Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبله مرغان
دختر م 7 ساله هستش که از امروز صبح متوجه شدیم که آبله مرغان گرفته چه کارهایی رو باید انجام دهیم. سپاس
- مسموميت
اقاي دكتر يعني الان ميتونم بهش شير بدم؟
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- شربت سفکسیم
سلامخسته نباشین دخترم ۲ سالشه ۱۵ کیلویه خواستم بدونم سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی بهش بدم
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- ادرار
سلام وقت بخیر. دختر من ده ماهشه و تقریبا یکماه میشه که هرازگاهی موقع ادرار زور میزنه تا حدی که قرمز میشه صورتش. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- استامینوفن
عرض سلام وشببخیر پسرم ۲۲ماهشه به هیچ عنوان قطره استامینوفن نمیخوره اگه بخوره بالامیاره..میتونم با شیرخشک اپتامیل بهش بدم؟یا شیاف بزارم؟
- ایروکاست
باسلام.دخترم ۵سال ونیمشه وزنش۱۴کیلو هست.دکتر برای سرفه هاش قرص ایروکاست ۱۰داده الان خوندم که واسه بزرگسالان هستش ایا مشکلی داره؟
- دارو
سلام پسرم 10 سالشه ماهی و تخم مرغ هم نمیخوره من میتونم مکمل vanna pur رو هفته ای یه دونه بهش بدم ضرر نداره
- قورت دادن آدامس
سلام اقای دکتر کودک من دوسال و نیمه هست یه دونه آدامس قورت داده مشکلی پیش میاد؟ چیکار میتونم بکنم
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- تب ودرد شکم در کودکان
با سلام کودک من چند روزی است که بسیار کم غذا شده ومدام دل درد تب ولرز و سوزش ادرار دارد واگر هم غذایی بخورد حالت تهوع میگیرد علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد از راهنمایی شما سپاسگذارم
- ماست همراه غذا
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۶ماهه ام کم اشتهاس و مقداری غدایی هم که می خوره به کمک ماست میدم و گرنه نمیخوره آیا ماست مانع جذب غذا نمیشه ؟ به جز گوشت قرمز بقیه رو متاسفانه مجبورم با ماست بدم دو قاشق ماست با خیار و نعناع قاطی می کنم و به کمک اون غذا رو میدم نگرانم ماست مانع جدی املاح مفید بشه
- قرمزی صورت
سلام دخترم 11ماه و 5 روز شه دور بینی و اطراف لبش دونه های ریز قرمز (حالتی سوختگی)شده بود دکتر پوست بش پماد افی کلوزون و پماد دپانتکس تجویز کردن و بعد ی هفته خوب شد الان دوباره دوره لبش دونه های ریز و رو لپ هاش قرمز شده (گل انداخته) و دقیقا قرمزی لپاش حالت خشکی داره .... لطفاً راهنمایی کنید ممنونم .
- واکسن
سلام اقای دکتر بچه شش ماهه چقدر از واکسن آنفولامزا رو باید بزنه؟و یکبار کافیه؟
- حرف زدن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۱۹ماهشه هنوز کلمه نمیگه خیلی باهاش حرف میزنیم بعضی وقت میگه بابا، دد،اااا،ببب، اصلا کلمات و مثل مامان، ممه، اب نمیگه، ۹ماهگی راه رفت خیلی هم شیطونه و باهوش هر چی میگیم بیار میاره اسمارو بلده
- کم خونی و وزن ثابت
سلام و خسته نباشید ممنونم که به والدینی مثل من که تو شرایط خوبی نیستن کمک میکنین پسر من دو سالشه و الان نزدیک پنج ماهه که وزنش روی ده کیلو مونده و قدشم رسد چندانی نداشته امروز جواب آزمایشش و گرفتم و به دکتر نشون دادم میگه این شرایطش به دلیل کم خونی و نداشتن ویتامین دی و چند ویتامین دیگس که نوشت و براش گرفتم اما خیلی برام مهمه که یه دکتر دیگه هم این آزمایش و ببینه نظر شما چیه فکر میکنین ربطی داشته باشه؟ممنون نیشم جواب سوالم و بدین بازم ممنونم ازتون
- چرک خشک کن
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟شما چی تجویز میکنید وزنش۱۱کیلو هست نزدیک یک هفته هنوز خوب نشده تب نمیکنه

