Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۲۰روزشه معمولا قطره های مختلف بهش نمیسازه توی دفع دچار مشکل میشه براش قطره آدزیر تجویز کرین یبوست نشد ولی ۳۰قطره رو نمیخوره بالا میاره اوق میزنه یکسره گریه میکنه قطره دیگه ای هست که طعمش بهتر باشه؟
- ونتالکس
سلام خسته نباشید من نوزاد دو ونیم ماه رو دیشب بردم پیش دکتر .برای تنفسش ونتالکس رو دادن هر ۸ساعت باید استفاده میکردم ولی حواسم نبود هر ۴ساعت برای نوزادم استفاده کردم تا الان ۳بار بادم یارزدم حالا خیلی میترسم از شما خواهش میکنم ک بگین ک آیا خدایی نکرده مشکلی پیش میاد یانه .ممنون
- جوش سر
سلام پسرم ۵ماهشه روی سرش خیلی جوش میزنه بعدچندروز هم خشک میشه زود به زود هم حموم میبرم درحدیه که دائم سرشو میخارونه اما نمیدونم از چیه لطفا راهنماییم کنید
- بزرگ بودن سر نوزاد
- نوازدپنج ماهه
سلام خسته نباشیدبچم یک هفته شده اول خروسک شددگزازدم خوب شدبعددوروز سرفه خس خس شروع شده دم متخصص داروداداما همچنان بینیاش خرخرمیکنه سرفه میکنه بهیدچی کارکنم بیزحمت راهنمایی کنین پچم پنج ماه نیم هست
- شیردهی
سلام خسته نباشید نوزاد من 40روزش شده هنوز باشیرم سیرنمیشه وگریه میکنه منم بهش شیرخشک کمکی میدم باید چکار کنم براي اینکه شیرم بهترببشه
- سرماخوردگی
سلام شب خوش .دخترم هفت سالشه نزدیک یکماه هست سرماخورده سه دوره دارومصرف کرده اما سرف میکنه هنوز سینش صدامیده بیحال هم هست اشتهانداره میخواستم بدون آنفولانزاگرفته یا سرماخوردگیه ممنون
- سرماخوردگی کودک دو سال و هشت ماهه
با سلام دو روزه دخترم سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره و خیلی بی حاله سرماخوردگی کودکان بهش میدم با سفکسیم کافیه براش؟ چه داروهایی تجویز میکنید
- برنامه غذایی در شیردهی
سلام آقای دکتر .خوردن دل و جگر گوسفند در شیردهی مانعی ندارد؟ تا چه ماهی نباید گوشت گاو مصرف کرد؟
- دندان کودک
- واکسن
سلام دخترم واکسن شش ماهگی زد الان سه روزه پا که واکسن زده رو بالا گرفته عادیه
- مونته لوکاست،
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ونیم سالشه باوزن ۱۴/۵ دستور مونته لوکاست را میفرمایید؟ساشه بگیرم براش چه جوری مصرف کنه؟
- تب پسر ۱۴
سلام آقای دکتر پسرم دو روزه تبش قطع نشده لطففا راهنمایی کنید
- شربتبراینوزاددوماهه
سلامشربتزینکسولفاتبراینوزاددوماههخوبه
- شربت سبفکسبم ۱۰۰
میزان شربت سیفکسیم برای کودک ۴ ساله ووزن ۱۷ کیلو
- آزمایش
سلام دکتر عزیز.توجواب آزمایش پسرسه سال و سه ماهم T4 11.1 بود TSH 1.96 بود و Ferritin 33 طبیعیه؟واینکه ممنونم و خدای هستی بابت سایتتون بهتون برکت بده
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- استفراغ بچه ۳ماهه
نوزاد سه ماهه که روزی دوسه بار شیری که میخوره پسش میزنه و شکل پنیری داره دوسه بار بردیم دکتر اما اثری نداشته
- دل درد
سلام.دختر ۲ونیم ساله ای دارم که یبوست داره همراه با دلدرد و چند روز بعد از اجابت مزاج به اسهال و استفراغ میوفته و مدام از دل درد شکایت میکنه.و این یبوست رواز بچگی داشته.لطفا راهنمایی ام کنید.
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرفه و آبریزش بینی داره چه دارویی براش خوبه و نحوه ی مصرفش

