Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دررفتگی لگن
- اکو قلب نوزاد
سلام دکتر نوزاد وقتی شیر می خورد حالت خفگی به دست می زند ولی وقتی قطره بیتی سیم کراید داخل بینی بگذاریم به مدت 6 ساعت یا بیشتر خوب می شود ولی دوباره از قطره استفاده می کنیم وقتی خفگی بهش دست می زند عرق یا آبی نمی شود نیاز به اکو درمانی هم دارد؟
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر .نوزاد دوماهه دارم تحت نظر شما میباشد. واکسنش را دیروز تزریق کردیم .رنگ مدفوع نوزاد سبز متمایل به سیاه شده .اثر واکسن هست؟ قطره استامینوفن هم میدیم .ممنون
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر بچه ٤ ماهه در روز چند ساعت بايد بخوابه؟
- کار کردن شکم نوزاد
سلام .نوزاد ما بعد از شیر خوردن بلا فاصله شکمش کار میکنه شل خیلی ام برا دفع مدفو زور مزنه
- یبوست نوزاد ۵ماهه
- کار نکردن شکم کودک ۴ماهه
سلام پسرم ۴ ماهش تموم شد شکمش روزی ۵ بار یا بیشتر کار میکرد دور روز روزی یکبار کار کرد الان دوروزه اصلا کار نکرد طبیعی هست یا باید ببرمش دکتر با تشکر
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم پنج ماهشه حساسیت به پروتئین گاوی داره پپتی جونیور میخوره وزنش یک ماهه متوقف شده میتونم بهش شیر خارجی گلدن گات بدم که از شیر بز درست شده ؟؟
- سلام اقای دکتر نوزاد چهل روزه ای دارم که سرما خوردع شیر کع میخوره بالا میاره دکتر براش دارو شربت ازیتروماسین اورال با قطره pelarginو بخور نوشته بازم قطره رو که بهش میدم شیر بالا میاره
درمان زور زدن بیش از نوزاد دوماهه چیست
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟
- سلام پسرم ۶ماهشه سرش خیلی خارش داره علت چیه البته صورتشم خارش داشت بردیم دکتراونم تاوقتی پمادهای دکترمیزنیم خوبه دوباره قرمزمیشه وخارش داره الان ریخته روسرش نمیدونم چیکارش کنم؟
- گردن نگرفتن
باسلام نوزاد۵ماه وچندروزه دختر دارم وزن۲۶۰۰ب دنیا امد الان۵۲۰۰درجریان بیماریش شمابودین عفونت ادراری داشته ودرمدفوع چربی دفع میکنه قبل هروعده شیر۳۰عدد گرانول کرون استفاده میکنه الان گردنش کامل نگرفته چپ وراستش حرکتش خوبه ولی پایین میفته
- حلقه ختنه
سلام
امروز حلقه ختنه پسرم افتاد اما یکم از پماد ها رفته بود زیر حلقه و لایه رو لایه شده و خشک شده بردمش حمام یکمش برطرف شد اما یه طرفش ضخیم تره این پماد فعلا روغن زیتون زدم بهش تا چرب شه حالا به نظر شما چیکار کنم - شیر خشک اچ آ
سلام خسته نباشید. دخترم ۳ ماهشه آلرژی داره و شیر خشک ببلاک اچ آ میخورد و نفخ شدید داشت. بعد آپتامیل اچ آ دادم که نفخ نداشت اما به دلیل طعم بد روزانه فقط ۱۰ به پیمانه آن هم به زور بهش میدادم. الان نان اچ آ گرفتم که طعمشو دوست داره اما بازم نفخ شدید داره. ۲ تا سوال داشتم اول اینکه شنا چه شیری پیشنهاد میدین؟ و دوم اینکه میتونم همینطور شیر خشک های اچ آ رو تعویض کنم تا به نتیجه برسم آیا مشکلی پیش نمیاد؟
- درباره نوزاد2ماهه
سلام ببخشید من ی نوزاد2ماهه دارم وازشیرخودم تغذیه میکند ایا میتونم قلیان بکشم چون امکان ترکشوندارم قلیان بکشم ضرری ب بچم نکنه؟
- عفونت چشم
سلام و ادب دخترم یکی از چشماش همون اولی ک از بیمارستان اومد سرماخورده قطره باکتماید گرفتیم چطوری بدیم
- خس خس سینه
سلام پسری 3 ماهه دارم که از بدو تولدهنگام نفس کشیدن صدای خس خس میده و بعضی وقتها هم در حالت خوابیده انگار که آب دهانش تو حلق و ریه ش جمع شده و با حالت خفگی سرفه میکنه تا نفس بکشه در این موقع اگربه حالت ایستاده بغلش کنیم انگار راحت نفس میکشه. بچم در زمان تولد 3400 وزن و 52 سانتش بود و در هفته 37م سزارین شد فقطم شیر مادرشو میخوره ممنون میشم اگه راهنمایم کنین
- آلرژی
سلام آقای دکترنوزادپسری دارم ۵۶روزه باوزن تولد۳۷۰۰وقد۵۰وزن فعلی۶کیلووقد۵۸جناب دکترپسرم از۲۰روزگی صورتش پرازجوش شده یه روزایی میره ولی همچنان هست شیرخودمومیخوره ومن دوهفته است رژیم لبنیات گرفتم همیشه مدفوعش زردبودولی الان یه هفته است مدفوعش سبزه وابکی وداخلش یه چیزهای مثل خلط وشیربریده شده هست وهمین مدفوع شل باعث شده پشتش دون دون بشه وبسوزه امروزازصبح هم۲باربالاآورده وهمش توخواب عق میزنه بینیشم چندروزه کیپه موقع دستشویی کردن خیلی زورمیزنه بایدپاهاشوجمع کنم تادستشویی کنه خیلی هم صدامیده الان مشکل این چیه ممکنه طبیعی باشه واینکه زیادشیرنمیخوره ۲ساعت ۱بار۳یا۴دیقه میخوره توروخداجوابموبدین من همسرم ماموریته ودسترسی به دکترندارم قطره آ د هم الحاوی که بهداشت میده میخوره سپاس...
- صبحانه
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزادم تازه وارد نه ماهگی شده اصلازرده تخم مرغ اپز نمیخورم ی کم میزارم دهنش انگار میخواد بالا بیاره میشه بفرماید ب نوزاد نه ماهه م صبحانه چی بدم الان چ چیزای براش خوبه باتشکر ممنون میشم راهنمایی بفرماید

