Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- گوشدرد
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- پسرم دوسال نیم اسهال استفراغ و شکم درد بردم دکتر بهش شربت سفکسیم داده خوبه برای اسهال یا ن بدترش میکنه الان سه روز اسهالِ لصفاً کمکم کنید چیزی هم نمیخوره
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟
- نوع شير خشك
با سلام.نوزاد ٢ماهه و نيمه اي دارم كه ١ماه اول از شير مادر در كنار شير خشك بيوميل اي ار (كمكي) تغذيه ميكرد كه با توجه به بيقراري و ريفلاكس شديد پس از مصرف شير مادر تصميم به قطع شير مادر شد و با مصرف شير خشك بيوميل اي ار ريفلاكس كودك تقريبا حل شد منتها كودكم هر ٢٤ساعت يا ٣٦ ساعت يك بار دفع داشت كه فرم دار و سبز بود ولي كل روز دچار تقلا و زور زدن و گريه و نفخ شديد ميشد كه به دستور پزشك شير خشك گيگوز به كودك دادم كه مشكل رفع شد اما پس از گذشت چهار روز در مدفوع كودك دو سه رگه ريز خون ديدم و علاوه بر ان كودك پس از هر وعده شير خوردن دفع داشت كه ظاهر نسبتا نرمالي داشت منتها بوي تندي داشت.الان ١ روزه كه به كودكم شير خشكً بيوميل پلاس ميدم منتها همچنان به ازاي هر وعده شير يك بار دفع ميكند..با توجه به شرايط و احتمال حساسيت كودك به پروتئين گاوي ايا بيوميل پلاس را ادامه دهم؟يا تركيبي از بيوميل اي ار و پلاس بدهم؟يا كلا شير ديگري را امتحان كنم؟
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟
- اسهال نوزاد
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم ۷ ماهشونه ۲۰ روزه اسهال شدن، تب یااسهال خونی یا استفراغ ندارند آزمایش SE انجام دادن هردو سالم بودند. روزی ۱۰ بار هم بیرون روی دارن شیر خشک اپتامیل۲ استفاده میکنن خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشن
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - کمک از دوست
دختر ۳ساله ام س روزه تب داره بیشتر شب تبش میره بالا
- مدفوع
سلام اقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه همیسه روزی یکبار صبح ها مدفوع داشته الان چند روزی هست همین که غذا میدم بلافاصله مدفوع میکنه اسهال نیست غذای و وعده های هنیشگی هست چیزی تعییر ندادم چیکار کنم
- کودکان
سلام خسته نباشین پسرم ۴.۵هستش یه مدته میگه دلم درد میکنه حالت تهوع داره بی اشتها شده لاغر شده هفته ی پیش ازمایش خون ادار مدفوع انجام داد فقط کمبود اهن وویتامینd داشت بهش دارو داد توی ادارش خون دیده شده من که خودم ندیدم اصلا براش سونو نوشت دیروز انجام داد بازم مشکلی نداشت ولی الان بازم پسرم میگه دلم دردمیکنه حالت تهوع داره کم اشتها شده الان دو روزه میگه پاهام درد میکنه
- اسهال
پسر دو ماهه دارم که به مدت یک و نیم ماه شیرخشک ببلاک میخورد(البته روزی سه بار و بقیه اش با شیر مادر) و روزی یک بار مدفوع داشت اما دو هفته است که دچار اسهال شده، دکتربردم گفت از شیرخشکه و عوضش کرد و بیومیل آر داد اما فرقی نکرد دکتر دیگه بردم بیومیل ال اف داد اما بدتر شده وکاملا مدفوعش آبکی و۴،۵بار شده، نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- دلدرد
پسر شش ساله ام حدود ده روز است که بیشتر مواقع دل درد وکمردرد دارد و گاهی دچار اسهال میشود و آروغ های بد بو دارد
- برفك روي لب
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم ٦ ماهشه روي لبش يعني يكم داخلتر يكي دوتا هاله سفيدي كم رنگ هستش آيا اين برفكه شير خودم رو هم ميخوره
- سلام آقای دکتر دخترم سه ماه و نیمه هست شیر خشک نان ۱ میخوره اصلا تپل نشده بنظر شما شیر خشک رو لوض کنم یا نه ؟
- مصرف سفکسیم برای دختر 6 ساله
سلام وقتتون بخیر دخترم 6 سالشه مدتی هست سرفه میکنه بخصوص شبها... جدیدا شدید و خلط اور شده دو سه روزم هست شبا تب میکنه دکتر رفتم سفکسیم 200 داده هر 12 ساعت نصف بنظرتون براش قوی نیس روزی نصف بهش بدم بهتره؟؟ چون غذا درست نمیخوره و میوه اصلا ممنون
- غذا
نوزادی ک زردی دارد مادرغذایی باطبع گرم استفاده کند زردی نوزاد بیشترمیشود
- اسهال
آقای دکتر من یه کودک 15 ماه دارم وچند وقته اسهال زرد آبکی بدبو داره دکتر هم میبرم خوب میشه بعد دوباره اسهال میکنه یعنی چه علتش چیه با تشکر

