Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن ومولتی ویتامین
با سلام خدمت آقای دکتر نوزاد من امروز شش ماه را تمام کرده نظر شما در مورد دادن بهترین قطره آهن و مولتی ویتامین که تمام ویتامینها را داره و جذب آهن بهتری داره چیه
- رفلاکس
سلام دخترم 7ماه و 25روزشه تقریبا 5ماهه ک کپسول امپرازول و فامتیدین و پدی لاکت مصرف میکنه رفلاکسش در حد ترش کردن تا رو گلو بود . تمام دارو هاشو ب موقع میدم ، بدون اینک دارو هاشو قطع کنم یه مدت خوب میشه بعد ی مدت شدت میگیره (چیز تازه ای بهش نمیدم بخوره ک بهش واکنش پیدا کنه و شدت بگیره )،الان مایه بی رنگی شبیه اب دهان بالا میاره. هرماه میبرمش دکتر برای چکاپ ولی جواب نمیگیرم. بایدچیکار کنم .شیر خشک ببلاگ ای ار میخوره.
- اسهال
سلام بچه ام چندروز بعد از به دنیا اومدنش اسهال خونی وبعد اسهال ابکی داره الانم که 4 ماهشه هنوزم همون جوری متفوعش هم سبز رنگه استفراغ هم میکنه استفراغش بومیده لطفا راهنمایی کنید
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر من دخترمو اوردم پیشتون سرماخورده بود سیتریزن بهش میدم ولی اصلا ابریزش بینیش بند نیومده بدترم شده یه شربتی معرفی کنید غبریزش لینیشو غط کنه گرفتیگم داره ۷ماهشه
- تغذیه
سلام اقایی دکتر ایا میتوان به سوپ نوزاد نه ماهه گوجه فرنگی اضافه نمود
- سندرم نوزاد دخترم
یک سمت نوزاد دو ماهه ونیمه من از سمت چپش کوچکتراست اگرسندرم است نام سندرمش چیست وایا در مان دارد تا بدن نوزاد در بزرگی تا به تا نباشد.
- تغذیه
با عرض سلام و وقت بخیر. نوزاد بنده پس از تولد در زایشگاه فقط یکبار با شیشه شیر تغذیه شد و پستانک هم بهش دادم. از همان ابتدا به سختی سینه میگرفت. چه کاری باید انجام بدهم؟ آیا چون شیشه شیر و پستانک بهش دادم سینه نمیگیرد؟ الان شیر خودم رو میدوشم و با شیشه بهش میدم. اگر در روز یک وعده شیر خشک بهش بدم مشکلی ندارد؟
- نوزادان
سلام.خسته نباشید دخترم چهارماه و خورده ای هست.چند روز پیش.وقتی از خواب بیدار شد زل زد به پنجره و اسمون.هرچی صدا زدم و سروصدا کردم هیچ عکس العملی نشون نداد.تا رفتم جلوروش و عکس العمل نشون داد.همه اینا تو کمتر از یه دقیقه اتفاق افتاد.علتش چیه؟نگران شدم از اون موقع
- شیرخشک
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهه ست از 3ماهگی هر شیرخشکی دادم نخورد فقط توی خواب شیرمیخوره امروز بهش شیرخشک رقیق دادم بجای 60سیسی آب 2پیمانه 90سیسی آب 2پیمانه ریختم شیرشو خورد آیا ضرر داره یا نه؟
- معرفی دکتر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .میخواستم تا قبل اینکه خودتون تشریف بیارید مطب یه دکتر که مورد تایید خودتون باشه معرفی میکنید پسرم حضوری ببرم .چون بیمار خودتون هست نمیدونم کجا ببرم بهتره .
- واکسن 2ماهگی
سلام دکتر دخترم واکسن 2ماهگی ش رو زد بهش شیر دادم بعدش قطره استامینفون بعد از 5دقیقه چون باد گلوشو نگرفته بودم یکم شیر برگردوند لازمه دوباره قطره بدم یا خیر؟
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر دیشب تو مدفوع پسرم یه رگه خونی خیلی خیلی ریز دیدم خودم با توجه به مطالعه در سایتها احتمال حساسیت به پروتئین گاوی میدم چون شیر خشک بیومیل پلاس به علت نداشتن شیر میدم آقای دکتر پسرم چهار ماهشه ازتون تقاضا دارم اسم آزمایشی که مشخص بشه پسرم حساسیت داره یا ن چی هستش که به آزمایشگاه مراجعه کنم ممنون میشم بگین چه آزمایشی باید ازش بگیرم
- سلام ببخشید از چند روزه گی باید ویتامیت آ،د بدهیم ما اشتباهی به لچه ی ۵روزه ۴۰تا قطره دادیم آیا مشکلی براش پیش می آید
سلام ببخشید میگم باید چند روزه گی به بچه شربت ویتامین ADباید بدهیم ما اشتباهی به بچه ی ۴روزه ۴۰قطره دادیم آیا مشکلی رراش پیش می آید؟؟؟؟
- بیسکویت
سلام اقای دکنر دخترم ۶ ماهشه میتونم بیهش بیسکویت مادر بدم با شیرم قاطی کنم میشه راهنمایی چه جوری وبا چی قاطی کنم
- نوزاد
سلام. دخترم وقتی که زایمان کردم 2900کیلو وزنش بود امابعد از چند روز 400گرم کم شد و الان که یک ماهشه همچنان 2500کیلویه و رشدی نداشته پزشک هم گفته باید شیرخشک بهش بدین . اما خب شیر خشک برای زمانیه که مادر شیر کافی نداشته باشه در صورتی که من شیرم برای نوزاد کافیه. لطفا راهنمایی کنین
- زردی نوزاد
سلام.فرزند من 1 هفتست در کانادا متولد شده اس .او روزانه 10 بار شیر مادر و به طور میانگین 6 الی 7 بار دستشویی بزرگ و همین مقدار ادرار کوچیک دارد .ولی زردی پوست در نولحی گونه و مقدلری بازو و بالای سینه مشاهده میشور .در اینجا با ازمایش خون عدد 327 بدست امده که بر روی گراف داده شده بر اساس سن بچه شدت ان اندازهگیری میشود .خواهشمندم راهنمایی کنید به چه شکل در مورد وی برخورد کنیم و پسر است و در 38 هفتگی بصورت طبیعی فارغ شده است .وزن نوراد هنگام تولد 3.190 کیلو و در حال حاظر 3.270 کیلو میباشد
- زینک سولفات
باسلام خسته نباشیدمیتونیددرموردزینک سولفات توضیحاتی بدین؟
- شیر خشک آ ال ۱۱۰
سلام نوزاد یک ماهم اسهال داره و شیر خشک نان میخوره دکتر بهش یک قوطی شیر خشک آ ال ۱۱۰ تجویز کرده سوال ۱ : آیا باید به یکباره شروع کنم شیر جدید رو یا کم کم با شیر قبلش داخل کنم بعد کامل شیر آ ال بدم؟ سوال ۲ : آیا تو این مدت شیر خشک آ ال ۱۱۰ که میدم به نوزاد باعث ثابت موندن یا کم شدن وزنش میشه یا نه؟؟
- شربت آموکسی سیلین 125
با سلام و وقت بخیر . برای نوزاد پسر، ۲ ماهه شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چند cC در روز مناسبه .
- ميوه
بإسلام براي نوزادي كه وارد ٧ماهگي شده و الرژي و رفلاكس داره چه ميوه اي ميتونم بدم

