Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- قرص
سلام ببخشید اگر قرصی یکسال تو یخچال مونده باشه بعد ما بخواهیم مصرفش کنیم دیگه فاسد شده یا نه؟ مرسی
- دو سر کودک ۲۳ماهه
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه دور سرش بزرگه سونو آزمایش مشکلی نبوده چن بار بردم دکتر بهش قطره د۳ داده خوبه ؟چیکار کنم بزرگتر از این نشه ب نظر شما چی خوبه چه قطره ی خوبه تا بزرگتر از این نشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- دندان ساییدن
سلام پسرم دوسال و یک ماهشه ،،روزی چند بار دندان هاشو بهم فشار میده ،صدایی ک ایجاد میشه خوشش میاد،،سوالم اینه ک چیکارکنم این کار انجام نده؟؟ ایا ضررداره؟؟ مرسی
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- گرفتگی
سلام پسرم ۵ سالش هست با وزن ۱۸ کیلو ، صداش گرفته انگار خلط داره قطره بینی استفاده میکنم تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم آقای دکتر، ممنون
- مقدار مصرف شربت کوآموکسی کلاو
سلام وقت بخیر،دخترم دوسالشه با وزن ۱۱ کیلو گوش درد داره شربت کوآموکسی کلاو۶۴۳ چند سی سی باید بدم؟
- مولتي ويتامين ها
سلام خسته نباشيد در صورت امكان در مورد مصرف همزمان ايميونس، استئوكر و كيد كر راهنمايي بفرماييد مبشه هر سه تاشو به كودك بديم يا مصرف يكيش كافيه يا دوتاش؟
- عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دخترم ۹ سالشه عفونت ادرا ر داشت دکتر براش آزمایش ادرار و خون نوشت انجام داد و گفت در ادرار یه ذره خون هست که قرص سفکسیم داد و گفت جای نگرانی نیست بهتر نشده و در ادرارش چیزایی شبیه دستمال کاغذی پیدا میشه چکار کنیم ممنون
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- پادردی
سلام آقای دکتر.دخترم۸ساله هست شب هاتاصبح توخواب مرتب پاهاش روزمین میزنه. گاهی از خستگی زیاد، گاهی هم میگه پاهام درد میکنه چند ساله اینجوریه.تجویزتون چیه آقای دکتر؟
- مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد
- مریضی کودک ۲۰ماهه
سلام اقای دکتر دخترم ۲۰ ماهشه و سرش و بدنش عرق میکنه و بعد اون بدنش سرد میشه میشه کمکم کنین
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من یه پسر شیش ساله دارم ده روز پیش سرما خورد همش تب داره گلوش به شدت عفونت کرده چند بار دکتر بردمش فایده نداشت دوباره تب میکنه دوباره بردمش دکتر گوش حلق بینی گفته احتمال بیماری ای بی بی هستش میگه داروی خاصی نداره الان روی شکمش و صورتش جوشای ریزی زده و خارش داره همش اگه میشه راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- راه نرفتن چند روز کودک
سلام.دختری هیچ ده ماه دارم که به طور نا خوداگاه سه روز است که راه نمی رود هیچ ضربه ای به پایش نخورده است .واز او آزمایش به عمل آمده که آزمایش هایش هم چیزی نشان نداده است.ودرد هم ندارد در بدن او هیچ علامت ونشانه ای هم نیست
- دیدن خون در مدفوع
سلام. پسر ۱۹ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره. امروز بعد از مدت ها دوباره خون تو مدفوعش بود. یعنی باز بخاطر آلرژی هست؟ چکار کنم؟
- مطب شما
سلام اقای دکتر ببخشیدشمامطبتون رو تعغیر دادین چون هرچه تماس میگیرم منشی جواب نمیده
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون
- دوز شربت فارمنتین ۶۴۳ در هر ۱۲ ساعت
سلام پسرم ۸ سالش هست و ۲۶ کیلو وزن دارد دیروز دکتر دوتا شربت فارمنتین تجویز کرد هر ۸ ساعت ۸ سی سی اما با توجه به زمانش من نمیتوانم سر ساعت به پسرم شربت بدهم میخواستم بدونم میشود هر ۱۲ ساعت بهش شربت بدم و چند سی سی با تشکر از شما

