Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- بیخوابی
سلام دکتر وقت بخیر من یه پسر۸ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی وباسرچ توی گوکل وعلائم متوجه رفلاکس پنهانش شدم دکتر من۸ماهه رنگ خواب شب ندیدم حتی شربت خواب بیبی اسلیپ وبیبی سدهم با تجویز پزشک دادم ولی اصلا شبها خواب عمیق نداره عین مار همش توی خواب به خودش میپیچه نهایت خوابش یک ساعته بیشتر پستونک میخوره اما درنهایت باید بذارم روی پاهام وتکون بدم خواب ظهر ویا صبحش هم همینه واقعا کم آوردم دست تنهانمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید بنظرتون بخاطره چیه؟دکتر داروی خاصی میتونم بهش بدم؟
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- نوزاد
باسلام وعرض ادب آقای دکتر نوزاد 30روزه ای دارم که از روز دوم زردی گرفت با عدد16 خودمان دستگاه فتوتراپی اوردیم منزل و بدون آزمایش خون توسط دستگاهی که تجهیزات پرستاری داشت عدد8 را نشان داد آیا می شود به این دستگاه چک کردن بیلی روبین اعتماد کرد؟ هنوز نوزادم در پشت کمر و وسط پیشانی اش زردی دارد قطره بیلی ناستر هم یک هفته دادم سوالی که دارم آیا به این دستگاه چک کردن بیلی روبین می شود اعتماد نمود؟ زردی تا چند ماه ادامه دارد و کلا خوب می شود؟ قطره بیلی ناستر تا چند وقت باید داد؟
- گرفتگی بینی نوزاد
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر ۷ ماه و نیمه ای دارم از دیشب گرفتگی بینی شدید به حدی که تنفس عادی هم به مشکل برخورده است به همراه تب خفیف و حالت تهوع و اسهال شده است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی گریه میکند
- رفلاکس
سلام دکتر جان پسرم سه ونیم ماهشه وزنش کمه بهطز رفلاکس پنهانش سرفه انگار چیزی تو گلوشه کن شسر خوردنو بی قراری های شبانه و موقع شیر خوردن اذیت شدن میگن باکلوفن بدید آیا بدم یا نه ضرر نداره
- دل درد شدید نوزاد
سلام وقتتون بخیر باشه نوزادم یک ماهو نیمه هست به شدت شبها زور میزنه و قرمز میشه و به خودش میپیچه هنگام دفع گاز از پایین جیغ میزنه.هم شیر مادر میخوره هم شیر خشک ببلاک شبها بیداره از درد چه کاری انجام بدم کمک کنید لطفا
- نتروپنی
سلام دکتر جواب ازمایش نوزاد ۵۶روزم نتروپنی۷.۵ وneu۰.۵۲ نتروپنی یعنی چی اصلا خطرناکه پسرم همش شیری ک میخوره رو بالامیاره ک کیموبلاک میخوره صبحا
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- منع مصرف
من نوزاد پسرم ۲۴ روزش هست سرماخورده و سرفه و گرفتگی شدید بینی و عطسه و نمیتونه درست شیر بخوره دکتر براش اموکسی سیلین ۱۲۵ نوشته به نظرتون اشکال نداره نوزاد به این کوچیکی این رو بخوره؟
- نفخ ویبوست
سلام.دخترم ۵۴روزشه و۷روزه شکمش کارنکرده دکتر هم بردم شربت ژل لاکسی داده هر ۸ ساعت ۲سی سی ولی هنوز کارنکرده از روز تولد تاالانم هم نفخ داره ورزش های ک برای نفخ ویبوست هم انجام دادم نتیجه نداده دور ناف هم ماساژ دادم من باید چیکارکنم که شکمش کار کنه و نفخش برطرف شه شیر خودمم بهش میدم ممنون میشم راهنماییم کنید..
- زینک سولفات
باسلام خسته نباشیدمیتونیددرموردزینک سولفات توضیحاتی بدین؟
- وزن گیری نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۷ ماهشه با وزن ۷/۹۶۰. وزن ۶ ماهگیش ۷/۷۰۰ بود. وزن تولد هم ۳/۷۶۰. شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاوی و رفلاکس داره. وزن گیریش کمه؟ وزنش خوبه یا کمه؟
- زردی
سلام برای زردی نوزاد سه روزه چی خوبه
- فاویسم
سلام دکتر دخترم فاویسم کامل داره...نوزادیش تو بیمارستان برای آزمایش زردی فاویسمشم چک کرده بودن احتمال داره الان ک سه ماهشه آزمایش داده باشم برطرف شده باشه استامیفون برای این بچه ها ضرر نداره؟
- پودر سنجد
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهش را تموم کرده و رفته داخل ۹ماه.آیا میشه سنجد رو براش پودر کنم و در فرنیش بریزم؟؟
- در مورد بوی ادرار
سلام آقای دکتر عزیز غرض از مزاحمت میخواستم ببینم چرا ادرار بچه بوی تندی داره سن بچه هم ۶ ماهه هستش
- علت عفونت چشم
با سلام و خسته نباشید نوزاد من یازده روزه است الان سه روزه که وقتی گریه میکنه از یک چشم چرک میزنه بیرون نگرانم کرده میخوایتم ببینم این طبیعیه ممنونم
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام شیرخشک پسرم که۵ماهشه مشکلی داره ازچند نوع بهش بدم اخه اپتامیل چندروزمیخوره باز ببلاک دادم باز دوباره نان خریدم ایا مشکلی داره ازهمش بهش بدم؟؟
- شربت بی بی سد
سلام خسته نباشید نوزادم بیست روزشه در طول شبانه روز سه ساعت میخوابه خیلی بیقراره و فقط با شربت بی بی سد اروم میشه یعنی دو سه شب شبی هفت قطره بی بی سد دادم. بی بی سد گیاهیه و ترویب زنجبیل و رازیانه و بادرنجوبه هست و با این اروم میخوابه خواستم ببینم مشکلی نداره که من این شربتو به پسرم میدم؟

