Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام شیر بیومیل 2 میدم ولی احساس میکنم شب ها سیرش نمیکنه میشه شیر خوبی بهم معرفی کنید
- سلام و وقت بخیر چه من 3 سالست و دو روزه هر چی میخوره بالا میاره هیچ علایمی از تب و لرز هم ندارهد
- کرونا
سلام و خدا قوت برای دخترم که دوسال و دوماهه هست چه شربت ویتامینی میتونم بدم که بدنش قوی بشه همسرم کرونا داره و ما مجبوریم باهم توی یه خونه قرنطینه باشیم
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی کودک ده ماهه
- دندان
سلام دخترم 15ماه دارد ولی هنوز دندان در نیاورده ایا مشکل خاصی دارد
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- ناف
سلام نوزاد من ۱۴ روزشه از نافش خیلی وقته افتاده ولی الان ازش خون میاد
- دخترم پاهاش رو میندازه روهم و زور میزنه
سلام چند روز پیش پیام دادم راجب دخترم سوال پرسیدم گفتم دخترم پاهاش رو میندازه رو هم و زور میزنه و عرق میکنه.امروزبردمش پیشش متخصص گفت ب این کار میگن خودارضایی اما دخترم ب بدنش دست نمیزنه چطور ممکنه
- دستگاه بخور گرم
فاصله مناسب نوزاد از دستگاه بخور گرم چقدر باید باشد؟
- قارچ
سلام تقای دکتر دخترم ۲۳ماهشه از نوزادی تاالان چندین بار این اتفاق براش افتاده اینکه اندام تناسلیش دونه دونه قرمز زده عفونت قارچیه اولش یدونه دونه قرمز بود الان چندتا شدهو کلا قرمزه شهرستانم دسترسی به دکتر ندارم چه پماد یا قطره تی بهش بدم
- مصرف شربت ستادین دی سی
سلام خسته نباشید،همسرم هفته پیش سرماخوردگی داشت که بامصرف داروی ستادین دی سی خوب شد امروزدخترم که ۳سالونیمش هست،همین سرماخوردگی روگرفته ایامیشه شربت ستادین دی سی بهش بدم؟ علائم سرماخوردگی مشابه سرماخوردگی همسرمه
- سلام اقای دکتر بچه من 1ماه دارد و شکمش هم زیاد کار میکند هم ریزه ریزه اصلا دائم کار میکنه. میگن به خاطر اسیدی شدن شیرمادر. من پنتو پرازول بخورم یا خیر؟
معده من خیلی ترش میکنه در دوران بارداری هم همش پنتو میخوردم
- سالبتامول
سلام آقای دکتر خسته نباشین خواستم ازتون سوال کنم شربت سالبتامول برا التهاب گلو خوبه بچم سرما خورده دکتر معاینش کرد گفت التهاب گلو داره با کمی سینش خس خس میکنه براش شربت سالبتامول نوشت خواستم بدونم سالبتامول برا التهاب گلو هم جواب میده یا فقط برا ریه
- سلام درمان سرفه خلطی کودک ۷ ساله
سلام دختر من ۶سالشه .بعد از سرماخوردگی دچار سرفه های خلطی شده حدود ده روز هست اکسپکتورانت دادم فایده ندارد چکار باید بکنم ممنونم
- شیاف استامینوفن
سلامم پسرم هفته دیگه واکسن 4ماهگی داره اما الان تب کرده میتونم شیاف بزارم بجهی قطره براش؟
- واکسن یکسال ونیم
سلام آقای دکتر، پسرم موقع زدن واکسن یکسال ونیمشه،، ميخواستم بپرسم شربت استامينوفن بهش چ مقدار بدم وهر چند ساعت؟؟ وزنش 13 کیلو 600 گرمه!! مرسی
- با سلام آیا میشه از قرص سفکسیم 400برای بچه 11ساله استفاده کرد. با تشکر
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟

