Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم هفت ماهشه دوروزه سرما خورده به دکتر خودش دسترسی ندارم آبریزش بینی و سرفه داره باتوجه به اینکه دوماه پیش سرما خورد با همین علائم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ پلارژین وقطره بتامتازون داد دوباره همونا رو تهیه کنم ؟؟ مقدار مصرفشون چقدر باشه؟
- بی قراری نوزاد در 8 ماهگی به دنبال تب
سلام، دختر من 8 ماهشه سه روز پشت سر هم تب داشت که به زور تبو پایین میاوردم بجز تب علایم دیگه نداشت ولی از اونموقه همش گریه میکنه دائم گریه نمیدونم چشه مجاش درد میکنه بخاطر دنددناش نیست دکتر؟
- پا نگرفتن نوزاد
سلام و خسته نباشی دخترم 6ماه و دو روزشه قبلا سر پا میگرفتنش وزن خودشو رو پاهاش نگه میداشت و پا میزد،الان چند روزه که بعضی روزا خوب پا میزنه بعضی روزا زانوش رو خم میکنه و نمیتونه با کمک وایسته
- تکان دادن سر
سلام اقای دکتر نوزاد پنجاه روزه دارم از هفت هفتگی کولیک هاش شروع شده خیلی بیقراری میکنه من رو پاهام تکونش میدم تا بخوابه بعضی وقتها هم یکم تند تند تکون میدم. حالا میگن چون مغز نوزاد هنوز سفت نشده ومثل آب هست نباید تکون میدادی. الان من به فکر وخیال افتادم. آیا کار اشتباهی کردم ؟ و مغز نوزاد خدای نکرده آسیب دیده از این احاظ؟
- نوزاد
با سلام نوزاد۳ ماهه من عصرها اصلا شیرمرا نمیخورد روزها هم فقط در خواب شیر مرا میخورد چکار باید کرد؟
- سرما خوردگی
سلام من پسرم سرما خورده و الان 17روزه درویر همین بیماری هست هرچی دارو دادم بهتر نشد پلارژین استامينوفن و سیتریزین هیچکدوم اثری نداشت خیلی نگرانم پسرم داره اذیت میشه نمیدونم دیگه چیکار کنم دیگه داره عفونت گوش هم میکنه
- کاهش ادار و مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم ۱۱ ماهشه ۲ ماهه روزی دو بار ادار میکنه و بعضی وقتا ۵ یا ۶ روز یبار مدفوع میکنه ازمایش ادار گرفتیم گفتن سالمه مشکل از کجاس؟؟؟
- میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- یبوست
نوازد ۵ ماهی یبوست داره لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماهشه اشکال نداره شیرخشک رابا شیر خودم مخلوط کنم وبدم متشکرم.
- گریه شدیدنوزادهفت ماهه
بچه ام هفت ماهشه یک هفته درمیون اسهال وچندشبی ک از خواب بیدار میشه وجیغ میکشه وگریه میکنه ب زور ساکتش میکنم لطفاراهنماییم کنیم ک چه کاری باید انجام بدم
- قطره سدیم کلراید
سلام، پسر من ۵۶ روزه شه دوهفته پیش برای سرماخوردگی دکتر بهش قطره سدیم کلراید داد من استفاده کردم وقتی تمام شد دیدم هنوز بینیش گیره خریدم بازم براش ریختم، تا حالا سه تا قطره خریدم و واسش ریختم، آیا ادامه بدم؟ عوارض نداره؟ آخه هنوز ترشحات پشت حلقی داره و بینیش صدا میده.
- سرفه های خلط دار و تنفس صدادار
سلام وقت بخیر .دخترم ۷ ماهشه دو ماهه درگیر سرفه های،بسیار شدید شده و خلط پشت گلو داره .چندین بار به دکتر مراجعه کردم گفتن چیز خاصی نیست و دارو ندادن .لطفا راهنماییم کنید
- برگشت کولیک
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شیر خشک نان اچ آ واپتامیل اچ آ را ترکیب کنم وبه دختر 5 ماهه بدم؟ یا مشکل ایجاد میکنه؟ سوال دومم اینه اگه بچه ای کولیک داشته باشه 5 ماهگی خوب بشه امکان داره بعد دو هفته دوباره شروع بشه یا نه یه مشکل دیگه داره و کولیک دردسر دار تا کی ادامه داره؟
- سلام دخترم دوماهه دکتر لوراتادین داد بهش بدم خودم شک دارم
- سرماخوردگی نوزاد
باسلام. پسرم ۵ماهشه چندروزه موقع نفس کشیدن بینیش صدا میده معلومه خلط داره، چیکار کنم؟ شب ها هم کم خواب شده یکمم اشتهاش کم شده.
- واکسن یک سالگی
سلام اقای دکتر من جراحی شدم و شهرستان اومدم استراحت .کارت واکسن بچه هم مونده خونه. یازدهم این ماه نوبت واکسن یک سالگیش هست تا چند روز یا چند مدت میتونم واکسن یک سالگیش رو به تعویق بندازم؟
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- شربت تقویتی
با سلام آیا میتوان به کودک 3 ماهه به جای قطره مولتی ویتامین و آ د شربت فروگلوبین یا شربت سندروس داد؟ در صورت امکان داشتن روزانه چند قطره از شربت مجاز است؟ممنون از پاسخ شما

