Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
ابریزش بینی وشدید و سرفه و خلط داره عطسه هم میکنه
- مقدار مصرف شیر خشک
سلام نوزاد ما سه ماهه با وزن 3/5 میباشد و نارس بوده مقدار شیر خشکش باید چند سی سی باشد قانونی وجود دارد یا باید انقدر بدهی تا سیر شود
- استامینوفن
سلام برای پسرم که دو ماهشه و وزن شش کیلو ،استامینوفن هر شش ساعت تجویز شده، میشه هر چهار ساعت داد؟ برای تب بعد از واکسن
- تب مخفی
سلام اقای دکتر . تب مخفی در نوزادان جی هست؟
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر با جوش روی صورت پشت و روی سینه نوزاد میشه گفت آلرژی به پروتئین گاوی داره؟ یا حتما باید تو آزمایش مشخص بشه پزشک خیلی مطمئن میگه بچه آلرژی داره بدون ازمایش و میگه به هیچ وجه جز پپتی نباید شیر دیگه ای بخوره
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام پسرسه ماهه ای دارم که تقریبا ده روزی میشه دچاردلپیچه شده وزورمیزنه که تقریبا پنج روزباتحریک مقعدیکم مدفوع کرد مدفوعش حالت خمیری بودبداون دیگه مدفوعی نکردیکی دوشبی هست ازدل دردگریه میکنه شیرخودمم میخوره بایدچیکارکنم خطرناکه یانه؟ لطفاراهنماییم کنین ممنون
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر ی سوال داشتم ازتون من پسرم سرماخورده یعنی فقط سرفه خلط داره داره با عطسه حواسم نبود ی دو سه روزی همینجوری قطره اهنم دادم خطرناک؟۸ماه هست
- شربت
سلام دکترمیتونم به پسرم که۸ماهشه برای آب دهنش که میادوخس خس سینش شربت آنتی ریفلاکس باریج بدم مبگن اثلاضررندارهچقدبایدبهش بدم؟
- شربت
ببخشید دختره من واسه وزن گیریش mctoil میخوره بعد الانم ۵ ماه ۶روزشه بعد اخرین چکاپ ۵ ماهگی ام شربت لیپوزوفر دکترنوشته اینارو میدم مشکلی نداره براش ک؟؟ویتوکیدوبی بی کرم میدم بهش اینا چیزایی ک میخوره
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدمیتونیم دونوع شیرخشک به ووزادبدیم اشکالی نداره
- قی چشم
سلام اقای دکتر پسر من از تولدش چشم سمت راستش قی میکنه الان ۳ ماهش هست هنوز خوب نشده بردم دکتر براش یه قطره نارنجی رنگ نوشتن استفاده کردم ولی بازم خوب نشد باید چی کار کنم که خوب بش گفتن بعضی از بچه ها تا یک سالگی چشمشون قی میکنه واقعیت داره ؟
- یبوست و زور زدن زیاد
نوزاد 3 ماه و20 روزه دارم که بر اثر یبوست زیاد شب و روز گریه می کند و بیبی کر و آب قند و ماساژ شکمی دور ناف با روغن زیتون و چرب کردن مقعد با روغن زیتون انجام گردیده اما نتیجه گرفته نشده است در حال حاضر که شما به مطب نمی ایید راه کاری برای این مشکل به ما ارائه دهید لطفا.در ضمن شیر خشک ببه لاک ای ار مصرف میکند و رفلاکسی میباشد .غذای کمکی میشود داد به کودک.ممنون میشم جواب بدهید
- شیر پاستوریزه
سلام خسته نباشید میتونم برای نوزاد 7 ماهه از شیر پاستوریزه کم چرب ،برای تهیه شیر برنج استفاده کنم ؟؟
- حساسیت داروئی
قطره مولتی به غذای دخترم اضافه شده خیلی لکه های قرمز داره حساسبته؟ چکار کنم
- وزن نوزاد
سلام من نوزاد 55روزه دارم ایا وزن 4500خوب است یا وزنش کمه ممنون
- سرماخوردگی دختر ۹ ماهه
سلام
دختر نه ماهه ای دارم که سرما خورده ترشح چرکی بینی داره چه دارویی بهش بدم اصلا دارو بدم یانه
- سلام دخترم یکماهه تب داره چیکار کنم ؟
- شیرشبانه
سلام خسته نباشیددکترمیخواستم بپرسم که من ازکی شیرشبانه روقطع کنم
- رفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید نوزادم از وقتی ب دنیا اومد همش زبونشو در میاورد و انگار ی چیزی همش تو دهنش داره مزه مزه میکنه و چند بارم جهشی بالا اورد البته الان ک ۴۶روزشه این کاراش کمتر شده بالا هم نمیاره ولی وقتی اروغ میزنه یا سکسکه میکنه بعضی وقتا حس میکنم شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره اگ زیر سرشم بالا نباشه سینش خس خس میکنه ایا نیاز هس درمان بشه؟

