Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلاماقادکتربچهامسهماهشهسرفهمیکنهدکترواسشسفالکسینوبادوتاامپیسیلیندادولیسرفهاشبدترشده
- سلام دخترم ۱۰ روزه استفراغ زرد میکنه چیکار کنم خیلی ممنون
- قطره
باسلام من یه دختر ۲/۵ ماهه دارم که برای رفع کولیک ودل دردتاالان بهش کولیک ایز میدادم،میتونم از الان به بعد گرمیکچربدم؟ بهترین شربت یاقطره برای رفع کولیک ودل درد تواین سن چیه و چه مقدار باید به نوزاد داد؟
- شربت
ببخشید دختره من واسه وزن گیریش mctoil میخوره بعد الانم ۵ ماه ۶روزشه بعد اخرین چکاپ ۵ ماهگی ام شربت لیپوزوفر دکترنوشته اینارو میدم مشکلی نداره براش ک؟؟ویتوکیدوبی بی کرم میدم بهش اینا چیزایی ک میخوره
- عدم وزن گیری نوزاد
با سلام و خسته نباشید پسرم ۴ ماهه است وزن تولدش ۳۷۵۰ بود ولی الان وزنش ۶۴۰۰ هست در ۲ ماه اخیر تقریبا ماهی فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده نگران وزن گیریش هستم با توجه به اینکه فقط شیر خشک ( نان ۱ ) مصرف میکنه
- حساسیت
سلام دکتراست نباشیددخترم ۲۴روزشه شیرخوار وشیرخشک نان بهش میدم صورتش جوش قرمزریززده وخیلی خشکه بردمش مرکزبهداشت گفتن به شیرخشک حساسیت داره بنظرتون چیکارکنم وچه شیرخشک بهش بدم ممنون بابت راهنماییتون خداخیرتون بده
- سلام، دختر من توی زمان بارداری دارای ورم کلیه بود و حدود ۲۰ روز بعد بردیم سونوگرافی گفت هردو کلیه هست، fullness در سیستم پیلوکالیسیال کلیه ها با قطر AP لگنچه برابر با 2.8 mm در راست و 3mm درچپ مشاهده شد که با توجه به قطر AP لگنچه ، یافته پاتولوژیک محسوب نمیشود جواب چی هست زیاد هست؟
- نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
نوزادده ماهم مدفوع خودشوخرده
- بی اشتهایی
سلام دختر من ده ماهشه بی اشتهایی داره چی کار کنم
- مصرف بیش از اندازه ویتامین آد
سلام وقت بخیر من نوزاد م دوماهه ونیم داره روزانه ۱سی سی ویتامین آد باید میدادم مامانم به اشتباه امروز۲سی سی داده به بچه خیلی نگرانم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- شیر پاستوریزه
سلام خسته نباشید میتونم برای نوزاد 7 ماهه از شیر پاستوریزه کم چرب ،برای تهیه شیر برنج استفاده کنم ؟؟
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم چهارماهشه اب دهنش میره زبونش هم قرمز شده بردم دکتر گفت حتما به چیزی حساسیت داره خوب شده بود الان بازم دهنش کلا یرمز شده جای نگرانی داره
- حساسیت ب پروتین گاوی
سلام خسته نباشید پسرم۴ماهشه شیرخشک اچ ا میخوره تا کی این شیرخشک رو باید بخوره حساسیت ب پروتین گاوی داره
- شیر مادر
سلام خسته نباشید آقای دکتر. من تا ۲ ماهگی به دخترم شیرخودم رو دادم و بعد به دلیل آلرژی قطع کردم و به مدت ۶ ماه شیر خشک دادم. الان دخترم ۸ ماهشه و من مقدار خیلی کمی شیر داخل سینه ام هست آیا این شیر فاسد نشده میخوام دوباره شروع کنم بهش شیر خودمو بدم
- زردی نوزاد
با سلام زردی نوزاد۱۳روزه که ۹/۸آیا خطرناکه،زردی تا چه موقع باید چک کنم
- جایگزین شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور برای نوزاد2/5 ماهه
بعلت کمبود شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور وسهمیه بندی چه شیر خشکی پیشنهاد میدهید ممنونم
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره
- گرفتگی بینی
باسلام خدمت پزشک محترم نوزاد۵ ماهم یه هفته ست که بینیش بسته ست از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم همون لحظه خوب میشه یه ساعت بعد دوباره بینیش میگیره دیگه از چی میتونم استفاده کنم؟
- پانزدن کودک
سلام وقت بخیر بچه من الان چهارماه و نوزده روزشه هنوز درست پانمیزنه وقتی میگیرمش سرپا یکم زانوهاشو جم میکنه فقط گاهی پامیزنه اونم سطحی و کم ورنشم ۸کیلو قدش ۶۸دورسرشم طبیعی همچیش نرماله بجز پا نزدنش
- قرص فنوباربیتال
سلام و خسته نباشید قرص فنوباربیتال برای نوزادمون پزشک تجویز کرده دو به شک هستیم به نوزاد بدیم یانه چون میگن خوب نیست میخواستم نظرتان بهمون بگید ممنونم

