Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست
سلام پوست پسر دو ماهم اول دون دون بود بردم دکتر پماد هیدروکورتین داد با نرم کننده خوب سد بعد پوستش خشک شد و پوسته زد بردم دکتر یه کرم ترکیبی داد خوب شد الان باز یکم دون دون ریز روی پاهاش و دور گردنش زده چی کار کنم
- معلولیت در نوزادان
خواهر من کف دستش یکی از خطوط کامل کشیده شده از انگشت کوچیکه تا انگشت اشاره ، ۱۸ ماهش هست و یک سری کلمات رو تلفظ میکنه آیا امکان داره معلولیت داشته باشه آخه دوران بارداری مادرم آزمایشات رو کامل انجام ندادیم
- شکم درد نوزاد۱۵روزه
با سلام وخسته نباشید،پسرمن۱۵روزه دیشب تا حالا شکمش کار نکرده خیلی هم بخودش فشار میاره،دلپیچ هم داره،گربه میکنه و نمیخوابه،توصیه تون چیه آقای دکتر
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- شیرخشک نوزاد
سلام پسرم ۳ماه و۵روزشه شیرخشک گیگوز میخوره ۹۰تا،کی باید شیرش رو زیادکنم؟؟وبا چندساعت فاصله بهش شیربدم؟؟
- بی قراری نوزاد
سلام دختری هفت ماهه دارم ک این روز ها خیلی بیقراری میکنه ی وقتایی تو خواب گریه میکنه مخصوصا روز ها ،تازگی دکتر بردمش مشکل رفلاکس داشته کپسول نکسیوم ۱/۲شب و صبح ناشتا و قرص فامیتدین ۱/۳شب روز استفادع میکنه .و این ماه اصلا وزن نگرفته بود .و دندان هم دراورده.
- سرفه کودک چهار ماهه
سلام بخشیدپسرم چهار ماهشه سرف میکنه و گلوش خس خس داره و اب دهنشم بسختی قورت میده به دکترم دسترسی نداریم چیکار کنم
- داروی پدیزان
سلام آقای دکتر داروی پدیزان برا نوزاد9ماهه خوبه
- صدا کردن مفاصل
سلام اقای دکتر نوزاد سی وپنج روزه دارم که موقع برداشتن و گذاشتن مفاصلش صدای تق تق میده. علتش جیه؟ و چیکار باید بکنم؟
- یبوست
سلام دخترم سه ماه و نیمشه آیا اگه بهش شیر خشک بدم یوبس نمیشه آخه نان 1در 10روزگیش دادم یوبس شد چه شیر خشکی بهش بدم و اینکه فاویسم دارع و باید چه چیزایی رو استفاده نکنم بخاطر فاویسمش
- شقاق
سلام آقای دکتر برای درمان شقاق سینه در دوران شیردهی چه درمانی میشه استفاده کرد ممنون
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم کم کاری تیروئید نوزاد اگر تا چندماهگی تحت درمان قرار نگیرد باعث آسیب میشود؟
- گرانولوم ناف نوزاد
ناف بچم از ۴۰روزگی متوجه شدم گوشت اضافه داره .بردم دکتر ۳بار نمک ریختن خوب نشد .میگن باید با نیترات نقره بسوزنیم عوارض نداره ..جراحی بهتره یا نیترات نقره
- عوارض واکسن چهارماهگی
سلام خسته نباشیدامروز صبح به دخترم واکسن۴ماهگی روزدیم ازصبح تاحالا۲باراستفراغ واسهال داشته وبی حال هستش،هرچهارساعت هم استامینوفن میدم خواستم ببینم اسهال و استفراغش طبیعی
- شیر خشک و آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم ۳ ماه و نیمشه و به شیر من حساسیت داشت که قطع کردم و شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان حساسیتش بهتر شده و داخل مدفوعش خون نیست اما همچنان اگزما میزنه و رفلاکس داره و وزن گیریش خوب نیست. سوال من اینه که میتونم بهش بیومیل سوی بدم؟ با توجه به اینکه بیومیل سوی بر پایه سویا هست میخواستم بدونم وزن گیری خوبی داره؟ و اگر با وجود بیومیل سوی دقیقا همین وضعیت رو داشت،کدوم اینها در اولیوت هست و بهتره؟ اگه با بیومیل سوی فقط یه مقدار اگزما و رفلاکسش بهتر شد، آیا خوبه که بهش بیومیل سوی بدم؟
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- یبوست
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. حنا خانوم ما سه ماه و 16 روزشه. دو هفته پیش سرما خورده بود که شما بهش آزیترومایسین دادین و خوب شد. الان ی هفتست که مدفوع نکرده. بهش همونطور که گفته بودین دو بار 30 سی سی آب با ی قند توش دادیم. دور نافشم ماساژ دادیم با روغن زیتون ولی دستشویی نمیکنه. خودمم آلو خوردم. سری پیش که ی هفته ندفوع نکرده بود شیاف گذاشتم دستشویی کرد. الان میترسم شیاف بزارم ضرر داشته باشه براش. باید چکار کنیم؟ اگه لازمه دوباره بیاریمش مطب. شیر مادر میخوره خوبم میخوره. بعضی وقتا دل درد داره که گریپ میکسچر میدم بهش روزی 3 بار.شما چی دستور میفرمایید؟ سپاس
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- وزن نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من هفته سی و هفت به دنیا اومد بدو تولد وزنش ۲۵۰۰. قد ۴۶. دور سر ۳۳ چند روز پیش دوماهگیش بود بردیم بهداشت گفتن دور سرش ۴۰ شده حرفایی گفت که ما نگرانیم. هر کی بوه ما رو میبینه میگه چقدر کوچیکه چیکار کنیم وزن بگیره و بزرگ بشه
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته

