Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- زردی کف دست وپاها
پسر چهارساله ام کف پاها ودستهاش زرد شده یک کم هم پوست صورتش زردشده ولی سفیدی چشم هاش زرد نیست مشکلش چی؟
- سرماخوردگی کودکان
پسرم از ۳ مهر تب و ابریزش شدید بینی داشته یه دوره سیفکسیم خورده ده روز بعد بیماری دوباره تب کرد اینبار اموکسی سیلین دادن بهش هیچ اثری رو بینی ش نداره یسره با دهان باز نفس میکشه تا صبح خور خور داره از بینی بعد ده روز از اموکسی بازم دیشب تب چهل درجه کرده درد قفسه سینه و سرفه با همون ابریزش غلیظ بینی داره بردم متخصص اطفال فقط بهش قطره بینی و شربت استامینوفن داده چشمشم بخار میبنده رقیق
- کپسول امپرازول
سلام، آقای دکتر کپسول امپرازول ۱۰ برای بازگشت اسید معده به کودک ۸ و نیم ساله با وزن ۴۳ کیلو روزی چند عدد است؟
- اندازه مصرف شربت سفکسیم برای کودک ۲۰ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۲۰ ماهشه و سرفه های خلطی داره و اندازه دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰ رو ک پزشک تجویز کرده بادم رفته .وزن پسرم ۱۱ کیلو هستش
- مولتی ویتامین
سلام خدمت شما دکتر گرامی پسرم۳سال و دوماهش هست بل وزن۱۲کیلو گفتن وزنش نسبت ب سنش کمه.چون زیاد اهل میوه و سبزیجات هم نیست همه غذایی هم نمیخوره. یکسال هست ک شربت زینک پلاس میدمش یه روز در میون ۵سی سی میدم سوالم اینه ک همین شربت و ادامه بدم ؟ یا اینکه شربتی ک خوب باشه گروه ویتامینها و اهن و ...داشته باشه معرفی کنید برام اگ نظرتون همون شربت زینک پلاس هست دستورش برام رگید بصورت روزانه بدم تا چند وقت؟ ممنون بابت پاسخگوییتون
- سانستول
سلام آقای دکتر پسر 15ماهه دارم میتونم بهش سانستول بدن روزی چند سی سی؟واینکه دیگه مولتی ویتامین ویتوکید روندم؟
- س خسته ۳ سال و ۳ ماهه هست داخل مطفوعش خلط داره چند باری هم اینجوری شده مترونیدازول استفاده کردم
سلام خسته نباشین دختر من ۳ سال و سه ماهشه و داخل مدفوعش خلط داره چند باری اینجوری شده بهش مترونیدازول دادم خوب شد الان باز دوباره اینجوری شده
- شیرخشک
با عرض سلام و خسته نباشید دختر من یک سالو نیم هستش وزن تولد ۲کیلو وزن یکسال ونیم ۷کیلو دویست گرم . وزنش پایینه ؟؟ غذا هم نمیخوره کم همه ازمایشاتش هم نرمال بوده میخاستم یک شرخشک براش پیشنهاد کنین که بدم یک کمی تپل بشه خیلی لاغره
- دندان تیز نوزاد
باسلام، پسر من یکسال و نه ماه هست فقط دوتا دندان بالا دراومده که معمولی مثل بقیه بچه ها نیست ، شبیه به دندان های نیش هستن ازمایشم دادیم همه چی خوب بوده، ممنون میشم اگه راهکار بدین یا علتش چی بوذه
- دردشکمی
سلام دختر ۶ساله ام شکمدرد داره اسهال میره کیدی لاکت میدم اصلا خوب نمیشه چیکار کنم
- شربت ایمیونیس
سلام وقتتون بخیر مامان آیهان انصاری هستم امروز اومدم مطب چون فرمودین سیستم ایمنی بدنش ضعیفه بخاطر اضافه وزنش میخواستم بدونم شربت ایمیونیس بدم بهش یا لازم نیست .
- سلام
کودک من ۳/۵ساله است باوزن ۱۳و۳۰۰گرم آیا میتوان قطره رااستفاده کرد؟؟؟روش مصرف چجوریه؟؟؟
- اعتصاب شیر و وزن کم
سلام خسته نباشید دخترم وقتی دنیا اومدسه کیلو بود تا دوماهگی وزن خوب میگرفت ولی به بعد اعتصاب شیر کرد وبه زور بهش شیر میدادم اونم تو خواب تا پنج ماهگی همین بود تا اینکه شیر خودم خشک شدمجبور شدم شیر خشک بهش بدم همینم بزور میخوره الانم نه ماهشه و هر چهار پنج ساعتی دو یا سه پیمانه میخوره شباکه اصلا نمیخوره.غذاهم یه هفته میخوره.بیست روز نمیخوره باید کجا ببرمش پیش کدوم متخصص واینکه خیلی زرنگه و همه کاراش معمولی هست هیچ مشکل دیگه ای نداره ممنون از شما
- شربت آفاکسیم
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،دکتر به دختر من که ۱۰سالشه وزنش ۲۵کیلو شربت آفاکسیم ۱۰۰داده ،ولی دوزش و نگفته من ۵سیسی هر دوازده ساعت بهش میدم الان ۳روزه ولی هنوز تب داره عفونت گوششم خوب نشده ،به نظر شما مقدارش کمه؟ برای دخترم چند سی سی باید بدم میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
- عفونت گلو
سلام و خسته نباشید پسرم سه روزه سرماخورده با علایم تب و عفونت گلو و بوی بد بدهان شروع شد دکتر بردمش گفت لوزه هاش التهاب داره نمیتونه غذا بخوره صداشم عوض شده دکتر آزیترومایسین ۲۵۰با اسپری بینی و ایبوپروفن و شربت دیفن هیدرامین داد ولی هنوز لوزه هاش التهاب دارن و صداشم تغییری نکرده اقای دکار ایا این داروها تاثیر میکنن ممنون میشم راهنمایی کنید لوزه هاش اولین باره اینجوری شده ۱۲ساله هست
- سلام پسرم 6سالع وسه روزه سرفه های خلط دار و خشک میزنع بردم دکتر شربت سیفیسکیم صد داده الان از امروز خورده اما باز هم همونجوری سرفه میزنع خلط دار نگرانش هستم که به ریه هاش پخش نشده باشع
پسر 6سالع ام سه روزه که سرفه های خشک و خلطی داره امروز بردمش دکتر شربت سیفیسکیم 100ودو تا داروی دیگه داده دوبار دوازده ساعتع سیفیسکیم و اون داروی دیگه رومی 4و یکی 6 ساعتع رو دادم الان نصفه شب هستش همون جور سرفه میزنع میگم خدای نکرده ریه هایش رو در کیر نکرده باشه خیلی نگرانم
- تب شدید
سلام دختر دو و نیم ساله ام تب شدید داره به طوری که شیاف و پروفن استفاده میکنم سر دو ساعت تبش بالا میره تا ۳۹ و نیم چه تجویز میکنید
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ساله هست بعد سه روز تب. وب پس و هانس دونه های قرمز رنگ همراه با خارش هست دلیلش چیه البته جوش های دهانش متورم و دردناک هست

