Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رابطه جوش صورت با حساسیت شیر خشک
سلام وعرض ادب. آقای دکتر من از روز اول شیرخشک آپتامیل به نوزادم میدادم که بالا آورد و شیر خشک بیومیل آی آر دادم که بازم بالا میاورد حالا دارم ببلاک ای ار میدم ولی صورتش خیلی جوش زده نمیدونم چکار کنم؟
- تب نوزاد يك ساله
سلام نوزاد من يك سال دارد وبه دليل در اوردن دندان دوروز اس كه تب مى كند براى قطع تب چه كنيم؟
- بی قرای و گریه
سلام وقت بخیر نوزاد حدود ۷ ماهه دارم روزها غذای کمکی و شیر یخوره و خواب اش هم نسبتا مناسب هست ولی شبها یک کمی اذیت میکند هر یک ساعت شروع به گریه کردن می کند شیر میخوره و یک کمی هم در در بغل تکون میدهیم میخوابه و همین روال را تا صبح هر یک ساعت و تکرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- کم وزنی
سلام پسر من چند روز دیگه ده ماهش تموم میشه وارد یازده ماه میشه از پایان نه ماهگی که یک دندون دراورده تا الان خیلی بد غذا شده هیچی نمی خوره به جز شیر خودم البته شیر خشک می خوره ولی وزنش اضافه نشده خواستم یک شیر خشکی معرفی کنید که باعث افزایش وزنش بشه ممنون
- گرفتن صدا
سلام آقای دکتر. پسرم چند روز دیگه هفت ماهش تموم میشه. امروز صبح بلند شدم دیدم صداش یکم گرفته. تب و اسهال و استفراغ یا مشکل دیگه ای نداره. یعنی سرما خورده؟ چیکار کنم؟
- دندان درآوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر سوال ديگه اينه كه دخترم هر دو دستش رو ميكنه دهنش و هرچي دستش بياد رو ميبره سمت دهنش وموقع خواب هم آب دهنش ميره ولي تب و اسهال نداره امكان داره دندون در بياره ؟؟ممنون
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- ورم پا بعد از واکسن دوماهگی
با سلام. آقای دکتر واکسن ۲ ماهگی دخترم رو زدیم. بعد از یه هفته متوجه شدم پایی که واکسن زده از زانو به بالا، یعنی کل ران پا نسبت به پای دیگر متورم است. باید چه اقدامی انجام بدم. علائمی مثل تب ، درد و قرمزی ندارد. ممنون میشم کمکم کنید. خیلی نگرانم
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- غذای کمکی
- چشم
دخترم ٣ماه اش هست. چشماش ازكنارش چرك زرد رقيق مياد بيرون. صبح هم كاملا بسته شد. و انتهاي نفس كشيدنش يكدفعه خس خس بلند ميكنه.
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- عدم دفع مدفوع
سلام نوزاد ما خیلی کم دفع مدفوع میکنه چهار روز یک بار ۴ ماهه ااست وزنش هم خوبه و از نمودار رشد بالاتره آیا نیاز هس به متخصص مراجعه کنیم ؟و از شیر مادر تغذیه میکنه
- ریفلاکس
سلام دخترم یکسال ودوماهشه شیر منو میخوره.ولی وقتی شیر میخوره بالا میاره .آیاشماعکرمیکنین دچاره ریفلاکس شده یانه.درمانش چیه
- درمورد آبسه واکسن
سلام و خسته نباشید من واکسن 4 ماهگی دخترم رو 20 همین ماه زدم براش و بعد از دو روز قرمزی و ورم داشت دیروز که روز 5 بود بعد از واکسن دیدم جای تزریق واکسن سفید شده بردم متخصص تخلیه کرد براش گفت آبسه کرده و بهم سفکسیم داد دخترم وزنش 6550 هست بهم گفته هر 6 ساعت 5 سی سی بهش شربت بدم میخاستم ببینم مشکلی نداره این میزان برا این وزن و تعداد در روز
- خواب نوزاد
دختر هفت روزم همش خوابه بعضی وقتا به زور بیدار میشه چیکار کنم
- مدفوع
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید یکشنبه واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم الان رنگ مدفوعش خیلی تیره شده دلیلش چیه؟
- گریه نوزادسه ونیم ماهه
سلام آقای دکتردخترم سه ماهونیمشه همش گریه میکنهبایدفقط بگیرمش بغلم راه برم تاآروم شه اگه مکس کنم یابزارمش زمین جیغ میزنه وگریه میکنه به نظرتون مریضن؟

