سلام اقای دکتر پسرم 8سالشه صداش گرفته هیدرو. کورتیزون و هیستادیک امپولشونو زد دو بسته سفکسیم 200خورد همچنان صداش گرفته چیکارش کنم، دیفن هیدرامین هم خورده ولی صداش باز نشد
حنجره
by | 04/04/2023
by | 04/04/2023
Please login or Register to submit your answer
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم پسرم۶ماهشه داخل حموم یکم اب خورد هنوز ابی بهش ندادم میخواستم ببینم ابی ک داخل حموم خورد خطرناک یامهم نیس؟
دخترم ابریزش بینی داره الان دو هفته است ولی تب نداره میتونم اموکسی سیلسن ۱۲۵ بهش بدم ؟
خواهرزادم ۶سالش هست نمیتونه حرف بزنه و دکتر بردیم گفت ناشنوایی داره بعد در فهمیدن درک کردن هم مشکل داره نمیونم چیکار کنیم
سلام وخسته نباشید دختر شش ماهه مدام گوش هاشو میخوارونه بعضی اوقات چرک داره گوشش میشه راهنماییم کنید
علت کبودی لب ها و دست پا نوزاد چیه؟
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
سلام به بچه که ۹ ماهش تموم شده میتونم عسل بدم ؟ ممنون
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
سلام اقای دگتر بچه من 14 ماهشه و 10 کیلویه میتونم برای اشتها شربت سانستول بدم خوبه ؟ روزی چندسی سی ؟
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
سلام وخسته نباشید دخترم ۴سالشه یه مدته روی پلک چشم پوسته میزنه خشکه پماد آدچشمی هم استفاده کردم خوب نشده چشمش هم ضعیفه عینک میزنه لطفا راهنمایی میکنین؟؟
با سلامپسری چهار ونیم ساله دارم که دیر شروع به نشستن کرد و دیر هم راه رفت والان هم نمیتونه کامل صحبت کنه. در حد جمله های دوکلمه ای میگه ولی کاملا متوحه حرفای ما میشه و هر کاری که ازش بخوایم انجام میده. میخواستم بدونم پسرم مشکله خاصی داره یا مثل راه رفتنش دیر صحبت میکنه؟ و اینکه من باید چیکار کنم؟ خیلی نگرانمبا تشکر از شما
برای سنگ کلیه 11 میلی دختر پانزده ساله وپسر پنج ساله با سنگ 4و2 میلی طریقه مصرف داروی سیترات پتاسیم چگونه است وچه باید بکنم.
سلام نوزاد پنج ماهه دارم رفلاکس پنهان داره دکتر قرص ازونیوم ۲۰ نوشته همسرم ازونیوم ۴۰ گرفته میشه بهش بدم وچه مقدار بهش بدم در روز نوزاد ۷ کیلو ممنونم
سلام خسته نباشید... نوزاد نه ماهه دارم ک دور مقعدش قرمزه و رفته به رفته بیشتر میشه میخواستم ببینم چیکار کنم
سلام خدا قوت یک هفته است پسرم مریض هست تب و لرز و سرفه های خلط دار داشت بردم دکتر بهم یسری دارو داد قرص مونته لوکاست و شربت نئوتادین و یه آنتی بیوتیک تب بعد از سه روز قطع شد اما سرفه های خلط دار و بیشتر خشک داره دیشب مجددا رفتم دکتر گفت شربت کتوتیفن بده میخام بدونم میتونم کتوتیفن و نئوتادین رو هردو حالا در فاصله زمانی زیاد بهش بدم ۹ ساله هست
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی