Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار سوختگی
باسلام من پسر ۱۱ماهه دارم که پشتش باادرار خودش سوخته خواستم بدونم چیکارش کنم که خوب بشه چون متخصص کودکان پماد کورتام ۵درصد بهم داده براش ولی وقتی ازش استفاده میکنم بیشتر میشه خواستم نظر شما رو بدونم چه پمادی استفاده کنم براش که خوب بشه چون بعصی روزا خوب ممنون از زنده باشی
- با سلام اقای دکتر بچه ۵ ماه دارم دوسه روزه سرفهخشک دارد وگرفتگی بینی چه کار کنم ممنون راهنمایی بفرمایید ممنون
- تفاوت
سلام ایا شیرخشک نان اچ آ مواد مغذیش از نان معمولی کمتره?یا فرقی نداره
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت
- شیر مادر
سلام وقت بخیر ی دختر ۲ ماهه دارم ک از شیر خودم تغذیه میکنه بعد امروز روی پام اسید لوله باز کن ریخت خیلی سوخته دکتر برام قرص آفالکس ۵۰۰ نوشته من اگه بخورم بچم چون شیر منو میخوره براش مشکلی پیش نمیاد؟
- آنفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم سه سال وچهارماهشه آنفولانزا گرفته بود بردم پیش متخصص شربت نئوتادین وسالبوتامول داد ولی یه دکتر دیگه گفت این شربت رو نده پلارژین بگیر بده الان اینو بهش میدم لوزه هاش باد داره میخواستم ببینم بااین داروها خوب میشه باهم تداخل ندارن
- یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- تب
سلام وقتتون بخیر پسرم ۳ ماه ۱۷روزه هست امروز تب کرده نمی دونم سرماخورده یا دندان در میاره
- زردی کف دست
سلام خانم ۴۰ ساله هستم ۳ سال دیابت دارم نزدیک ۱ سال کف دستام هر از گاهی زرد میشود انگار زردچوبه زدی خاستم دلیلش بدونم
- آزمایش
سلام دکترپسرم یکسالشه برای مراقبت بردمش بهداشت وواکسن زدگفتن وزنشوهمه چیزش خوبه وزنش۸ماهودوهفته ۸۸کیلو۲۵۰گرم بودودریکسالگی۹۴۰۰بودوبقیه چیزاشم خوب بودوبهداشت براش آزمایش نوشتن وگفتن ببرآزمایش بده دکترواجبه این آزمایشوازش بگیرم؟این آزمایش مال چیه؟
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- بی اشتهایی نوزاد۱۱ماهه
- جوشهای ریز پوستی
سلام۔دختر من ۳ سالش هستش و ازتقریبا ۱ سالگی جوش های خیلی ریزی روی رون پاهاش بود و الان تو ساق پا و دستهاش هم هستش علتش رو میخواستم بدونم۔ممنونم۔
- لرزش ناگهانی نوزاد
کودک من هشت ماه داره.امروز به طور ناگهانی دچار لرزش شد مثل وقتی سردمون میشه.علتش چی میتونه باشه؟
- مدفوع زیاد نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه غذا وشیرخشک زیاد میخوره اما خیلی ضعیفه مدفوعش خیلی زیاده امازیش کامل ازش گرفتم فقط کم خونی داره هرچی غذا میخوره فورا دفعش میکنه ممنون میشم جواب بدید
- بی حالی واستفرغ
سلام خسته نباشید یه نوزاد یه ماهه دارم ۲۴هستش که زیاد استفراغ میکنه وبی حاله ،ممکنه ازمسمومیت باشه ؟
- سیاه کار کردن شکم
سلام خسته نباشید آقای دکتر ، دلیل سیاه کارکردن شکم بچه ۲۰ ماهه چی میتونه باشه ؟ ممنون آقای دکتر گرامی .
- کم وزن گرفتن نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماه و ۸ روزشه وزن تولد ۲۳۰۰ و قد ۴۴ بود و الان وزن ۵۸۰۰ و قد ۶۴ هستش (۳۶ هفته و ۴ روز دنیا اومد)، از ۴۰روزگی قرص هیدروکورتیزون مصرف میکنه و در ۲ ماهگی عمل فتق انجام داد، از ۲ ماه پیش میزان قرص رو براش کمتر کردن، شیرخشک آپتامیل میخورد و از ۶ماهگی شیر یارنه ای میخوره، غذا کمکی هم مقوی درست میکنم ولی هم کم غذاست هم از اول شیر خییلی کم میخوره، قطره همادزیر بهش میدم ، بااینکه خیلی کم غذا میخوره روزی ۳ بار شکمش کار میکنه حس میکنم هیچی جذب نمیکنه، واقعا نگران قد و وزنش هستم خیلی دکتر میبرم ولی کار خاصی نکردن، خواهش میکنم راهنماییم کنید راه حلی وجود داره؟
ممنون - سلام نوزاد هفت ماهه دارم یکم ابتدا اسهال شدبعد تب کرد ولی الان تب و اسهال قطع شده فقط یکم وقتی نفس میکشه خر خر میکنه آیا باید آموکسی سیسلین بهش بدم چه مقدار وزنش 6 کیلو تشکراستبا
- باسللم خسته نباشیدکودکی دارم 8ماهه امروزبهونه گیرشده بوددل دردداشت شب متوجه شدم کف پاش سفیدبی روح شده دوباره برگشت دوباره سفیدمیشدمشکلی دارد

