Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغییر رنگ پوست
چند هفته شده که کف پا ودست دختر سه وسال ونیمه ام زرد شده البته پوستش سفیده و ضمناً گوجه وکدو تنبل و نارنگی زیاد می خوره دیگه سعی کردم اصلاً بهش ندم مشکل مربوط به مصرف اینها می باشد؟
- شیرخشک
آقای دکتر شیر پاستوریزه رو بجوشونم یا مستقیم از یخچال به بچم بدم؟
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- سرماخوردگی کوک۲سااه
آزیترومایسین۲۰۰ برابچه ۲سالو۸ماه باوزن۱۰کیلو چندسیسی باید داد
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- مکیدن انگشت
سلام خسته نباشید.فرزند من ۱سال و ۸ ماه داره و از نوزادی مکیدن دو انگشت وسطش رو شروع کرد و هنوزم ادامه داره بطوریکه حتی گاهی من فکر میکنم بخاطر این غذا هم نمیخوره و گرسنه میمونه...راهی هست برای این مشکل؟
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- امیکرون
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- تزریق پینی سلین
پسرم ۱۰سالشه بخاطره عفونت که در گلو داشت دکتر پینی سیلین تجویزکرد که تزریق کردیم بعد ازاون پسرم دستاش وکف پاش کهر زده چیکار باید بکنم ،خطرناکه؟
- نحوه مصرف قرص روی درکودکان ده ساله
- عفونت چشمی نوزاد
سلام دکترپسرم۲سال و۲ماهشه گلودردوهمیشه هم گوش هاش عفونت میکننداین شربت روبخرم بهش بدم یانه؟
- شربت
سلام اقای دکتر ایا میتونم بچه ام ک سرما خورده سرفه خشک میکنه شربت پلارژینو هر ۶ ساعت بدم؟؟ سی سی ام باید همون ۲ باش؟؟ سن ۲ سالو ۸ماه
- عفونت ادراری و عفونت کلیه کودک سه ساله
سلام دخترم سه سال و چهار ماهه است سوزش ادرار داشت آزمایش دادیم عفونت شدید داشت و گلبول های سفید ادرار ۸ تا ۱۰ تا بود و همچنین لیکوسیت استراز مثبت بود این یعنی حتما کلیه هم عفونت کرده؟
- خمیازه کشیدن زیادکودک 2ساله
سلام. من پسرم از دیشب تا الان داره خمیازه میکشه. یعنی 6.7ساعت میشه. سره شب خمیازش شروع شدش. خابید دوباره بیدار شذه الان باز خمیازه
- داروی ویتامین
برای دادن داروی ویتامین به کودک جهت وزن گیری بهتر سندروس یا سناستول
- سرماخوردگی کودک دو سال و هشت ماهه
با سلام دو روزه دخترم سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره و خیلی بی حاله سرماخوردگی کودکان بهش میدم با سفکسیم کافیه براش؟ چه داروهایی تجویز میکنید
- سلام ببخشید دخترم ی جوش سر سفید توسینه اش نود الان دومی همزده تقریبا از بدو تولد این جوش اولی تو سینه اش بوده احتمال خطر هم داره
- ضربه به سر
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۶ ماهشه.۴ ساعت پیش از روی صندلی با پیشونی خورد زمین.خیلی گریه کرد،۴۰ دقیقه بعدش چون وقت خوابش هم بود خوابید،بعدش که بیدار شد،هوشیاریش خداروشکر عادی و معمولی بود،ولی پیشونی و بخصوص چشمش و ابروش کمی ورم کرده.خیلی نگرانم،احتیاج به دکتر بردن داره؟ برای تسکین درد پیشونی و ابروش باید چیکار کنم؟مثل همیشه ازتون خییلی سپاسگزارم بابت راهنماییتون.
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟

