Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف دقیق اوندامین
دخترم ۱۵ماهه اس ودکتراوندامین داده برای استفراغش ۹کیلوهستش چقدبدم داروبهش
- مدفوع سفید
سلام آقای دکتر دختر یکسال و دو ماه دارم هفته قبل عفونت گوش داشت و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است در همین حین یه نصف روز استفراغ داشت که دمیترون دادم خوب شد و یکروز هم تب داشت ولی دقیقا از روز بعد استفراغ مدفوع سفید رنگ یا سبز رنگ دارد و بی اندازه بی قرار است ایا این از علائم مصرف انتی بیوتیک است یا مریضی دیگر ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۰ ماهشه و موقع دارو خوردن بالا میاره. آیا میتونم قطره زینک سولفات رو داخل شیرخشکش قاطی کنم و بهش بدم؟ قطره آهن رو هم میتونم قاطی کنم؟ قطره آهن لیپوزوفر
- شیر
سلام دکتر . نوزاد سه ماهه دارم شیر خشک ببلاک یک میخوره . چه زمانی در چند ماهگی شیر خشک را باید عوض کنم؟ پسرم نزد شما پرونده دارد. متشکرم
- تب
سلام خسته نباشید پسرم یک سال و سه ماه دارد.پنجشنبه ظهر دمای بدنش ۳۸درجه بود و احساس کردیم گلو درد داره بردیمش دکتر عمومی ک بهش یک امپول تب بر زد و شربت سیتریزین ظهر و شب سی و نیم سی سی،استامینوفن هم هر ۴ساعت ۲۲قطره،شربت فارمنتین بی دی ۲۲۸ سی و نیم سی سی صبح و شبو یک شیاف ۱۲۵هم داد که گفتن مواقع ضروری استفاده کنم.یک روز گذشتهاز دوره درمان اما الان تبش شده ۳۸/۲که من شیافش کردم.با گذشت نیم ساعت از شیاف بازم کمی تب داره..پسرم آروین غلام زاده پیشتون برای مراقبت پرونده داره ...بی زحمت منو راهنمایی کنید .ممنونم
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشیدپسرم ازنوزادی بینیش ترشحاتش میمونه یابادست بیرون میاد یازیردوش بابینیش هم زیاد ور میره مشکبی داره
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید پسرم ۲سالو نه ماهشه آبریزش بینی شدید و سرفه های خلطی داره الان یک ماهه طبق دستور پزشک از قرص فکسوفنادین اسپری سالبوتامول و دوبار تزریق آمپول ضد حساسیت و همچنین آمپول های بخورسرد استفاده کردم ولی بدتر شده چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- واکسن ۱سالگی
دخترم آلرژی به لبنیات و تخم مرغ داره آیا زدن واکسن ۱سالگی براش مانعی ندارع در ضمن ۲۰روز هم از درگیری کروناش میگذره
- پرخوربودن نوزاد
باسلام نوزاددوماهه ام خیلی پرخوره بطوریکه ازروزی که متولد شده همینجوری بوده ازبس میخوره فقط بالامیاره وزن موقع تولدش ۳۱۰۰ووزن دوماهگیش ۴۶۰۰میباشد بطوریکه علاوه برشیرخودم آب قندهم به اومیدهم شیرم هم زیاده ولی فقط گریه میکنه مگه خواب باشه که اروم باشه وگرنه فقط میخوره وازبس زیادمیخوره هی بالا میاره
- مولتی ویتامین
آیا مولتی ویتامین باعث لکه دار شدن دندون کودک میشه؟ یعنی میتونه سیاهش کنه؟
- شیر خشک ببلاک
ایا میشه شیر خشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داد
- لاغری پسرم خیلیرلا غره هفت ساله شه چهارده کیلووزنشه
پسرم هفت ساله شه چهارده کیلو وزنه شه خ<
- سرما خوردگی
سلام دخترم۹سالشه دوهفته ست سرماخورده هرچی دارومیخوره خوب نمیشه خلط پشت حلق وسرفه داره بینیشم کیپ میشه میتونم قرص آموکسی کلاوبهش بدم؟
- ویروس خروسک در کودکان
میخواستم بدونم که بچه ای که یکبار ویروس خروسک گرفته و دوازده روز توی بیمارستان بستری بوده و حالا خداروشکر بهتر شده امکان داره که دوباره هم این ویروس را بگیره یا نه؟با یه سرماخوردگی کوچیک این امکان داره یا نه دیگه ؟با تشکر
- باسلام مقدارمصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای کودک ۴ ماهه چقدرهست؟
- عفونت گوش
سلام پسرم ۵ ساله و نیم لوزه سوم داره وخیلی سرما میخوره ولی بدون تب ابریزش بینی هم داره چه دارویی برای عفونت گوش بهش بدم۱۷ کیلو .
- جای واکسن شش ماهگی
سلام پسره من یک سالشه وهنوز جای واکسن شش ماهگیش مونده اندازه ب نخود سفت شده مرکز بهداشت میگن مهم نیس ولی خیلی درگیرم انگار ی نخود زیر پوستشه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرمو چند روز پیش اوردیم مطب سرماخوردگی داشت شما سیتریزین و آزیترومایسین و قطره بینی نوشتین براش استفاده کردیم بهتر شده بوداما امروز آبربزش بینی و سرفه ش برگشته..لطفا راهنمایی کنین چیکار کنیم؟
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۳سال نیمشه الان دوروزه تب میکنه فقط چیکارکنم بهش فقط استامینوفن بدم؟

