Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ بهچای با قرص آهن
سلام پسر 8 سال من کنترل مدفوع نداره و شب ادارای مدفوع ابتدا داخل لباس زیر میرزه بعد متوجه میشه چه آزمایشی باید انجام بدم
- سلام من دختر یک ساله دارم همه چیز به دهان می کشد کاغذ و دستمال کاغذی می خوره علت چیست
- افت دهان
سلام آقای دکتر دخترم بعد از جن روز تب داخل دهانش پر از آبله شده جوری که همش بیقراری میکنه چیزی هم نمیخوره چیکار کنم دیفن هیدرامینم با قطره نیستاتین هم دکتر بهم داده
- توده پشت گوش
با سلام. پسرم 7 ساله است . و پشت گوشش 2 تا 3 عدد برامدگی . یا غده . نمدانم چی هست . کوچیک بودن . و الان بزرگتر شده . و الان منجر به درد شدن . ایا اینها چی هستن . و کجا باید برم پیگیر بشم .
- خون دماغ شدن کودک
سلام خسته نباشید من یک پسر 2ساله ونیم دارم که از یک سالگی خون دماغ میشه وخون دماغش حداقل 3تا 4 دقیقه وحداکثرش 6 تا 7 دقیقه طول میکشه وفواصل بین خون دماغش هم متفاوته گاهی اوقات تو یک هفته دوسه بار خوندماغ میشه وگاهی اوقات هم تو ماه خون دماغ نمیشه واکثرا تو خواب هست ومن خودم هم ازبچگی خون دماغ میشدم و شدید تر هم بود وعموی پسرم هم خون دماغ میشده زیاد از بچگی تا الان آیا لازمه که آزمایش خون بگیریم یانه
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- بیخوابی کودک
سلام وقت شما بخیر. پسر۲ساله ای دارم که بسیار پرانرژی و فعال هست. ولی متاسفانه به نسبت فعالیتی که درطول روز میکنه، شب ها اصلا خواب درستی نداره. هر متودی ک برای خواب بهتر باشه اجرا کردم. از قبل از یکسالگی شیرشب و جای خوابش هم عوض شده ولی هیچ تاثیری نداشته. میتونم به این سن شربت ملاتونین بدم؟ ایا عوارض خاصی داره یا وابستگی میاره؟ چه مدت میشه مصرف کرد؟
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر.دخترم سه سالشه باوزن ۱۳ کیلوتا۲سال نیم بهش شیرخشک گیگوز۲ میدادم الان یک هفته ای هست بهش شیرپاستوریزه میدم ولی بدنش همه دانه های قرمزشبیه جوش زده .میخواستم بدونم چه شیری بهش بدم ممنونم
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر روی آلت پسرم جوش سرسفید زده که دردنکنه هم هستش چیکار کنم
- تب شدید
سلام چند روزه بچمو پشت سر هم دکتر میبرم صورتش خیلی تب شدید داره درزم ۳ تا از دندوناش میخواد درشه علت تبش ممکنه این باشه با تشکر
- شیرخشک
سلام چه شیر خشکی خوبه که هم وزن بده هم دخترم یبوست داره خوب بشه ۲۰ ماهشه
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
دخترم ۱۱ماهه است صداش گرفته بود شربت اموکسی سیلین۱۲۵دادم بهتر شد دیروز شربت تموم شد امروز بازم تب کرده الان بهش پلارژین دادم میشه اموکسی کلاو هم بدم
- وزن
سلام پسره من ۲ سال و ۲ ماه داره الان ۳ ماهه روی وزن ۱۱:۵ استوپ کرده غذاش هم معمولیه کم و بیش می خوره وزنه تولدشم ۲۸۰۰ بوده میشه راهنمایی کنید برای وزن گیری چیکار کنم همه نوع آزمایشی هو داده مشکلی نداره
- آزمایش خون ناشتا
سلام دخترم فردا آزمایش اف بی اس و چربی و قند و اینا داره و برای ترش کردن معده در حال مصرف دو تا دارو هست به نظرتون مشکلی نیست برای آزمایش؟ شربت لوسیدامین و ساده اس امپرازول
- شیرخشک
سلام آقای دکتر عزیز پسرم دیروز واکسن یکسالگی زد از نان 2تغذیه میکنه ,میتونم تغذیه با نان 3رو شروع کنم براش ؟
- سرماخوردگی
دخترم دوسالشه وقتی سرفه میکنه معذرت میخوام چرک از دماغش درمیاد چه دارویی بدم ممنون
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- گردی سر نوزاد ده ماهه
با سلام خدمت شما و خسته نباشید کودک دهه ماهه بنده سرش گرده ولی یک طرفه سرش کمی صاف شده چیکار کنم
- قطره اهن
سلام دخترم یک سال و نیمه تا الان قطره ادزیر میدم. تمام کرده میخوام یه قطره اهن دیگه که درصد آهنش بیشتر باشه وتو اشتهاش تاثیر داشته باشه بهم معرفی کنید خیلی خیلی تشکر
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر پسر من 15ماهشه وزنم 9کبلو میخواستم ببینم اموکسی سیلین 125باید چند سی سی براش استفاده کنم

