Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- لنگیدن
آقای دکتر پسرم سه سالشه تقریبا یک ماه پیش اسهال استفراغ وتب شدید گرفت باآبریزش وچرک گلو یک هفته پیش زمین خورد وپاش ضربه خورد خیلی گریه کرد وبردم ارتوپد گفت چون بچه راه میره ا معاینش خوبه نداردواشکال نداره میلنگه تا دوهفته خوب میشه اما من از این لنگیدن پاس خیلی نگرانم شما چه نظری دارید ومن چکارکنم
- داروی راسیپ
سلام روزتون بخیر پسرم ۴سالو نیمشه وزنش کمه و خ بد غذاس دیروز از داروخانه شربت راسیپ گرفتم براش توو نت دیدم عوارضش خواب آلودگیه .. امروز برای اولین بار بهش دادم پسرم حالت عادی خ ورجه وورجه داره ولی امروز همش خوابه نگرانم شربت بهش آسیب بزنه شما توصیتون چیه؟ بجز راسیپ چ شربت مکملی پیشنهاد دارین
- کم خونی
سلام دکترپسرم۹ماهشه بستریش کردوجواب آزمایشش کمخونی شدیدداره چه قطره ای بهش بدم؟بنظرتون شیره انگوربراش خوبه ومناسبه بهش بدم
- استامینوفن
عرض سلام وشببخیر پسرم ۲۲ماهشه به هیچ عنوان قطره استامینوفن نمیخوره اگه بخوره بالامیاره..میتونم با شیرخشک اپتامیل بهش بدم؟یا شیاف بزارم؟
- کم اشتهایی
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
دخترم دو الا سه روز بی اشتها شده خیلی کم غذا میخوره الانم تب ولرز کرده چیکار کنم تا صبح هوایی سرده
- سرما خوردگی نوزاد 3ماهه
سلام اقای دکتر دخترم 3 ماهشه ابریزش بینی داره و عطسه میزنه چه شربتی میتونم بهش بدم؟
- شقاق مقعد
سلام آقای دکتر دخترم دچار شقاق مقعد شده امروزمعذرت میخواهم تومدفوعش خون دیدم شکمشم روان بود من ۳ماه پودرپیدرولاکس بهش میدم توروخدا کمکم کنید خون دیدم خیلی ترسیدم تا کی دخترم خوب میشه؟؟ممنون
- سلام پسرم یکساله هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره اما نمیتونم پیدا کنم این شیر رو تو هیچ داروخانه ای نیست جایگزین این شیر چی باشه بهتره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- غذاي كمكي
سلام خسته نباشيد پسر يازده ماهه ي من خيلي بد غذاس هيچي جز نميخوره گاهي اوقاتم اگه بخواد بخوره ي قاشق كوچك غذا ميخوره اگه ميشه راهنماييم كنيد بعد همون ي قاشقو اگه ي كوچولو حجمش زياد باشه خيلي ببخشيد عق ميزنه راهنمايي بفرماييد ممنون
- سلام پسرم۲۵واکسن ۱۸ماهگی زده ۱فروردین از بدنش مثل کهیر ریخته بیرون باید چکار کنم
- مدفوع تیره نوزاد شش ماهم
سلام نوزاد من شش ماهشه شبا خیلی بی قراری میکنه شکمش صدای قارو قور میده مدفوعشم سبز مایل ب سیاهه
- برای نوزاد دوماهه چکار کنیم که یبوست بر طرف شود
- خوردن کاغذ روزنامه توسط نوزاد 6ماهه
سلام آقای دوکتور پسر 6 ماهه من یه توته از روزنامه رو خورده آیا برایش خطر دارد لطفا کمک کنید
- تب واسهال
کودک ۱۸ ماهه ام الان ۱۰ ساعتی میشود که تب دارد و اسهال میکن چه کنم
- فاویسم
سلام دخترم دوساله و فاویسم داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم؟؟؟
- دور سر
سلام پسرم الان سه ماهه است دور سرش موقع تولد ۳۸ بود الان ۴۳سانتی متر شده امروزبهداشت بردم گفت ببر متخصص، الان خیلی نگرانم
- اسهال
پسرم ۱۵ ماهشه چهارروزه اسهال داره روزی ۸بارزردرنگ وبوی بدی هم داره

