Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
سلام دخترم 40 روز زود ب دنیا اومد الان 17 ماه و نیمشه 8700 وزنشع وزن تولدش 2200 گرم بود به هیچ عنوان غذا ب جز شیر خشک نمیخوره
- بزاق دهان کودک
سلام آقای دکتر...ببخشید پسر من ۲۱ ماهشه ودو روزه خیلی از دهنش آب میاد.وقتی خوابه بالشش خیس میشه و و وقتی بیداره هم آب از دهنش سرازیره...توی غذا خوردن مشکلی نداره خوب میخوره.مشکل کجاست...در ضمن پسرم یک هفته ست که از شیر خشک گرفتم و بهش شیر پاستوریزه میدم.روزی یکبار...بنظرتون چه مشکلی هست؟
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- دختر من حدود ۷ سالشه و عفونت ریه داشت و بهش آنتیزبیوتیک دادم الان باز’میبینم خس خس’میکنه موقع خواب
- نحوه مصرف شربت ازیترومایسین
مقدار مصرف ازیتر مایسین ۲۰۰برای کودک ۲۶کیلو
- ازمایش
سلام دخترم ۷. ساله است تست tsh 4.416و تست پرولاکتین عدد ۶۴ است. آیا کم کاری تیرویید دارد ؟ و اینکه پرولاکتین بالا خطری دارد؟
- سفکسیم۱۰۰ برای یکسال ۸کیلو چقدره؟ودیفن هیدرامین ضدسرفه روش نوشته ایا بدم یا نه و چقدر؟؟
- مصرف خاویار برای کودک ۲ساله
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید. پسرم ۲سال دارد آیا میتواند خاویار مصرف کند؟ ممنون از وقتی که برای سوالات ما میگذارید.
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- کرونای کودکان
سلام خدمت جناب آقای دکتر خسته نباشید پسرم حدود ۴ساله سه ماه هستش نفسش تو خواب می گرفت مادرم کرونا داشت امدخانه ما پسرم بردم متخصص گفت علایم سرماخوردگی هستش کرونا نیست فرداش تب شدید کرد تبش کنترل کردم هی تبش بالا میرفتپاشور دارو نصف شب یک دفع بدنش شروع به لرزیدن کرد وخودش خیس کرد مسکن پاشور دادم دوباره یک ساعت بد همین کار تکرار شد لرز داشته یا تشنج خفیف کردهاز آن روز ناروایی بیشتر شده دکتر لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شیرنخوردن کودک
من یک پسر یکساله دارم و الان دوباره باردار شدم و پشرم شیرخشک نمیخو ره چی کار کنم
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای بچه هفت ساله
مصرف آزیترومایسین برای درمان تب سرفه گلودرد
- سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت پیشه عقب عقب میره از روزی که به دنیا اومده ۱۵ روط اول اينطوری نبود بعدش اينطوری شد مشکلش چیه نگرانم
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت میکشه از روزی که به دنیا اومده فقط یه ۱۵ روز اينطوری نبود بعدش همش کمرشو بلند میکرد اذیت میشد گریه میکرد نگرانم مشلکش چیه میشه راهنماییم کنی ممنونم ?
- استفراغ وخرخرسینه وعدم وزن گیری
باسلام۰محمدمیثاقم پنج ماهوسه روزشه،وزنش ششونیم کیلوست۰اماهنوزم استفراغ میزنه مخصوصا وقتی که روشکمش دستوپا میزنه،یاحتی موقع مدفوکردنم استفراغ میزنه۰شیرخشک آپتامیل یک بهش میدم هردوساعت شصت سی سی۰لاغربودنشواستفراغش خیلی نگرانم کرده گاهی اوقات سینه اش خرخرمیکنه۰حالانمیدونم چیکارکنم۰آقای دکترممنون میشم راهنماییم کنید۰
- سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
- دخترم یکسال ونیمه است دارددر حال در اوردن دندانهای عقب است منتها یکی دو روز اسهال داشت و الان بشدت استفراغ میکند آیا این طبیعیست
- مغزواعصاب
پسری دارم 8ساله بعدازاینکه باسر ازبارفیکس پرتاپ شدن وهمون موقع سی تی اسکن دربیمارستان میلاد تهران واسشون انجام شد مشکلی نداشتن چندماه بعدهم همینطور حدود 8ماه بعد بخاطر اینکه هرازگاهی کمی سردرد داشتن MRI درخواست شد جواب اون هم الحمدلله سالم بود ولی نوارمغزی که ازبچه گرفته شد دکترمیگه ازسال گذشته تاالان این بچه داره نامحسوس تشنج میکنه وضریب هوشیش میاد پایین ولی شمامتوجه نمیشید الان داروی لاموتریژین روبا یک چهارم واسش شروع کردن تا به 2عددبرسه بعدازچندین ماه میخواستم نظرتون رو بپرسم آقای دکتر خیلی زود کلامش وحرفی که میخواد بزنه روفراموش میکنه ومتاسفانه یادش میره غیراز داروخوردن چکارمیتونیم واسش بکنیم مثلا چه ورزشی خداخیرتون بده ممنونم
- سیاه شدن دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲سالشه علت سیاه شدن دندان چیه ..نه قطره اهن میدم نه ویتامین ..ولی دندانش داره کم کم همه سیاه میشه.ممنون
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد

