Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نشسته
سلام آقای دکتر یک نوزاد دذچند ماهگی بایدازحالت دراز کش به نشستن در بیاد واینکه آیادر اینترنت نوسته باید نه ماهگی باشه آیا منظور نه. ماه ویک روز به بعداست زا هشت ماه وچند روز خواهش میکنم خیلی نگران وضعیت نورادم هستم
- سرماخوردگی
سلام وقت به خیر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که دچار آبریزش بینی وحرفه های خلط دار است درمان چیست ؟
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- سینه خیز 9ماعه
سلام بچم 9ماهشه خودش رو رو سینه میندازه ولی نه جلو میره نه عقب غلت میزنه چیکار کنم بنظرتون؟
- سولینا
سلام دخترم ۴۵ روزشه خیلی بیقراره ازقطره آ د روی پستونکش میریزم اروم میشه از۲۵قطره بیشترمیشه آیاخطرناکه
- شربت زينك
سلام خسته نباشيد من با يك مشاور تغذيه در رابطه با غذاي كودكم مشورت كردم چون بي اشتهاست نسبت به غذا گفتم شربت اشتها آور شربت زينك نيز بخوره گفت در آينده دردسر ساز ميشه چون اگه طولاني استفاده شه بلوغ زود رس مياره آيا اين درسته من ميتونم ب دخترم كه ٩ ماهشه شربت اشتها آور بدم؟
- سنگ کلیه پسر سه ماهه
سلام
پسر دارم سه ماهه و ۱۵ روز شه دکتر میگه سنگ کلیه داره در طول روز گریه نمیکنه شبا ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ هر شب گریه میکنه راهکار چیه ؟
- بی تابی کودک
سلام پسرم 3ماهه هس از ساعت 4صبح تب میکنه و روی سینش خیلی خس خس میکنه صداش خروسکی شده خیلی بیرتابی میکنه
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
الان سه روزه نوزادم دفع نداشته درصورتی که خیلی زور میزنه و هروز روزی چنبار دفع شل داشته و براش شیاف گلیسیرین گذاشتم کار کرد اصلا سفت نبود ولی کامل مدفوع تخلیه نشده ،و انگار عادت کرده ب شیاف تا نزارم دفع نداره چکار کنم.در ضمن شیرخشک ببلاک کامفورت میخوره و گاهی بالا میاورد شربت دومتیدون هر ۸ س میدادم ۵ روز دادم خیلی خوب بود اصلا بالا نمیاورد ولی امروز دو نوبت ندادم بالا اورد بنظرتون چکار کنم
- واکسن4ماهگی
سلام .آقای دکتر میخواهیم واکسن 4 ماهگی پسرم را بزنم وزن پسرمو نمیدونم قبل از واکسن چند قطره باید قطره استامینوفن بدهم .
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- حساسيت ب پروتيين گاوي
با عرض سلام بچه من در یک ماهگی اسهال خونی شد دکتر شیر خشک اپتامیل اچ ا رو بهش پیشنهاد به دلیل حساسیت داد الان ۸ ماهشه اپتامیل اچ آ ۲ رو دارم استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ولی تقريبا چند روزه اسهال شدید شده چیکار کنم
- پسر ۱۳ روزه دارم که چند روزی است موقع شیر شیر خوردن و خواب و اکثرا شبها حالت دل پیچه دارد و مدام زور میدهد و قرمز میشود و خواب ها میق ندارد.و در خواب مرتب ناله میکند.چه کار باید بکنم؟قطره بی بی کر خوبه بدم؟و اینکه شبها مرتب در خواست شیر میکنم و من یه ساعت متوالی شیر میدهد باز انکار گرسنه است چه کنم؟.
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و نیمه، دکتر تشخیص رفلاکس پنهان دادن و مدت دو ماه داروی اس امپرازول تجویز کردن با شربت دمتریدون، ولی هنوز پسرم شیر میریزه دکتر گفته بودن باید دوماه استفاده بشه دارو
- نوزاد
من نوزاد ۱۵روزه دارم خواستم ببینم ازچه روزی باید بهش قطره ویتامین اد بدم و چند قطره درروز؟؟؟؟
- میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۹ ماهه چند سی سی در روز است
پسرم ۱۱ماهشه و برای سرفه سفیکسیم دادن حدود۹کیلو هست چقدر باید بدم بهش؟
- دوره مصرف قطره باکتی ماید
سلام ، نوزاد ۵ کیلویی ۵۰ روزه دارم که از بدو تولدش یک چشمش قی میکرد و چشم دیگش خشک بود پزشک متخصص قطره باکتی ماید براشون تجویز کردن هر ۸ ساعت یه قطره همراه ماساژ چشمی الان یکم قی چشماش کم شده بنظرتون مصرق قطره رو ادامه بدم؟ بعد ۵ روز مصرف
- مکنیوم
سلام وقتتون بخیر خواهر زادم تو شکم مادر مدفوع خورده به دنیا اومد تو دستگاهه ریه هاشم استنشاق کرده بچه حالش خوب میشه مشکلی براش پیش نمیاد الان و بعدن
- سرماخوردگی
سلام نوزاد 55 روزه ام سینه ش عفونت داشت دکتر ازیترومایسین 100 داده 2 روز شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه چه کنم

