سلام دکتر میخواستم ببینم توده سکستریشن درون ریه نوزاد باید جراحی بشه یا نه؟
خطرش چقدره؟
از زمانیکه ریه تشکیل شده توده به هیچ عنوان بزرگ نشده فقط خود ریه رشد کرده
توده ریه جنین
by | 31/07/2022
by | 31/07/2022
Please login or Register to submit your answer
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
کودکم اموکسیلین ۲۵۰ میدم اسهال داره اشکال نداره ۱۵ ماهه
سلام دکتر خوب هستین من دخترم چهل روزه است ۲۰روزه شبانمیخوابه تاصبح گریه میکنه لطفاً راهنمایی کنید
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
سلام آقای دکتر دکتر اطفال برای نوزاد ۲۱ روزه ما تشخیص رفلاکس پنهان داده و کیدیزول تجویز کرده، وزن نوزاد ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم هست و دکتر ۱ سی سی غروب و نیم سی سی صبح کیدیزول تجویز کرده. آیا مصرف این دارو با توجه به عوارضی که دارد اشکالی ندارد؟ اگر دارو مصرف نشود رفلاکس پنهان برایش خطر دارد؟ چند وقت باید این دارو را مصرف کرد؟ چه عوارضی ممکن است بروز کند؟
سلام آقای دکتر آیا قرص ال دی مادر بخورد برای نوزاد ضرری دارد؟؟وزنش را کم میکند؟
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
سلام وقت بخیر .نوزاد ما الان حدود 4روز شکمش کار نکرده چیکار باید کنیم
سلام دکتر دخترم کلیه سمت چپش سنگ داره سنش هم سه ماه ونیم هست باتشکر
با سلام و احترام کودک ۱۹ ماهه من بدون دلیل امروز از صبح ۳ مرتبه استفراغ آبکی داشته، لطفا راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم؟ با تشکر
باسلام. دخترمن 10روزدیگه بدنیا میاد دیشب رفتم سونوگرافی انجام دادم گفت دورسر بچه یکم بزرگه. توبرگه زده 40سانت خواستم ببینم یعنی بچه مشکل داره بااین اندازه طبیعی هست
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
دخترم 7ماهشه ابریزش داره الانم یکم سرفه میزنه باید چکار کنم چی بهش بدم خوبه تب هم اصلا نداشته
سلام آقای دکتر به خاطر جراحی دندان دکتر گفت تا سه روز هر هشت ساعت ژلوفن بخورم میتونم شیر بدم پسرم دو ماهشه و فاویسم داره ممنون
سلام بند ناف نوزادم ۵ روزه افتاده کمی خون میاد و خشک میشه تو نافش دلیلش چیه؟
سلام پسرم 3ماهه هس از ساعت 4صبح تب میکنه و روی سینش خیلی خس خس میکنه صداش خروسکی شده خیلی بیرتابی میکنه
نوازادمن که ب دنیااومده بودزرد16بوددکترقرص وشربت به دادمصرف کردم اومد7الان صورتش زردشده چکارکنم داروهایی که قبلا استفاده کردم براش رادارم آیااستفاده کنم براس آیاختنه یاحجامت کمکش میکنند
نوزاددوماهه خیلی استفراغ میکنه بصورت مایع آبکی واسهال هم داره هربارتوپوشکش کمی مدفوع شل وزردرنک هست