Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کلیه
دخترم دوماهشه بخاطر بیقراری به دکتر مراجع کردیم سونوگرافی سنگ کلیه نشون داد توی آزمایش خون شم گلاکت وگلبول سفید وپتاسیم وکلرایدش بالاس آزمایشاتش نشون دهنده چیه خیلی نگرانم
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر دکتر جان بچه ما دو روز به دنیا آمده خیلی عطسه میکنه
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
پسر سه ماهو نیم ما بیشتر شب ها بینیش خس خس میکنه و نمیزاره بخوابه حالت گرفتگی داره و ما قطره سدیم کلراید 0.65 بهش میدیم و خوب میشه تا فردا شب دوباره شروع میشه استفاده از این قطره مشکلی نداره؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۴ماهشه سرفه میکنه چی خوبه براش
- حساسیت ب اموکسی سیلین
سلام اقای دکتر دخترم تب داشته ک ب ۳۸.۵ هم میرسید با قطره کنترل میشد هرر۸ ساعت یبار بهش میدادم دوسه روز تب کردو خوب شد بردم دکتر گفت احتمالا اززگوشش.براش اموکسی سیلین داده ولی این دارو بهش دادم رو صورتش حالت لک های صورتی ضاهر شده الان باید چبکار کنم این دهرو چند روز ادامه بدم یا چیزی میش جایکزینش کرد؟؟؟لثه دخترم خیلی ورم کرده همه چیز رو گاز میزن ایا ممکن این تب برا لثه هاش بوده باش؟اگر برای گوشش هست چرا پس در طول روز گریه نمیکن شبا یکم اذییت میش
- حالت تهوع واستفراغ
سلام نوزاد شش ماهه من بهش امروز مولتی ویتامین دادم بهش تهوع استفراغ دست داد خیلی شدید بود بردم بیمارستان یه شربت دادعلتش رو بایدچکار کنم ممنون
- چشم
بإسلام.يك هفته اي ميشه يه نوزادم سرلاك برنج ميدم بعد يك هفته چشم سمت چپش قرمز شده اطرافش و عفونت زرد داره چشم سمت راستش مجراش بستست الرژي و رفلاكس داره ميتونه به سرلاك الرژي داشته باشه؟
- کم اشتهایی
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر دخترم ۵روز پیش واکسن ۶ماهگی زده.از اون موقع خیلی کم اشتها شده اصلا غذا نمیخوره شیر میخوره ولی دهنشو برا غذا باز نمیکنه گریه میکنه.حتی آبم خیلی کم میخوره.دلیلش چی میتونه باشه؟
- شیر
سلام آقای دکتر تا چندماهگی باید بعد از شیر خوردن بچه رو روی دست نگه داشت؟تا ۴ماهگی؟؟بعد ۴ماه میشه بلافاصله بعد شیر خوردن بچه رو روی زمین گذاشت؟؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهه است.سرفه میکنه خس خس میکن.شربت اهورا میدم ولی خوب نمیشه .یک هفتست
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر دخترم ۸ماهشه غذای کمکی اصن نمیخوره هرروشی امتحان کردم ولی ی قاشق میخوره دیگ نمیخوره اوق میزنه بالانمیاره ولی تهوبهش دست میده انگار فقط سرلاک میخورد ک اونم یبوست میاورد قط کردم دیگ هیچی نمیخوره فقط شیرخشک خوب میخوره چیکارباید کنم؟
- حساسیت به پروتیین گاوی
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت روزه ی من به خاطر زردی تو بیمارستان بستری بود که به خاطر گریه و بیقراری مدام بهش شیاف گلیسیرین زدن. بلافاصله شکمش کار کرد ولی بلغم مانند خونی تو مدفوعش بود به دکتر گفتم اومد بالا سرش گفت خساسیت به پروتیین گاوی داره واسه خاطر هنین خون تو مدفوعش دیده شده. و منو از لبنیات منع کرد. خواستم ببینم ایا اون خون تو مدفوعش به خاطر شیاف کردن نبود؟ و چقدر تشخیص دکتر صحیح بوده مبنی بر حساسیت پروتیین گاوی نوزاد؟ در ضمن نوزاد من فاویسمی هست
- سرماخوردگی وگلودرد
سلام آقای دکتر من نوزاده تازه داره میره توی دوماه خودم سرما خوردم اشکالی ندارد بخور اکالیپتوس به خودم بدم تاثیر روی شیرم ندارم یا داره؟
- دارو برای سرما خوردگی نوزاد۶ماهه
دخترم شش ماهشه بهش آزیترومایسین۱۰۰ومیدم خوبه یانه؟
- بی قراری شبانه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمی دارم شبها در خواب بی قراری میکنه و گریه به محض اینکه با روسری حالت قنداق میبندمش ساکت میشه علت چی میتونه باشه
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- فاویسم
سلام پسر م 8ماهشه و فاویسم شدید داره وشیر خشک مصرف میکنه سوالو اینه ایا ویتامین سی و کا موجود در شیر خشک و قطره مولتی ویتامین برای فاویسم ضرر داره وایا سویا و ویتامین سی ویتامین کا در سرلاک براش ضرر داره یانه؟ چه نوع مولتی ویتامین و سرلاک بهش بدم. ممنون
- صدا خوردن پشت
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهشه موقع بغل کردن وقتی از رو زمین بلندش میکنم گاهی پشتش مثل شکستن قلنج صدا ميخوره یا گاهی دستشو که میگیرم صدا ميخوره علتش چی میتونه باشه ؟
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟

