سلام با توجه به اینکه تا سن هشت سالگی مشکلی نداشته لازم است توسط متخصص گوارش کودکان معاینه واقدامات لازم تشخیصی انجام و از روانشناس کودکان مشاوره گرفته شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- سلام دکتر پسر یک ساله ام حدودا ۱۰روزی رو اسهال بودن الان بهتر شده ولی مدفوعش سبز رنک ودانه های سفید خیلی ریز در مدفوعش دیده میشود ممنون میشوم اکه جواب بدید در ضمن کودکم شیر خشک میخوردریز
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر علت قرمزی مقعد کودک۶ ماهه چیه ؟پماد کالاندولا میزنم ولی خوب نمیشه. الرژی به پروتئین گاوی داره .
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام پسرم سه سالشه سرماخورده گلودرد داره سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم؟
- اسهال درکودکان
دختره من ۱۷ماهشه هنو دندون نداره یک هفته هست که اسهاله امروز از صبح پای چپشو رو زمین نمی زاره وانگار درد داره خطرناکه؟
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام دخترم دو و نیم سالشه هسته زردآلو قورت داده هیچ علایمی ندارد شکمش هم کار میکنه ولی ۶ روز گذشته و هنوز دفع نشده چیکارکنم؟
- شربت ایموژن
سلام، شربت ایموژن برای کودک ۹ ساله برای تقویت سیستم ایمنی چندروز باید مصرف شود؟
- قرص خواب
سلام آقای دکتر خداخیرتون بده میخواستم ببینم تو دوران شیردهی میشه یه داروی خواب خورد؟ من از بی خوابی واقعا حالم بده بچم ۱۰ ماه س، تا میخوابه من نمیتونم بخوابم. ببخشید ک وقتتون رو گرفتم
- سلام پسر من٢سال و هشت ماهه هستش وبشدة سرفه ميكنه خلط دار هم هستش از چه داروي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
سلام پسر من دو روزيه به شدت سرفه ميكنه خودش هم يرفس خلطيه و٢سال وعشت ماه سن داره ١٣كيلو هستش الان از چه شربتي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
- سلام من دخترم ۷ سالش امروز اومد ازمدرسه گفت باسنم درد میکنه نگاه کردم اطراف مقعد قرمز شده علت چیه؟
- سلام پسرم ۶ سال دارد ودوسه روزی هست دیدم کف پاهاش زرد شده ولی کف دست کمتر زرد هست علت چیست
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده
- اسهال
سلام کودک یک ساله دارم که۵روزه اسهاله ومدفوع شل وابکی زرد رنگ وبد بو داره اشتهای غذایی نداره وفقط شیر واب میخوره دیشب یک باره ده قطره پدی لاکت بهش دادم الان اسهلش شدید تر شده چیکار کنم
- زهرا حضرتی پور تب و اسهال
سلام و عرض ادب و خسته نباشید فراوان آقای دکتر دخترم ۵ سالشه دخترم از دیشب اسهال آبکی میکنه و تب داره تقریبا ۱۵ کیلو وزنشه چه دارویی براش خوبه جایی هستم شرایط دکتر بردن برام سخته چه دارویی وچقد بهش بدم چن ساعت ب چن ساعت ی دنیا ازتون ممنونم لطفا زود پاسخ بدین با تشکر
- شیر مادر
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۱۱روز هست شیرمادر نخورده الان خیلی بی قراره اشکالی نداره شب موقع خواب بهش بدم؟؟یا ضرر دارد بعد این مدت؟
- سلامم.
سلام دکار دختر ۲سالم نزدیک ۲۰،۲۵روه که رو کپل های باسن و پشت ران هاش و خیلی کم پشت ساق پا دون دون قرمز ریز داره و جاش قرمزه و خارش داره،گاهی میخارونه چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
- شربت ازیترماسین 200 دوز دارو برای کودک یکساله
سلام مقدار دوز دارو آزیترومایسین 200برای دخترم با وزن 10کیلو یکساله فراموش کرپم می خواستم بدونم دوزش چنده
- خوردن جلدبیسکوییت
سلاماقای دکتر پسر۱۸ماهه ام ی تکه کوچک از جلد بیسکوییت را خورد خیلی نگرانم میترسم ی وقت توی گلوش چسبیده باشه باید چکارکنم؟

