Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسری دارم دوماهشه بعضی موقع ها خیلی گریه می کنه استامنیفون بدم ضرری نداره چقد بدم
- زیاد مدفوع کردن نوزاد
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز ببخشین پسرم پنج ماهشه دفعات مدفوعش زیاده شاید تا روزی شش بار یا هفت بار حالا گفتم ببینم مشکلی نیس اگه دفعاتش زیاده ؟شیر خشک پپتی جونیور فقط میخوره
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- سلام میشه به جای پپتی ۲ پپتی جونیور داد
- بینی
سلام آقای دکتر دختر دو ماهه دارم الان سه روز است ابریزش بینی دارد امشب از بینی اش خون می آید همراه آبریزش بینی تو رو خدا چکار کنم می توانم بهش سیتریزین بدهم یا خیر
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- وزن گیری
سلام ایا وزن ۶۲۰۰گرم برای بچه ی پنج ماهه خوب است لازم نیست فرنی ونشاستشو شروع کنم
- قبصیت
سلام، طفل من سه ماهه هست و الان مدت شش روزه قبض هست و بهانه میگیره نظر شما در موردش چیه
- مسمویت شمع
سلام بچه من ۶ ماهشه اندازهی یه عدس شمع خورده میشه بگید چیکارکنم
- درمورد آبسه واکسن
سلام و خسته نباشید من واکسن 4 ماهگی دخترم رو 20 همین ماه زدم براش و بعد از دو روز قرمزی و ورم داشت دیروز که روز 5 بود بعد از واکسن دیدم جای تزریق واکسن سفید شده بردم متخصص تخلیه کرد براش گفت آبسه کرده و بهم سفکسیم داد دخترم وزنش 6550 هست بهم گفته هر 6 ساعت 5 سی سی بهش شربت بدم میخاستم ببینم مشکلی نداره این میزان برا این وزن و تعداد در روز
- سرفه نوزاد ۳ ماهه
سلام آقای دکتر من مادر نوزاد ۳ ماهه هستم که سرفه خشک یا گاهی چرکی داره اینجا امکانات کمه دکتر خوب با استعدادی هم نیس که ببرمش میتونین دارو براش تجویز کنین
- غذا
سلام پسرم شش ماه و یک روزشه از پنج ماه و نیم بهش فرنی و پوره سیبزنینی دادم غذا خوردت و دوست داره و وقتی غذا میبینه گریه میکنه ایا براش ضرری نداره بعش بهش فرنی و پوره سیبزمینی بدم؟. از موقعی که غذا کمکی میدم اسهال نشده استفراغ هم نداشته . حتا یبوستش هم بهتر شده
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام دخترم وزن گیری خوبی نداره الان دو ماهش هست خواستم ببینم اپتامیل پی دی اف خوب هست برای وزن گیری نان استفاده کردم اصلا تغییری نداشته وزنش؟؟؟؟
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- زبان در آوردن نوزاد
سلام آقای دکتر علت زبان در آوردن بیش از حد نوزاد۴۰ روزه چی میتونه باشه خیلیا میگن سوختگی معقده یا رفلاکس میخوام بدونم علت واقعی چیه ؟ و اینکه آقای دکتر به محض اینکه شیر میخوره میخوابه و نمیتونم آروق رو بگیرم بیدارشم میکنم برا آروق دوباره شیر میخواد و نمیخوابه به این علت خیلی وقتا آروق نمیده
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر پسرم از دیروز دور یکی از چشماش قرمز شده. و امروز هر دو چشمش به علاوه لکه های کوچیکی توی صورتش قرمز شده. جاهایی که قرمز شده خارش نداره و پسرم نمیخواره .دردش هم نمیاد که گریه کنه.مشکل چیه ؟ پسرم بیماری سرما خوردگی هم داره . دو روز پیش تب هم داشت. والان یکم بهتر شده . دارویی که مصرف میکنه آزیترومایسین هست.
- سلام دخترم ۷ماهشه امروز فهمیدم زیر نوک سینه ی راستش یه چیزی مثل مهره اس ولی قرمزی و تورم نداره به نظرتون چیه؟؟خطرناکه؟؟
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- اشتباه دارویی ؟
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست دکتربراش اموکسی سیلین تجویزکرده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی من به اشتباه امروز یک نوبت پنج ساعتی بهش دادم حالا خیلی نگرانم چکارکنم میترسم براش ضررداشته باشه توروخدا کمکم کنید چکارکنم
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..

