Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پودر ليدي ميل
سلام آقاي دکتر دخترم 9ماهشه خيلي کم غذاهاي کمکي ميخوره بيشتر شير خودم را ميخواد بخوره من هم شيرم خيلي مقوي نيست و خودمم به شدت لاغر شدم خيلي غذا نميخورم آيا پودر ليدي ميل که مقوي و خوبه ميشه براي مقوي شدن شيرم و وزن خودم در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟؟؟
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- اسهال نوزاد
سلام. پسر من سه ماه و نیمه است. معمولا یک روز درمیان مدفوع میکرد اما الان چندروزیه هر روز یا روزی ۲بار دفع مدفوع داره که خیلی آبکیه. چیکار کنم؟ چی بهش بدم؟ آیا باید دکتر ببرم؟
- تعداد دفعات شیردهی
سلام اقای دکتر . یه نوزاد چهل روزه در عرض بیست وچهار ساعت چند بار باید شیر دهی بشه ؟ و در هر شیر دهی چند سی سی باید شیر بخوره؟
- تغذیه
سلام بیسکوییت مادر در دوران سرما خوردگی نوزاد میشه بهش داد
- جوشهای قرمز بعد از تب
سلام پسرم 13 ماهشه سه روز تب کرد و با استامینوفن کنترل کردیم بعداز سه روز تب قطع شد ولی جوشهای قرمز رو صورت و دست و بدنش دیده شدن که کم و زیاد میشن همچنین پسرم خیلی بی اشتها شده و دست و پاهاش سرد و بد خلقی میکنه و فقط شیر مادر میخوره میخواستم از اقای دکتربپرسم چه مدت دوره این بیماری طول میکشه و ایا نیاز به استفاده از دارو خاصی هست یا نه ممنون
- بیرون بودن ناف
دخترم ۳ ماهش نافش کامل نرفته تو چکار کنم
- واکسن آنفولانزا
سلام دکتر دختر من یکسالشه تقریبا یک ماهونیم پیش واکسن آنفولانزا اینفلوواک رو نصفش رو برای دخترم زدم حالا از یک نفر تو مرکز بهداشت شنیدم که باید دوبار هر دوبار نصفش روبزنی که تاثیر بهتری داشته باشه الان من یکی دیگه بخرم نصفش رو بزنم لطفا راهنماییم کنید مرسی
- سلام وقت بخیر .نوزدادم ۲۰ روزش هست و سرفه های شدید دارد و باعث کبودی می شود و همش استفراغ با خلط دارد شما چه تجویزی می کنید؟ پیش دکتر هم بردیم ولی متاسفانه جواب نگرفتیم
- گریه نوزادسه ونیم ماهه
سلام آقای دکتردخترم سه ماهونیمشه همش گریه میکنهبایدفقط بگیرمش بغلم راه برم تاآروم شه اگه مکس کنم یابزارمش زمین جیغ میزنه وگریه میکنه به نظرتون مریضن؟
- بالااوردن شیر
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه وارد۶ماه شد بعدشیرخشک میخوره میخواستم بپرسم تاکی بالااوردن شیر طبیعی؟ زیاد نمیاره ولی همچنان یکمو بالامیاره بعضی وقتابعداروغ بعضی وقتا بلافاصله بعدشیر
- گردن نگرفتن نوزاد
با سلام آقای دکتر پسرم دو روزه رفته تو پنج ماهگی ولی هنوز کامل گردن نگرفته چند ماهگی کامل گردن میگیره؟استفاده از تاب و گهواره برا مغز نوزاد ضرر داره ؟؟؟؟
- شکم بچه درد میکند
سلام بچه شیرخشک میدم شکمش خیلی درد میکند
- آبله كرعان نوزاد ٢٠ روزه
سلام دختر ٢٠ روزه دارم امروز فهميدم آبله مرغان گرفته أم آيا نوزادم هم خواهد گرفت و خطرناك است آقا مي توانم به أو شير دهم
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام .پسر دوماهه ام یکم سرفه .میکنه وبینیشم کیپ شده اما آب ریزش بینی نداره.موقع نفس کشیدنم یکم خرخر میکنه .البته گاهی اوقات ، کل روز اینطور نیست.دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ داده .هر ۱۲ساعت ۵ سی سی .وزنشم ۵و۶۰۰هست .به نظر شما ۵سی سی زیاد نیست ..لطفاراهنماییم کنید.درضمن تعدا دفعاتی ام که پوشکش را کثیف میکنه زیاد شده اما حجمش کمه.بنظرتون اسهال داره،؟ازصبح تا الان که ساعت ۸هست سه بار با حجم کم.بیرون روی داشته ..حال عمومیش هم خوبه.شیرمادرم خوب میخوره.
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام آیا داروی ویتا گلوبین همون مولتی ویتامین؟دخترم نه ماهشه قطره ی ویتا کیدز میخورد الان نیست
- تف دهان نوزاد
سلام اقای دکتر اومدنتف به دهان نوزاد سی روزه علتش چیه؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه ابریزش بیتی داشت ویکم سرفه مبکردپزشک فقط اموکسی داد ولی ازهمون موقع سرفش بیشترشده چی تجویزمیکنین

