سلام
با عرض تبریک سال نو، بایستی تا سه سالگی صبر کرد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد اوتپیک ایروکس
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم اگزمای شدید داشت پماد اتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که معجزه کرد ممنون از لطفتون میخواستم سوال کنم آیا این پماد کورتون نداره؟
- استفراق
سلام پسر سه ماهه ای دارم که یک ماهه هر چی شیر میخوره میاره بالا ولی هم وزنش خوبه هم قدش بردیم دکتر گفت از پر خوریه ولی کمم میدم میریزه کمکم کنید
- قطره آد توت فرنگی
آیا قطره آد با طعم توت فرنگی برای نوزاد مناسب هست وایجاد آلرژی نمی کند با تشکر
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر در آزمایش پسرهشت ماهم MCH بیست وچهار بود MCVH هفتادوسه بود و نتروفیل 15 بود. مورد نگران کننده ای هست؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه یه شیر خشک خوب که بچه وزن بگیره معرفی کنید؟؟و اینکه من دکتر بچه ام رفلاکس داره شیر خشک ببلاک داده.وزنشم کمه.با قطره چکون بهش میدم.میشه کنار ببلاک یه شیر خشک دیگه هم بدم.یعنی هر دو بدم در یک روز
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- پسرم دوماه یبوست داره .شکمش ۵روز کار نکرده .خیلی فشار به خودش میاره .از شیر خشک و شیر خودم میخورد .چیکار کنم ؟
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- سرفه نوزاد ۵ ماهه چگونه درمان میشه
سلام دخترم ۵ماهه است سرفه میکنه گاهی خس خس داره گاهی خشک ... بینیش داره کیپ میشه انگار صداش تغیر کرده چیکار کنم ؟
- اضافه كردن گلاب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهو ١٤ روزشه فرني برنج رو نميخوره ميتونم يكم گلاب اصافه كنم طعمش تغيير كنه شايد بخوره؟
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- ضربه به سر
سلام دختر من نه ماهشه الان دیوار مبل یا هرچیزی رو میگیره که بلند بشه بعضی وقتا هم با سر یا صورت میخوره زمین میخواستم بدونم این ضربه ها به سرش بعدا مشگلی براش ایجاد نمیکنه؟
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
ساام پسرم تازه وارد سه ماهه شده سینش بشدت خلط داره جوری که از یه متری میشه صدای خس خس سینشو شنید چیکار کنم ۵ بارم بردم متخصص بهش شربت خلط اور و اینا داده بدتر شده خوبتر نشده میشه راهنماییم کنید
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام خسته نباشید من دیروز به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم امروز دوبار بالا اوردش این خوبه یابد
- رشد دور سر نوزادم
با سلام خدمت دکتر بزرگوار، سوالی داشتم راجب رشد سر نوزادم که دقیقا سه ماه و دو هفته اش شده و دقیقا چهل سانتیمتر هست بنا بر نمودار رشد باید بیشتر باشد روی خط زرد رنگ نمودار هست و خیلی نگرانم نکند رشد مغز اش با مشکل روبرو شده یک فرو رفتگی خیلی کمی از بدو تولد روی قسمت ملاجش همیشه حس میشه بنظر شما مشکلی هست؟ وزن و قدش روی خط سبز نمودار هست پس چرا رشد سرش روی خط زرد رنگ ؟ بنظر شما عذم تعادل در رشد مغزی و جسمی وجود دارد؟ بدو تولد اندازه سر نوزادم 33.8بوده . با تشکر منتظر جواب جنابعالی هستم!
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ازدیروز غروب تب داره ۸کیلو داره هرچی پاراکید میدم تبش پایین نمیاد قطره میدم استفراغ میکنه چیکارکنم تبشم ۳۸
- وجود گلبول سفید در مدفوع
درود دخترم آزمایش مدفوع داد با ۳ نمونه در سه روز متفاوت. در نمونه سوم مقدار wbc عدد ۱۵ رو نشون می ده به علاوه عدد ۳ برای گلبول قرمز . آیا بالا بودن wbc بیش از عدد ۵ لزوما نشونه ی عفونته ؟ تکرر مدفوع هم پیدا کرده . تا روزی ۵ یا ۶ بار هم مدفوع می کنه که در برخی موارد مقدارش خیلی کمه . شب ها هم خیلی بیدار می شه . با سپاس
- حمام کردن
سلام و خسته نباشید. آقای دکتر بچه 2ماهه رو میخوام حموم ببرم داخل گوشش میتونم وارلین بزنم که آب نفوذ نکنه؟
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.

