Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان داره میشه ۵ ماه و شیر رو تو بیداری نمیخوره،زمانی که خوابه شیر و میخوره .بردم دکتر گفت رفلاکس داره .زمان تولد وزنش ۳۸۰۰ بود الان که ۵ ماهشه ۶۹۰۰ هست و وزنش پایینه.خوابشم کم شده درطی روز ۲ ساعت میخوابه .بیقرار هستش.میخواستم بدونم بچم چه مشکلی داره خیلی نگرانشم
- فاویسم
سلام اقای دکتر . نوزاد چهل روزه ی مبتلا به فاویسم دارم. میتونم قرص سرما خوردگی کلداکس بخورم ؟چون شیر خودمو میدم
- شیر نخوردن در بیداری
سلام خسته نباشید ببخشید من دخترم الان ۵ماهشه اما از تقریبا دوماهگی دیگ تو بیداری شیر نخورد اول سر پا بش شیر میدادم اما دیگ اونجوریم نمیخوره باید بخابونمش بعد تو خاب بخوره اصلا تو بیداری نمیخوره مشکلی داره؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- سرما خورگی
سلام نوزادم تازه وارد ۳ ماه شده سرما خورده تب نداره سرفه هم نمی کنه دکتر براش آموکسی نوشته ۷ روزه میدیم ولی صداش گرفته ۲ روزه نمیدونم چرا بینیشم گرفته
- کوپیدن پا کودک
سلام دختر ۹ ماه دارم که هم تو خواب و هم بیداری پاش رو زمین میکوبه میخواستم ببینم دلیلش چی هست
- سلام آقای دکترمن بچم 25روزش هست وناگهان دیدم که کف پاش وانگشت بزرگ همان پاش کبودشده چیکارکنم خیلی نگرانم؟
- سرما خوردگی و خلط کودک
سلام آقای دکتر پسرم ۸ماهشه حدود ۱۰ روز پیش آبریزش بینی داشت همراه عطسه بعد چند روز هم خوب شد سرماخوردگی جزئی بود .الان دو روز میشه که گلوش رو چیزی مثل خلط میگیره موقع شیر خوردن خرخر میکنه و غذا خوردن هم یهو عوق میگیره .سرفه میکنه خلط داره .تماس گرفتم گفتن مسافرت هستین پسرم مریض خودتون هست نشد حضوری بیارم ولی .ممنون میشم راهنمایی کنید چه دارویی براش استفاده کنم خوب بش
- ماکروزومی
سلام چند روزی هست که یک نوزاد پسر با وزن ۴/۹۰۰برام متولد شده بدون اضافه وزن مادر و هرگونه دیابت حین بارداری یا قبل از بارداری وفقط پنج روز در بیمارستان نوزاد به علت مشکل تنفسی بستری بود و نوزاد هم هیچ مشکلی از لحاظ قند خون یاهربیماری دیگری مشکلی ندارد حالا من نگران سنین بالا ویا کودکی هستم آیا مشکل ساز میشود؟
- قورت دادن هسته زغال اخته
سلام بچم یه سالو نیمشه هسته زعال اخته قورت داده چی کار کنم
- سرماخوردگی
سلام نوزادی دوماه وبیست ودو روزه دارم ده روز پیش سرما خورد دکتر بهش ازیتروماسین سیتریزن ولوکاست داد ۵ روز خود خوب شد الان دوباره سرما خورده دوباره میتونم همون داروهارا بهش بدم
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- عفونت ادراری
سلام استاد پسرم از دو روز پیش ادار نمیکنه وبیضه راست هم باد کرده بردم دکتر سونوگرافی کرد گفت عفونت دارد تا به امروز بستری کرد از دیشب که سروم زد ادرار میکرد گفت باید عمل بشه گفتم میبرم دکتر دیگر آوردم پسرم را خونه الان بالای آلت تناسلی وبیضه ورم کرده ادرار هم نمیکنه
- عفونت چشم نوزاد
سلام اگر قطره چشم باکتری ماید را ب طور اشتباه دوبار در چشم نوزاد بریزم چه میشود لطفا راهنمایی کنید
- خون درادرار
سلام نوزاد من پسرهستش و ۲۰ روزه هست و از روز ۳ ام که بدنیا اومده تو ادرارش یه رنگ صورتی شبه خون خیلی کم هست ولی تا الان که ۲۰ روزشه ادامه داره
- بیقراری وحشتناک
سلام.چهار روز دیگه پسرم شش ماهه میشه.با یه روز تب شرو شد بعدش تبش قط شد علائم خاصی نداره فقط وحشتناک بیتابی میکنه معلوم یه درد ناجوری داره دکترا رو هم که دویست تا دارو دادن هر کیم یه چیزی میگه...ولی یکیشون حرف منطقی میزد بنظرم میگه احتمالا روده هاش التهاب کرده ویروسی باکتری چیزی وارد رودش شده میگه اگر انتی بیوتیک بدی ممکنه اسهال شه بخاطر این دست نگه دار خودش خوب شه...اقای دکتر لطفا راهنماییم کنید؟
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟
- کم اشتهایی نوزاد ۷ماهه
وقت بخیر پزشک گرامی نوزاد من اشتهای خیلی کمی داره در طول شبانه روز تقریبا ۳۰۰ میل شیر میخوره وزنش هم خیلی پایینه احساس میکنم سوء تغذیه داره بهش شیر خشک میدم شما چه نوع مکمل یا شربتی رو پیشنهاد میدید تا وزنگیری عالی داشته باشه
- آمپول پنتوپرازول
معده درد داشتم رفتم دکتر برام پنتوپرازول داخل سرم نوشت گفتم نوزاد ۴ ماهه دارم و شیر میدم،اما انگار .... الان سرچ کردم نگران شدم چیکار کنم؟؟؟
- سلام نوزاد چهار روز داریم. فقط گریه میکنه. وسرما خورده شیر نمیخوره.

