Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلا قرمزی پشت زانو و پشت ارنج و زیر گردن نوزادم نشونه چیه چه پمادی براش بزنم خوب بشه
- کیدی لاکت
سلام دختر من ۴ ماهه هستش ما پودر کیدی لاکت دادیم بهش ولی بعدش فهمیدیم واسه دوسال به بالاست مشکلی پیش میاره براش نگرانیم
- یبوست
بچم چهار روزه یبوست گرفته باید چکار کنم
- قرص
سلام آقای دکتر آیا قرص ال دی مادر بخورد برای نوزاد ضرری دارد؟؟وزنش را کم میکند؟
- اسهال
سلام آقای دکتر کودک پمج ماهه من اسهال شده و بهش شیرخشک lfدکترش تجویز کرده تا چه مدت میتونم لهش این شیر خشک رو بدم
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- شربت زینک
براپسر پنج ماهه ام دکتر شربت زینک داده روزانه ۵ سی سی الان بیست روز مصرف میکنه براش ضرر نداره
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- جداکردن اتاق خواب کودک
سلام آقای دکتر بهترین زمان برای جدا کردن اتاق خواب کودک چه زمانیه؟ دختر من ده ماهشه خودم خیلی وابسته شدم شبها هم سه بار گریه میکنه شیر میدم میخوابه
- وزن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۱۲۲ روزه دارم که وزنش ۶کیلو و ۱۵۰ ماه قبل کم وزن گرفت نمیدونم بخاطر شیطنت و کم شیر خوردن یا شیر من کافی نیست آزمایش مدفوع هم دادم مشکلی نبود وزن طبیعیش پایان ۴ماهگی باید ۶کیلو ۴۰۰ میبود اما ۲۵۰ گرم کم داره چرا دکتر؟چیکار کنم؟غذای خودمو بیشتر کنم که بچه سیر بشه؟
- شربت زینک سولفات
باسلام عرض ادب آقای دکتر پسرم سیزده ماهه شه شربت زینک سولفات بعد باز کردن تا چند ماه میشه استفاده کرد ؟
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- چسبناک بودن مدفوع نوزاد
سلام پسرم ۶ ماهش هست و مدتیه مدفوعش چسبناک هست که به سختی شسته میشه بدنش علتش چی میتونه باشه؟
- عوارض واکسن ۴ماهگی
باسلام من دیروز نوزاد ۴ماهم رو واکسن ۴ماهگیش روزدم تاشب خوب بود ولی نصف شب ناگهانی مقدار زیادی شیر بالا آورد حالا من میترسم بهش شیر بدم دوباره همون جوری بشه چیکار کنم ببرمش دکتر
- دخترم ۷ روزه است وترشح خونی داره
سلام آقای دکتر دختر من ۷روزش وترشح خونی داره اول سفید بود الان قرمز من پیش متخصص بردم گفت ترشح عادی اماخونی بودنش معلوم نبود تازه اینجوری شده تو اینترنت زده تا دوهفته عادی یعنی رفع میشه من خیلی میترسم
- وزن بچه
- سلام اقای دکتر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که آترزی مری داشته و عمل کردیم و ااز همون اول نفس هاش با خس خس همراه بود دکتر گفت به مرور بهتر میشه و باید بگم که توی بیمارستان گفتن کل بدنش دچار عفونت شدیده و الان خس خس هایی که موقع شیر خوردن داشت رو نداره اما دوروزی هست که سرفه های شدید میکنه چند باری هم در بیمارستان بستری شده طی همین ماه میشه راهنمایی کنید الان من چیکار کنم دکتر بردم ازتروماسین و اسپری داده و یک شربت برای سرفه که خلط اور نیز هست میشه راهنمایی کنید
- سرفه نوزادنه ماهه
سلام دکتربچه نه ماهه من دوروزه مدام سرفه خشک داره تب نداره آبریزش بینی ام داره سرفه هاش داره بیشتر بیشترمیشه
- شیر خشک
سلام اقای دکتر خسته نباشید، من پسرم چهارماهشه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم از اول زایمان شیرم کم بود و سیر نمیشد کاهش وزن داشت شیرخشک شروع کردم براش ک خداروشکر هنوز شیر خودمم میخوره، اقای دکتر من همه جا میشنوم ک شیرخشک مواد نگهدارنده داره مضره سیستم ایمنی بدن بچه رو ضعیف میکنه بچه ها در بزرگی بنیه ی ضعیفی خواهند داشت و خلاصه هزار جور حرف دیگه ک همه بد از شیرخشک میگن، این حرفا خیلی نگرانم کرده واقعیت داره؟ منم دلم میخاس ک بچمو فقط از شیر خود بدم ولی مگر دست خودم بود شیر نداشتم، من اشتباه کردم اقای دکتر کوتاهی کردم در حق بچم؟ بچه شیر خشکی بدنش ضعیفه؟ شیرخشک مضره برای بچه ها؟ ببخشید طولانی شد ممنون از پاسخ گویی تون🌹
- تاثیر قرص دگزامتازون روی فرزندم
سلام من میتونم در دوران شیردهی الان ک دخترم شش ماهه هستش و غذای کمکی هم میخوره قرص دگزامتازون استفاده کنم

