Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رنگ چشم
سلام آقای دکتر ببخشید امکان تغییررنگ چشم نوزاد تا چند ماهگی هست؟ چه زمانی رنگ چشم نوزاد ثابت میمونه ودیگه تغییر نمیکنه؟ ممنون
- خوردن قرص مادر
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر مادر بردیا قاسمی نژاد هستم دیروز بچه رو خدمت شما آورده بودم . بچه 4روزه است . من سفکسیم و قرص مولتی ویتامین و قرص اهن اینا میخورم دکتر زنان گفت بخورم میخوام بدونم برای بچه مشکلی ایجاد نمیکنه شیر میدم؟ممنونم
- سلام
سلام اقای دکتر علت سفیدی روی ناخن کودک یک ساله چی هسش؟
- سوختگی همیشگی مقعد کودک
سلام دخترم دو سال و چهار ماهشه و چند ماهی هست که با وجود مراقبت های زیاد ، اما باز هم مقعدش قرمز میشه و زود هم خوب میشه.گاهی زیاد و گاهی یکم قرمز میشه . مثلا سه روز در هفته متوجه میشم که همش دست به مقعدش میزنه و قرمز شده و کلافه س .و بعد ۲۴ ساعت یا کمی ببشتر خوب میشه خودش. به خاطر همین شروع کردم به از پوشک گرفتنش.دو ماهه که دارم سعی میکنم از پوشک بگیرمش و پوشکش نکردم و اکثرا هم اجازه میدم بدون شلوار باشه . ولی همچنان مقعدش دچار سوختگی میشه . و در کل همکاری خوبی نداره و طی این دو ماه از پوشک گرفتن داره ناخن هاش رو با دندون میکنده .و من دوماهه که ناخن هاش رو کوتاه نکردم چون نمیزاره که بلند بشن و میجوه . میخواستم راهنماییم کنید که چرا اینقدررر دچار سوختگی در ناحیه مقعد میشه و علت همکاری نکردنش چی میتونه باشه با توجه به اینکه ناخن هاش رو هم میجوه ، آیا به خاطر اون سوختگی ه یا آمادگی نداره ؟میترسم اگه چند ماه دیگه شروع کنم چون یکبار دیگه تلاش بی نتبجه ای داشتم که خیلی رو سرش داد زدیم چون کل خونه رو کثیف کرد.الان باهاش بهتر برخورد میکنیم ولی نمیدونم چرا گاهی توی خونه یا همیششه توی شلوار کارش رو میکنه.لطفا کمک کنید . این ناخن جویدن رو باید چیکار کنم و چرا مقعدش میسوزه همیشه ؟
- آفت زدن دهان کودک
سلام و ضمن عرض خسته نباشد کودک من یکسال نیم سن داره وزن ۱۱ کیلوگرم این چند روزه دهنش افت زده و هیچی نمیخوره رپو رفتم براش دیفن هیدرامین با استامینوفن گرفتم گفتم شاید از دردش کمتر کنه که بتونه غذا بخوره ولی تاثیری نداشت .گفتم بدونم چه داروی براش بگیرم استفاده کنه یا آمپول چیزی برا افت دهان هست اگه میشه سریع راهنمایی کنید ممنون
- تاخیر درراه رفتن
کودکم یکساله هنوز راه نمیره12ماهشه
- مشکل گوارشی
سلام نوزاد من تا چهل روزگی مدفوع می کرد اما از چهل روزگی به بعد حدود بیست روز هست دسشویی نکرده فقط با شیاف دسشویی میکنه
- سلام دخترم ۳ سال و ۵ ماهشه سینش خرابه و دکتر براش سفیکسیم ۱۰۰ نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سیسی ولی بعداز ۶ وز مصرف سینش همچنان خرابهربه نظر شما چه کنم
- پاسخ بهاطفال
عفونت گلووتب ۳ روزه اموکسی کلاو۱۵۶ میخوره ولی بعد۶ ساعت همچنان تب داره
- عمودی نگه داشتن
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخ گوییتون ببخشید بچه رفلاکس که خس خس سینه داره وشیر بالا نمیاره چند دقیقه بعد از شیردهی باید عمودی نگه داشت؟ سوال دیگم اینکه اگه تو خواب شیر بخوره هم باید عمودی نگه داشت؟ ممنون
- سلام اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم سه چهار روز سرما خورده وسرفه میکنه چکار کنم ممنون
- شیردهی و روماتید
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟ ۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - انتی بیوتیک
سلام دخترم ۳ سالشه سرما خورده بود الان هیچ مشکلی نداره بجز سرفه های خلط اورک شربت مشابه پروسپان میدم بهش بینیش هم پرمخاطه یه چرک خشک کن میگین ک سرفه و بینی و بعضی وقتا گوش دردشو خوب کنه ممنون
- بی اشتهایی
سلام تورو خدا کمکم کنید بچم شیر خشکیه شیر نمیخوره ۲۰ هم بردم واکسن ۶ ماهگی زدم حالا اصلا لب به شیر نمیزنه و میخوام شیر بدم جیغ میزنه و گریه میکنه بچم آب شده غذای کمکی هم نمیخوره؟
- مراقبت بعدازواکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر امروزبرای دخترم واکسن یکسالگی تزریق شده مرکز بهداشت گفتن کمپرس و استامینوفن نیازی نیست میخواستم ازحضورتون سوال کنم ایا کارخاصی نیازهست انجام دهم ممنون سلامت باشید
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- حرف زدن کودک دوساله
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.
- سکسکه نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل سکسکه نوزاد با وجود گرفتن آروغش ،چی هست؟من آروغ بزنه یا نزنه یک ربع به پشتش آروم ضربه میزنم ولی گاهی اوقات بازم سکسکه میکنه. نوزادم یک ماهه هست
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره

