیه.
- امپرازول
سلام بخشید من یه دختر سه ماه دارم بهش قرص امپرازل میدم گفتن باید 28عدد تو ماست مخلوط کنی بش بدی الان دخترم شیکمش به سختی کار میکنه وه اشتها نداره
- پودر کیدی لاکت
سلام ببخشید. من بچم 5ماهش هست. الان دوهفته هست اسهال داره وسفیکسیم هم خورده اماهنوز اسهال داره ایا پودر یا قطره کیدی لاکت خوبه بش بدم اگر عفونت یا ویروس باشه واین قطره بدم اشکال نداره وچقدر باید بهش بدهم؟ ممنون
- سرخک کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۹دارد چند روزه سرما خورده بهش کوریزان پاراکید دادم از امروز روی شکم کمر و صورتش دونه ای ریز ریز قرمز بیرون زده ایا میتونه سرخک باشه چه اقدامی باید انجام دهم
- شير خشك
سلام.خسته نباشيد.پسرم دو ماه و ده روزشه. شير خشك آپتاميل ميخوره. الان حدودا يه هفته ست صبحا اصلا شير نميخوره به زور بهش ميدم. اما ساعت ٣ به بعد خوب ميخوره. بارها شده از ساعت ٦ تا ١٢ لب به شير نميزنه مگه به زور يه مقدار كم ميدم. خطرناك نيست آقاي دكتر؟ وزن تولدش ٣/٢٩٠ بود.وزن دو ماهگيش ٣/٥٥٠
- قطره آه
سلام آقای دکتر بچم 15ماهشه قطره آهن لیپوزوفر روزی 1.5 سی سی کافیه؟
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- وزن نوزاد
سلام کودک نه ماهه ای دارم وزنش ۸ کیلو و قدش ۷۰، آزمایش ادرار هم دادیم سالم بود چیکار کنم وزنش زیاد شه
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- غلتیدن نوزاد
سلام و وقت بخیر دختر من ۶/۵ ماه هست گردن گرفته ولی هنوز غلت نمیزنه و وقتی روی شکم میذارم سینه خیز نمیره و اصلا رو به جلو حرکت نمیکنه یکم نگران هستیم میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- سکسکه
با سلام پسرم نزدیک چهار سالسه تو این ماه دو بار از صبح تا شب چند بار سکسکه زده قبلا اینجور نبود یعنی میشه مشکلی باشه؟ چون کرونا تو شهر ما قرمزه نمیشه دکتر رفت نگرانم

