Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد دو ماهه
سلام ببخشید برای گرفتگی بینی نوزاد دوماهه باید چکار کنیم بعضی وقتا نمیتونه با دماغش نفس بکشه سرفه هم میکنه
- ویتامین
سلام کودک من چند روز دیگه دوساله میشه آیا میشه آهن ومولتی ویتامین رو قطع نکنم وبهش بدم؟ ضرر نداره
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- دلپیچه
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- کش وقوص دادن نوزاد
سلام پسرم دوماه و11روز داره خیلی کش وقوص دازه توخواب وزنش هم خوبه شیرم مرتب میخوره فقط همین کش وقوص خواب ازش گرفته دارویی نداره
- خوردن هسته هلو
سلام هسته هلو متوجه نشدم قورت دادم دفع می شود
- این شربت نیاز نداره با آبجوش قاطی شه
- شیرخشک
باسلام وقت بخیر از دوماهگی به نوزاد۷ماهم شیرخشک میدم با شیشه به توصیه پزشک و اول اقوام الان میخام کم کنم شیر خشکو چه جوری کمش کنم؟
- سلام دخترم هشت ماهشه خیلی لاغر هست میخواهم چاق بشه میشه برام یه راهی نیشونم بدی ممنون
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- ماهی خوردن
سلام. از چه سنی میتوان به نوزادان و کودکان ماهی داد؟
- ترسیدن
سلام خسته نباشید اقا دکتر دخترم ۹ ماهشه از صداخیلی میترسه حتی نمیتونم پیشش سرفه کنم حتی وقتی از مبل میگیره وایمیسه میخوام برم پیشش خیلی میترسه دستاشو ول میکنه از صدا جارو برقی عطسه سرفه در از همه چی میترسه چیکار کنم به نظرتون خیلی نگرانم😭
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشید. پسرم دو ماهش بود براش پدی لاکت تجویز کردید. تا کِی میتونم بهش بدم؟ الان شش ماهشه.
- سرماخوردگی
سلام دخترم۵سالشه خیلی سرفه میکنه و خلط داره شربت فارامنتین بی دی ۴۵۷ خوبه بهش بدم اگه خوبه دوزش هم بگیر لطفا؟
- آزمایش
سلام اقای دکتر دخترم یکسالو نیم هستسش میشه این ازمایش تفسیر کنین Rbc5.55 Mcv64 Mch20 Rbw-cv15.9 Anisocytosisوmicrocyteوhypochromiatزده مثبت یعنی چی؟؟؟
- سلام اقای دکتر پسرم یک ساله شده قبلا شیر ابتامیل۲پپتی میخورد الان چه شیری جایگزین کنم با تشکر
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. یه پسر دارم تازه سه ماهه شده حدود یک هفته است سرفه پشت سر هم میکنه دکتر براش آزیترومایسین ۱۰۰ و شربت گیاهی ضدسرفه ی ایورامی دادن که چهار روزه استفاده میکنه ولی سرفه اش قطع نشده و خس خس داره نظر شما چی هست؟با توجه به وضعیت کرونا امکان اینکه ببرم شهر دیگه نیست.چون متخصص خوب اینجا نیست

