سلام
ببخشید مصرف قرص ویتامین دی۳ با دوز ۵۰۰۰ هر روز برای دختر ده ساله مناسب هست یا خیر؟
باتوجه به اینکه تست ویتامین دی ۳.۲۵ بوده.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
فرزند من ۳۴ کیلو است و ۷ ساله دوز مصرف آزترومایسن ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت چقدر است؟
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- سرفه خلط دار نوزاد ۴۰ روزه
سرفه خلط دار و سینه صدای خش خش میده کمی
- سرماخوردگی کودک ۳ساله
سلام دختر سه ساله من سرماخورده ابریزش وسرفه ها زیادوپی در پی میکنه آزیترو وسرماخوردگی بهش میدهم شربت سرفه دیفن وبرم هگزین وسزتریزین وتئوفیلین بهش دادم اما اثری نداشته چکار کنم میتونم امپول دگزا بهش بزنم
- قدووزن
سلام.دخترم الان تازه 9ماهش تموم شده وزنش 6,400و قدش69هست.آیا نرماله؟یا کمبود وزن داره دخترم نوزاد نارس بود و 35هفته بدنیا اومد وزن تولدش هم 2,200بود و قدش فک کنم49. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سرفه
سلا م خسته نباشید من پسرم سرفه خلط دار میکنه بردمش دکتر گفت چیزیش نیست ولی سرفه میکنه باید چیکار کنم یه راهنمایی به من بکنید
- راه نرفتن کودک ۱۷ ماه
با سلام دخترس۱۷ ماهه ای دارم ک هنوز راه نیفتاده ولیهمه فعالییتی دلرد و دستش را ب دیوار و میز و بقیه وسایل میگیرد ومیرود.حتی وقتی ه دیولار تکیه اش میدهم و روبرویش مینشینم چند قدم ب تنهایی راه می اید،ولی هنوز به طور کاملا مستقل نمیتواند راه برود .چ کنم ایا مشکلی نیست.
- یبوست کودک ۲ ساله
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- کم خونی
با سلام خدمت دکتر محترم و بزرگوار .خواهر زاده ام یک سالشه رنگ پوستش زرد و سیاه هست آزمایش خون داده گفتن کم خونی کمی داری .با توجه به اینکه اقوام همسرش تالاسمی دارن آیا این میتونه تالاسمی باشه ؟؟ نتایج آزمایششRBC:۶.۶۷------MCHC:30.9----- MCH:18.1. و. RDW:17.8 با تشکر از شما
- ایا از قطره بیلی استاپ واهن میتوان همزمان استفاده کر د
- کودک
دخترم یکسالشه ناخنای دست وپاش سیاه میشن میفتن جاش ناخن درمیاددلیلش ممکنه کمبودویتامین باشه؟
- rutor9 com
Elusive shipwreck found in Lake Michigan over 100 years after sinking [url=https://rutordark63xripv2a3skfrgjonvr3rqawcdpj2zcbw3sigkn6l3xpad.com]рутор зеркало[/url] A “ghost ship” that sank in Lake Michigan nearly 140 years ago and eluded several search efforts over the past five decades has been found, according to researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association. The wooden schooner got caught in a storm in the dead of night and went down in September 1886. In the weeks after, a lighthouse keeper reported the ship’s masts breaking the lake surface, and fishermen caught pieces of the vessel in their nets. Still, wreck hunters were unable to track down the ship’s location — until now. https://rutor9.net rutor-24forum com Earlier this year, a team of researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association and Wisconsin Historical Society located the shipwreck off the coastal town of Baileys Harbor, Wisconsin, the association announced on Sunday. Named the F.J. King, the ship had become a legend within the Wisconsin wreck hunter community for its elusive nature, said maritime historian Brendon Baillod, principal investigator and project lead of the discovery. “We really wanted to solve this mystery, and we didn’t expect to,” Baillod told CNN. “(The ship) seemed to have just vanished into thin air. … I actually couldn’t believe we found it.” The wreck is just one of many that have been found in the Great Lakes in recent years, and there are still hundreds left to be recovered in Lake Michigan alone, according to Baillod. The ‘ghost ship’ Built in 1867, the F.J. King plied the waters of the Great Lakes for the purpose of trans-lake commerce. The ship transported grains during a time when Wisconsin served as the breadbasket of the United States. The 144-foot-long (44-meter) vessel also carried cargo including iron ore, lumber and more. The ship had a lucrative 19-year career until that September night when a gale-force wind caused its seams to break apart, according to the announcement. The captain, William Griffin, ordered the crew to evacuate on the ship’s yawl boat, from where they watched the F.J. King sink, bow first.
- جایگزین شیرخشک al110
سلام دخترم ۱سال یک ماهشه.از ۴ماهگی شیرخشک al110 میخوره .قبال شیر نان میخورد ولی اسهال میشد.الان سیرخشک al110تو بازار نیست .چه شیری رو جایگزین میکنید
- زینک پلاس
سلام
دخترم ده ماهه است و وزنش تقریبا ۸ کیلوهست. قطره آدزیر بهش میدم. الان دکتر زینک پلاس نوشته. الان دارو چطور بهش بدم؟
با تشکر
- هپاتیت aوعفونت خون
سلام پسرم پنج شب هستش تب داره وشکم درد بی حالم هستش سه ماه پیش ازمایش دادم گفتن هپاتیت aداره با عفونت خون واسه هپاتیت اصلا دارو نداد گفت هپاتیت دارو نداره گفت یه ماه دیگه دوباره آزمایش بگیر دوباره ۲۰ روز دیگه حالش بد شد تب وشکم درد شدید گرفت چشاش با پوستش هم زرده ازمایش گرفتم بستری کردن سه چهار روز الان حالش اصلا خوب نیس مثل قبله نمیدونم چکار کنم پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct 21.4L
- دورسر
سلام دخترم الان 2 ساله ست دورسرش موقع تولد 32 بوده چون 35 هفته بدنیا اومده الان که 2 سالشه دور سرش 44.5 هست ایا طبیعیه؟
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- شیر
بچه ام ۱/۵سالشه ۱ هفته میشه کلا شیر نمیخوره چه کاری باید انجام دهم
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله

